17quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
En hoe oud was BT, ook alweer?
Heej, dat is die bitch van Saved by the Bell.
17, te jong?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
17![]()
das wel jong he?
ja Tiffani Amber Thiessenzulks een lekker ding
![]()
Hé man je bent niet alleenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef Lyzio het volgende:
Emma Watson is veul geiler dan de meuk die hier gepost wordtLyzio is boos.
Ik ben een uitermate onberekenbaar, labiel, ondoorgrondelijk vrouwmenschquote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
Dus als ik het goed begrijp verbagger je nu het topic dat je zelf geopend had. Opmerkelijk mag ik wel zeggen.
Post je je eigen foto ook weer ff?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:11 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
emily blunt & katy perry lijken wel op elkaar vind ik
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Post je je eigen foto ook weer ff?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
Ik snap 't niet waarom heeft Marilyn Manson altijd zulke knappe vriendinnen? He's ugly
.
Zelfs Sugarlee Hooper heeft meer schoonheid. Vrouwen
.
Ohh noes je disst mequote:
Welk lijk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh noes je disst me
[ afbeelding ]
Maar zelfs voor zoveel geld wil je toch niet met zo'n lijk in bed liggen?
Marilyn Mansonquote:
Wat moet ik überhaupt met een vent in mijn bed?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marilyn Manson.
Hij is zo'n sprinkhaan en zo wit en gewoon.
Ik vond die ene wel schattig van z'n band, hoe heet ie ook alweer.
Even zoeken.
Nee ik had het erover dat ik niet begreep dat hij zoveel knappe vriendinnen heeft gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat moet ik überhaupt met een vent in mijn bed?
Nee, en of je daar beter van gaat schijten betwijfel ik wanneer het alsmaar terug de darmen ingestoten wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik had het erover dat ik niet begreep dat hij zoveel knappe vriendinnen heeft gehad.
Doe je niet aan gaysex.
Kun je wel makkelijk van poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |