Goed zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Wie is Kate Ryanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:05 schreef Klonk het volgende:
dat ehmmm ding huppelt hier precies mee op Kate Ryan
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziekquote:
Nu maar op de afwijzing wachtenquote:
Maaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een Belgisch zangeresje maakt lekkere niet te veel bij nadenken stuiter muziek![]()
sorry was, lui eerste hit op googlequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt. Dat nummer is toch uit het jaar kruik
(ongeveer
).
Dat ding hypert idd lekker met 'r meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
sorry was, lui eerste hit op google
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou d´r niet gelijk uit bed trappen nee
Klopt wel, maar het blert lekker meequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
Zoiets ja. Ooit nog gecovered door Alizeequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef es70 het volgende:
[..]
(ongeveer
).
ik zeg toch ook niet gelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...als ik dan toch een zangeresje in mijn bed moet zien huppelen dan weet ik een aantal betere...
Elize...bijvoorbeeld
Belangrijke brief ??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:03 schreef es70 het volgende:
Brief is op de post [ link | afbeelding ].
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jouquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Erg warm word ik er niet van, al doet ze zich wel lekker voor
ELLA ELLAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
under my umbrella...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Erg warm word ik er niet van, al doet ze zich wel lekker voor
ELLA ELLAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaa
Ik vind het wat overdreven in die clip. Het moet niet regenen....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Flinke laag make-up en met 'r togus draaien werkt dus niet voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |