En alle kindjes weer goedgekeurt!!!
Yara eerste tandje!!
Michelle was rond de 1,5 jaar zindelijk(zomer) en S'nachts is pas sinds maart (was ze 3)dit jaar.
Bij de dokter omdat ze een gistinfectie had aan haar onderkantje, heeft ze gehoort van de dokter dat het door de luiers kwam, en zei ze zelf dat ze geen luiers meer aanwou. sindsdien ook s'nachts geen luier aangehad. Michelle is wel bijna zonder ongelukjes zindelijk geworden. in het begin waarschuwde ik gewoon om de zoveel tijd. S'nachts heb ik haar geloof ik 2/3 weken om 23:00 en 3/4 uur wakker gemaakt, daarna alleen nog maar als we naar bed gingen en nu eigenlijk niet meer, ze staat zelf op om naar het potje(op haar kamer) te gaan.
slapen gaat hier als een tierelier, slaapt tussen elke voeding gemiddelt 2 uur, alleen s'ochtends en na middag een uurtje. Michelle sliep rond Mirthes leeftijd alleen nog maar een middagslaapje. Maar was idd zo'n tante die gewoon weigerde te slapen, ze sliep al wel dan snel heel de nacht door. Nu (3,5) slaapt ze gemiddeld nog 2/3 dagen een middagje van 2/3 uur(dan ligt ze s'avonds we wel pas om 19:30 in, in plaats van 19:00)
freecell, fijn dat de uitslag goed was!!! Leander is wel snel!!! michelle was ook zo snel, dennis daarintegen had met 4/5 maanden nog last van een wiebelende nek. die doet alles lekker op zijn gemakje.
Dat tandenknarsen is idd verschikkelijk, meestal doe ik dan even over zijn wang strijken en dan houd ie er mee op. krijg er altijd kippenvel van.
Hier heeft hij het eindelijk door, na 2 maanden wiebelen op handen en knieen is niks meer veilig,

hij kruipt

. En gaat steeds vaker hangend zitten, steunend op 1 arm. De eerste echte ruzie hebben we dus ook al gehad toen dennis heel trots naar michelle's toren was gekropen en hem vervolgens molde.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van
Michelle en
Dennis