TS : Zegt de term metro homo sexueel je iets ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan om een keer een fles facewash ofzo te kopen als je zo'n kop hebt, en je haar bij te houden? En een keer leren koken zou ook geen overbodige luxe zijn voor dat soort types.
Hans Teeuwen: "vaak zijn deze mensen niet gespeend van een ongewassen uiterlijk! men noemt deze mensen: de werklozen!"quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Dat wrattentopic () bracht me op het idee voor dit topic. Ik bedoel dus niet mensen met een huidziekte oid, maar ranzige onverzorgde mensen die je in het dagelijks leven tegenkomt. Niet direct een puber met acné maar van die figureren met een grauwe vettige huid met allemaal van die vieze donkere en rode stippeltjes erop.
Meestal gaat dit in combinatie met niet bijgehouden haar en je ziet ze dan ook op weg naar huis in de trein met een vette hap van de Smullers ofzo als avondeten.
Wat is er zo moeilijk aan om een keer een fles facewash ofzo te kopen als je zo'n kop hebt, en je haar bij te houden? En een keer leren koken zou ook geen overbodige luxe zijn voor dat soort types.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
TS : Zegt de term metro homo sexueel je iets ?
Fabrieken nemen dat soort figuren meestal nog net aan, bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hans Teeuwen: "vaak zijn deze mensen niet gespeend van een ongewassen uiterlijk! men noemt deze mensen: de werklozen!"
Je hebt je er zeker nog nooit in verdiept, of opgelet bij bio hèquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Meestal gaat dit in combinatie met niet bijgehouden haar en je ziet ze dan ook op weg naar huis in de trein met een vette hap van de Smullers ofzo als avondeten.
Dat werkt maar bij 1% van de mensen zo'n beetje.quote:Wat is er zo moeilijk aan om een keer een fles facewash ofzo te kopen als je zo'n kop hebt
Kut ik reageerde inhoudelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je hebt je er zeker nog nooit in verdiept, of opgelet bij bio hè
Dat komt niet door vet eten enzo, of chocolaMaar door hormonen en stress en dergelijke
[..]
Dat werkt maar bij 1% van de mensen zo'n beetje.
TS is zo'n persoon die gelooft in Clearasil zeker
Jij bent zo'n persoon met zo'n vunzige huid zekerquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat komt niet door vet eten enzo, of chocolaMaar door hormonen en stress en dergelijke
[..]
Dat werkt maar bij 1% van de mensen zo'n beetje.
Nee, dat is echt zo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]U bent genomineerd voor de domste post van augustus 2008.
Ja, want wie niet stinkt en er uitziet als een gemiddelde junk, is homo.Ik heb het niet over cremépjes en rotzooi, maar gewoon over normaal je vieze kop een keer wassen/verzorgen, zeker als je er zo bijloopt.
Het is allang bewezen dat mensen die ongezond leven (roken, blowen, vet eten) gewoon een slechtere huid en haar hebben dan mensen vaak gezond eten en de huid schoon houden. In de puberteit is dat anders ja. Dan heb je er minder invloed op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Clearasil is voor naieve pubers, daar heb ik uberhaupt nooit in geloofd, ook vroeger niet.quote:Dat werkt maar bij 1% van de mensen zo'n beetje.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:07 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo.
Echte mannen hebben lang, vet en ongewassen haar en een onverzorgde baard waar de etensresten van de afgelopen week nog in te bespeuren zijn. Dit uiteraard naast de zurige mannelijke zweetgeur en de ruige ongewassen t-shirt lucht die enigszins aan zweetvoeten doet denken. Jij bent gewoon een kuthomo met je babyhuidje en strakke, nichterige kapsel en je blinkende tandjes!
Of pukkels op hun rugquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen met pukkels in hun nek zijn het ergste
Waar is het anders KLB voor? Ik vind het ranzig om naar die mensen te kijken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, TS, wat ben jij een verzuurd mannetje. En dan loop je mij in een ander topic te vertellen hoe verbitterd ik wel niet ben en wat voor kutleven ik wel niet heb.
Huh brrquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |