Deze dan? Wordt genoeg in ge-baila'd en ge-oh'd, er is alleen niets te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef OuiOui het volgende:
# Nummer is niet heel lang uit
# In de videoclip danst de zangeres heel druk en erg hoerig
# Nummer is volgens mij Spaans
# 'Baila...Baila...Baila...Oh, oh, oh' komt er telkens in het refrein voor
Nee, geen Tatjana.
Heb hem zojuist gevonden. Kat DeLuna - Whine Up (Spanish Version)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Deze dan? Wordt genoeg in ge-baila'd en ge-oh'd, er is alleen niets te zien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:56 schreef Jasperho het volgende:
Hey,
ik ben op zoek naar de muziek uit het volgende filmpje: http://player.omroep.nl/?aflID=7195268 , Niet het eerste nummer, maar de 2e (start 0:34)
Bedankt,
Jasper
In iedergeval bedanktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
C & C Music Factory - A Deeper Love
Laat maar![]()
Kan je het misschien inzingen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:34 schreef TBully het volgende:
Zoek nu al heel lang een dance nummer, maar weet er eigenlijk niets van. Ik dacht eerst dat hij van Tiesto was maar volgens mij is dat niet zo. Volgens mij was het een (kleine?) hit in 2002/2003. Ik kan alleen het begin van het nummer omschrijven, ookal is die best wel vaag. Nou hier komt ie:
Ta da... (normaal)
Ta da... (hoger)
ta da... (nog hoger)
Ta da... (lager)
:p Ik weet het het is heel vaag, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
Nee, jammer genoeg niet...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je het misschien inzingen? [ afbeelding ]
Of Superstring, die heeft ook wel iets dadaïstisch (quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:49 schreef MarBu het volgende:
[..]
Je maakt het ons zo wel heel lastig.
Een hele wilde gok:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of Superstring, die heeft ook wel iets dadaïstisch () met hoog-hoger-hoogst-lager.
Maar wat komt er na dat ge-tada dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:36 schreef TBully het volgende:
[..]
Nee helaas, allebei niet. Ik weet het, het is erg moeilijk maar ik vraag me al zon 5 jaar af hoe die nou heet.![]()
Ik weet in ieder geval dat hij een paar jaar geleden een redelijke hit was, werd ook wel op de radio gedraaid. Maar het begin, met dat ge-tada () is ook het enige dat je dan hoort, op de achtergrond geen andere tonen dus. En als dat ge-tada stopt, begint het nummer ook echt. Ik kan me herinneren dat hij bij een programma van de EO over de bijbel ooit op de achtergrond werd gedraaid. (Hebben jullie waarschijnlijk ook wel erg weinig aan.) Ik hoop echt dat iemand het weet, maar de kans is niet groot.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:04 schreef MarsX het volgende:
Hai, ik zoek een duitse rap groep, die kwa stem geluid erg "hardcore" klinkt, ze zingen duits.
Het lijkt wat op: I Set My Friends On Fire
Ja, dat is ook een probleempje. Ik kan dat niet echt uitleggen. Je hoort dan gewoon meer muziek zeg maar, daar herinner ik me in ieder geval weinig nog van. Ook klinkt het enigszins hemels.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar wat komt er na dat ge-tada dan?Want je zegt dat het nummer dan echt begint
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:50 schreef Da_Ripper het volgende:
Herinner je misschien ook iets van een clip?
Lijkt het misschien op het nummer dat ik bedoel? Anders kunnen we elkaar misschien verder op weg helpen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:20 schreef TNA het volgende:
Ik zoek een danceliedje dat ik laatst hoorde. Het begint met een beat met wat losse tonen (tu-du, tu-du), en de enige tekst bestaat uit vier regels, gezongen door een vrouw. Ik sta versta zoiets als
.... only feel emotion
.... love of mine
... only feel emotion
.... stop until the morning light
waarbij het eerste deel van de zinnen me onduidelijk was. Bovendien klopt deze tekst niet, aangezien ik met Google niets kan vinden. De tekst komt een paar keer terug in het nummer. Iemand enig idee?
Funkerman & Fedde Le Grand - Wheels In Motionquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:20 schreef TNA het volgende:
Ik zoek een danceliedje dat ik laatst hoorde. Het begint met een beat met wat losse tonen (tu-du, tu-du), en de enige tekst bestaat uit vier regels, gezongen door een vrouw. Ik sta versta zoiets als
.... only feel emotion
.... love of mine
... only feel emotion
.... stop until the morning light
waarbij het eerste deel van de zinnen me onduidelijk was. Bovendien klopt deze tekst niet, aangezien ik met Google niets kan vinden. De tekst komt een paar keer terug in het nummer. Iemand enig idee?
Thanks!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Funkerman & Fedde Le Grand - Wheels In Motion
Kan niet missen!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef teek- het volgende:
Ik zoek het nummer wat je hoort bij dit youtube filmpje:
Ooooopsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Staat er gewoon bij![]()
Song: "Watermark" by Enya
Forum Opties | |
---|---|