in de cel bij maddoxquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hendig sjiek die slip!Waar is die Limbo heen?
ik wat meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:07 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik heb 2 bans gehad (geloof ik)
Ik vond die JunkieSietse ergerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Bijna iedereen is dus over naar KLB. Na een tijd vond ik hem wel irritant worden.
Hehehequote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat meer
vooral in POL/NWS om de haverklap, omdat ik de linkse kliek tegengas gaf
Maikuuul FOK!'t niet tot nauwelijks meer, wanneer hij aan het FOK!en is zit hij voornamelijk in LIF te pronken met zijn nieuwe overhemdjes etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hendig sjiek die slip!Waar is die Limbo heen?
Ik ben lievquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik wat meer
vooral in POL/NWS om de haverklap, omdat ik de linkse kliek tegengas gaf
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
HeheheBiogarde was toch met de
_! Hype begonnen?
![]()
[..]
![]()
Klasse
Ik herinner me dat huis nog wel van hem.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maikuuul FOK!'t niet tot nauwelijks meer, wanneer hij aan het FOK!en is zit hij voornamelijk in LIF te pronken met zijn nieuwe overhemdjes etc.
Ik bedreig je heul niet, ik wens het je toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral als je Ryan3 en kleine meisjes in een post zettequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
HeheheBiogarde was toch met de
_! Hype begonnen?
![]()
[..]
![]()
Klasse
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik bedreig je heul niet, ik wens het je toeGraftak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt zo'n limbo kampertjequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik herinner me dat huis nog wel van hem.Overal marmer, overdreven tokkie.
[/quote]quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Graftak!
[spoiler]Ook niet echt bedoeld hoor
Wat een zielo, kom je er nog is terug?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vooral als je Ryan3 en kleine meisjes in een post zette![]()
Dan vloog die alweer naar de mods om je een ban aan te smeren
Ga is gauw weg noob!quote:
Waar is die omrollendequote:
Zeh internets haz cat joe!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En HARD. Haha, ik dacht dat ik nog net op tijd was..
soms, het niveau is daar gestegen, niet zo eenrichtingsverkeer meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat een zielo, kom je er nog is terug?![]()
En nu heb ik bewijs, en verander je die klote post niet nog is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zeh internets haz cat joe!
Stichting? Niveau gestegen, de linkse rakkers zijn hem gevlogen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
soms, het niveau is daar gestegen, niet zo eenrichtingsverkeer meer![]()
en Ryan heeft het druk met z'n stichting geloof ik.
Dus quote je een post die er staat zoals ik bedoeld hadquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
En nu heb ik bewijs, en verander je die klote post niet nog is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |