Ja die zijn hier ook al geproeft.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef Guuzewuus het volgende:
whèhè, Sasha snapt er niks van. Je moet inderdaad gewoon ALLES in je mond (proberen te) stoppen... speeltjes, boekjes, bananen, maar ook poezen, portemonnees, jassen van de kapstok en toonbanken bij de Albert Hein
. Gek manneke
.
je vergeet schoenen die je onderweg tegenkomt, luiers uit de luiertas die je ook onderweg tegenkomt...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:19 schreef Guuzewuus het volgende:
whèhè, Sasha snapt er niks van. Je moet inderdaad gewoon ALLES in je mond (proberen te) stoppen... speeltjes, boekjes, bananen, maar ook poezen, portemonnees, jassen van de kapstok en toonbanken bij de Albert Hein
. Gek manneke
.
Hier wordt de poes bij de oren gepakt en in de mond gestopt. Of de staart.quote:Op donderdag 4 september 2008 15:23 schreef freecell het volgende:
Whehe, dat in de mond stoppen!
Ik zie het helemaal voor me, vooral de poezen
quote:Op donderdag 4 september 2008 14:35 schreef Ticootje het volgende:
En inderdaad bij het verschonen pak je alles waar je maar bij kan, dus luiers, doekjes, knuffels, kleding.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:33 schreef Guuzewuus het volgende:
En ik maar zeggen "aai poesje aai", maar ehm geloof niet ze me echt begrijpt. Die kat is overigens zelf zo stom om er toch persé bij te willen zitten, ik zeg regelmatig tegen hem 'Grovertje, peer hem dan'. Suffe kat
.
Haren vindt Stella ook altijd het proeven waard. Ik dacht altijd dat haaruitval na de zwangerschap een hormonale kwestie was, maar ik weet ondertussen wel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |