Goed zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Wie is Kate Ryanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
dat ehmmm ding huppelt hier precies mee op Kate Ryan
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziekquote:
Nu maar op de afwijzing wachtenquote:
Maaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziek![]()
sorry was, lui eerste hit op googlequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt. Dat nummer is toch uit het jaar kruik
(ongeveer
).
Dat ding hypert idd lekker met 'r meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
sorry was, lui eerste hit op google
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou d´r niet gelijk uit bed trappen nee
Klopt wel, maar het blert lekker meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
Zoiets ja. Ooit nog gecovered door Alizeequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
ik zeg toch ook niet gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...
Elize...bijvoorbeeld
Belangrijke brief ??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Erg warm word ik er niet van, al doet ze zich wel lekker voor
ELLA ELLAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
under my umbrella...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het wat overdreven in die clip. Het moet niet regenen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jou.
Sollicitatiebrief...quote:
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het wat overdreven in die clip. Het moet niet regenen....
Die zong ze dus gisteren lekker valsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Zit ook niet echt vlees op...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterop d´r arm, en ze heeft ook een raar hoofd
een pak slaagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spannend.![]()
Mag ik vragen waarop je gesolliciteerd hebt?
Er zijn een hoop lekkere belgen hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Klonk het volgende:
maar voor een belg is ze best lekker
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangselquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jou.
Ik las ze heeft een lelijke tatoo op haar ster.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ze heeft een lelijke tatoo van een sterop d´r arm, en ze heeft ook een raar hoofd
die blonde van K3 was lekker, maar die begint er nu ook al verlept uit te zienquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop lekkere belgen hoor
quote:
Oeps, sorry.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangsel![]()
BENGEL!![]()
![]()
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe, spannend.![]()
Mag ik vragen waarop je gesolliciteerd hebt?
dat lijkt me idd best wel pijnlijk, maar ook wel grappig een clownshoofd en dan de mond rond de uitgangquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik las ze heeft een lelijke tatoo op haar ster.dacht al au.
alle tandartsen zijn nakomelingen van Mengele, maar tandartsassistentes zijn liefquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebt. Tandartsassistente bij een praktijk in Amsterdam. Weg van dit dorp
. En dan, uiteindelijk, als alles gaat zoals ik het graag zou willen, verhuizen
.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nueh ben veels te bang dat die make up zich afgeeft in mijn schaamstreek terwijl er een piercing vast komt te zitten aan mijn wormvormig aanhangsel![]()
BENGEL!![]()
![]()
Totdat je in die stoel ligt en er ineens een boven je staat met 2 boren in haar hand al dreigendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
alle tandartsen zijn nakomelingen van Mengele, maar tandartsassistentes zijn lief
het boren doet de tandarts, de assistente doet alleen maar lieve dingen en die van mij heeft lekkere tietenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Totdat je in die stoel ligt en er ineens een boven je staat met 2 boren in haar hand al dreigend
Heb je daar voor gesturdeerd ? En dan altijd post gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Een baan waarvan ik altijd heb geroepen dat als je dat doet je écht een hekel aan mensen hebt. Tandartsassistente bij een praktijk in Amsterdam. Weg van dit dorp
. En dan, uiteindelijk, als alles gaat zoals ik het graag zou willen, verhuizen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |