quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die DVD komt pas in november uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:-Isiolo-
-Jong Oranje speelt tegenwoordig in Suriname wegens het grote thuisvoordeel.-
quote:-SCH-
-Kinderen Kluivert beginnen eigen competitie-
quote:-Breach-
-"Deze neger kijkt naar niemand"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-"Mijn liefde voor de bal is blind!"-
Blinde liefde, liefde voor de bal... Nog nooit gehoord?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
Ik snap de winnaar niet, inside grapje?
edit: ik zag de poedel aan voor de winnaar, de jury snapte hem dus ook niet
je maakt er een zooitje van, modquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:38 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel int kaartschuld van 150 euro
[ afbeelding ]
Wormgoor heeft kluiscombinatie van Manucharyan op zijn binnenarm geschreven
Ja weet ik veel welke foto er gebruikt wordtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je maakt er een zooitje van, mod
Jup.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel welke foto er gebruikt wordt
Is het die van Van Bommel n u omdat ik die als eerste had?
nee, we zetten altijd bij alle foto's die er geplaats worden een onderschriftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja weet ik veel welke foto er gebruikt wordt
Is het die van Van Bommel n u omdat ik die als eerste had?
Jij bracht me in verwarring omdat jij ook die van Wormgoor ging gebruikenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
nee, we zetten altijd bij alle foto's die er geplaats worden een onderschrift![]()
Sorry oom agent, het ligt allemaal aan mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij bracht me in verwarring omdat jij ook die van Wormgoor ging gebruiken
Daar stond net iets andersquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
"Hopelijk krijg ik met valentijnsdag eens een ander kaartje."[/b]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
Ik snap de winnaar niet, inside grapje?
edit: ik zag de poedel aan voor de winnaar, de jury snapte hem dus ook niet
Ik ben geneigd zijn 1e onderschrift terug te zetten, op zeker dat hij dan de poedel weer krijgtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Geeft niet, allebeide zijn poedelwaardig - catjuh in een vormcrisis
Doen, doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben geneigd zijn 1e onderschrift terug te zetten, op zeker dat hij dan de poedel weer krijgt
Sjimz als ik jury ben krijgt niemand de poedel op zekerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben geneigd zijn 1e onderschrift terug te zetten, op zeker dat hij dan de poedel weer krijgt
wat stond er?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sla deze ronde over, kan hier niet tegen opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel: "Is je moeder geen hoer dan?"
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #134 winnen is jureren
kom op, dat valt nou ook wel weer meequote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Sla deze ronde over, kan hier niet tegen op
Alleen als je het lief vraagtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit? Sjimz zet mn onderschrift eens terug!
Die verkapte tvp was niet nodig hoor!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een hoop gelul, sjimz post ook eens mee hoor
Pliesie.quote:
Ik had hier inderdaad nog niet gepostquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die verkapte tvp was niet nodig hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |