vraag HEROINchicquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:45 schreef Lyzio het volgende:
Nog iemand zin om met mij te neuken btw?
Was ergens in KLB SC, ik kwam ook veel te laat aan en liep al een geheel topic achter. Geen idee waar dat meer was.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Srsly? When did all of this happen? Link misschien?.
Ik voel nattigheidquote:
haha ja doe maar, ik vertrouw jou er wel op dat je iets moois ervan maaktquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef Chocolate het volgende:
[..]
iets met pics?en dat jij zegt dat ze lekker is
Neuhquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef Chocolate het volgende:
[..]
keek in je fobo en 't eerst wat ik tegenkwam was een post van haar
vertel!
ik ga geen moeite doen, het vragen kost me al genoeg moeitequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Neuh
Mocht het je zo interesseren mag je er een topic over maken. Mogen de users beslissen.
zelf topic maken is ook een optiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Neuh
Mocht het je zo interesseren mag je er een topic over maken. Mogen de users beslissen.
Laten we zeggen dat het een heel aangenaam weekend was, maar dat we toch niet voorbestemd zijn voor elkaar. En laat me geen slecht woord horen over HEROINchic.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:09 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik ga geen moeite doen, het vragen kost me al genoeg moeite
ik zeg nietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het een heel aangenaam weekend was, maar dat we toch niet voorbestemd zijn voor elkaar. En laat me geen slecht woord horen over HEROINchic.
Potentiële FOK!-roddel in gang gezet
Neuh, heb ik niet. Het was eenmalig, erg leuk -daar niet van-, maar soms is het mooi geweest. Erg lieve meid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:19 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ik zeg niets![]()
je zal ongetwijfeld nog wel d'r nummer hebben dus als je echt zo droog staat bel dan gewoon 06-heroinchic
06-chocolatequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Neuh, heb ik niet. Het was eenmalig, erg leuk -daar niet van-, maar soms is het mooi geweest. Erg lieve meid.
06-Lyzio, zeg ik dan.quote:
Goedkoop was het niet nee.quote:
Godver let eens op 't aantal pagina's....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:15 schreef Gutz het volgende:
Breathtaking ook op de sail geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |