Niet nét zo triest. Veel triester.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Mja Stormfront is dan ook net zo triestAlleen dat wordt niet gesubsidieerd.
Mja oke, heb je een punt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet nét zo triest. Veel triester.
Het idee achter marokko.nl is goed alleen er lopen soms van die mongolen rond.
Dat denk ik ook bij Stormfront!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het idee achter marokko.nl is goed alleen er lopen soms van die mongolen rond.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat denk ik ook bij Stormfront!
grapje
Denk het eigenlijk wel bij FOK!quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef stokbrood het volgende:
Nieuws.Marokko.nl wil daarmee een eigen stem laten horen, die voor de verandering nu eens niet het probleemonderwerp is van de media, maar zelf media is met een onafhankelijke en zelfstandige redactie."
[/url]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
marokkanen zijn heel vriendelijke mensen, ze komen altijd met twintig man tegelijk vragen of je een probleem hebt.
En Antillianen niet te vergeten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
De marokkanen hebben deze reputatie zelf zo opgebouwd. Zo hoor ik nimmer iets over hangchinezenOf chinezen in NL die wat extremistisch uithalen.
Jawel, in China zijn er hangchinezen genoeg hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
De marokkanen hebben deze reputatie zelf zo opgebouwd. Zo hoor ik nimmer iets over hangchinezenOf chinezen in NL die wat extremistisch uithalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |