Dat waren lange nachten, tot in de ochtend vaakquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan het me niet herinneren, mja meestal dronk ik redelijk wat tijdens de NB_!
Slowchat in goeiemorgen topiquequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat waren lange nachten, tot in de ochtend vaak!
Je hebt maar 1 kind toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ben bang van wel
Kinderen he...
Jij komt vast en zeker van Tweakers af hequote:
en in welke zure appel heb jij gebeten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Jij komt vast en zeker van Tweakers af he
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
jamaar toch, 1 of 6 maakt geen verschil dan
gewoon negeren Deoxquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en in welke zure appel heb jij gebeten?
Niet op dat niveau, prutserquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
Oh wedden dat het verschil maakt..
Ik eet geen appels. Maar het valt me op dat ONZ zo enorm vol zit met gefrustreerde pubers die het enkel over seks, tieten en bier hebben. En daar derhalve ook nog het hele subforum mee vol spammen. Ik bedoel, je ziet alleen maar tieten in dit topic alleen al. Hebben jullie geen vriendin ofzo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en in welke zure appel heb jij gebeten?
Welke dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Niet op dat niveau, prutser
Jammer dat je niet begrijpt dat het tieten en bier topic gewoon voor de grap is. En het niks te maken heeft met een vriendin ja of nee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik eet geen appels. Maar het valt me op dat ONZ zo enorm vol zit met gefrustreerde pubers die het enkel over seks, tieten en bier hebben. En daar derhalve ook nog het hele subforum mee vol spammen. Ik bedoel, je ziet alleen maar tieten in dit topic alleen al. Hebben jullie geen vriendin ofzo?Het is gewoon triest dat mensen hun "tietendrang" op het ONZ-forum van FOK! moeten zoeken. Dat was over het algemeen genomen mijn punt. Om nog maar te zwijgen over het geflame op mijn persoon als "vreemde eend in de bijt"
Ik ga ook voor de grap vreemd, dat begrijpt mijn vriendin ook niet. Wat is je punt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet begrijpt dat het tieten en bier topic gewoon voor de grap is. En het niks te maken heeft met een vriendin ja of nee.
Jij bent stoer! Mag ik je foto, dan hang ik hem boven mijn bed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de grap vreemd, dat begrijpt mijn vriendin ook niet. Wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |