-------------------- Timmeeeh (De Tim)quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef RedGuy het volgende:
Ik zou, met het behouden van De Guzman, Bruins op de bank zetten.
Dus met een blessure-vrij middenveld:
De El Ahmaad
De Wijn - De Bronck
De Guz.
OMG.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
-------------------- Timmeeeh (De Tim)
De Greene - De Bah/The Hoff - De Zaat/De Vla - De Cler
--------------------- De El Ahmaad
De Wijn -------------------------------De Bronck
--------------------- De Guz
-------De Tom --------------------De Kaay
Zoiets?
2 seizoenen terug was het bij De Kuip in ieder geval nog mogelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nope, helemaal uitverkocht.
[..]
Misschien kan je met iemand die een losse kaart heeft afspreken dat hij de kaart nadat hij door de poort is door het hek aan jou geeft, geef hem desnoods een euri of 10.
Dat lukte mij een paar jaar geleden toen ik mijn seizoenskaart vergeten was (nog wel 1e divisie), maar ik weet niet of dat poortjessysteem nu aangepast is waardoor je per kaartje maar 1x naar binnen kunt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
-------De Tom --------------------De Kaay (De Mac)
Zoiets?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoiets?
Hier kan ik me prima in vinden. 14.gif.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoiets?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, ik merk dat het begint aan te slaan!
de Bronck ftw!
Kampioenenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoiets?
Ik denk dat als je daar vanuit gaat dat je wel eens een zure middag kunt hebben, er werd onder de Heracles supporters al geklaagd dat er zo weinig kaarten beschikbaar waren voor de vrije verkoop (waardoor er redelijk veel niet naar de wedstrijd kunnen). Ik denk niet dat je rondom het stadion een kaartje kunt bemachtigen, dan heb je wel een redelijk portie geluk nodig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:25 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan nog is er vaak wel wat te krijgen rondom het stadion hoor.
DE Kampioenen!quote:
Dat we "De Koeff" (quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah, ik merk dat het begint aan te slaan!
de Bronck ftw!
quote:De blessure van Ron Vlaar valt mee. De verdediger raakte afgelopen vrijdag geblesseerd bij de training. Het leek erop dat Vlaar langdurig uitgeschakeld zou zijn. Maar de verdediger heeft een ingescheurde linkerbinnenband. De verwachting is dat hij enkele weken uit de roulatie is. Ron Vlaar miste vorig seizoen door een knieblessure. Sinds deze zomer is hij volledig hersteld van die kwetsuur.
Ik vind die Hofs wel een goede instelling hebben. Niet zeuren maar gewoon afwachten.quote:Nicky Hofs gaat Feyenoord mogelijk nog voor het einde van de transfermarkt verlaten. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Louis Laros vandaag tegen Goal.com. De middenvelder heeft aan het begin van de voorbereiding te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de Rotterdamse club.
'Op dit moment kijken we naar alternatieven voor Hofs', aldus zijn zaakwaarnemer Laros vandaag. 'Hij staat open voor iets 'leuks', maar als we dat niet voor elkaar krijgen blijft hij gewoon bij Feyenoord. Hij zit niet op de schopstoel, laat dat duidelijk zijn.'
Waar Hofs komend seizoen heen kan gaan wil Laros niet zeggen. 'Een aantal eredivisieclubs hebben naar hem geïnformeerd. Dit soort spelers zijn natuurlijk altijd interessant. Concrete aanbiedingen zijn er vooralsnog niet gedaan.'
Zet hem maar in de basis ten koste van Bruins, waar ik het een beetje mee gehad heb. Levert strijd, werkt goed samen met Makaay en pikt z'n doelpuntje mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat Hofs alleen wel wilt spelen, en best een leuk salaris heeft. Misschien zelfs te leuk voor de bank.
Dat dan weer wel. Maar eerst Buijs, Biseswar, Saidi en Greene weg!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Voor elk leuk bod moeten ze Hofs laten gaan.
Nu vind ik je iets te negatief over hem.quote:Voegt helemaal niets toe, en sterker nog, hij loopt eerder in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |