quote:
op 11-20-1999 om 11:02 PM schreef Panther het volgende:
ga jij al naar bed dan?
Welterusten allemaal en tot snel weer!!
Groetjes
Voor wie ook wakker is en straks nog een herhaling van journaal en sport gaat kijken, bij Willem II achter de Goal hing een spandoek met als tekst: 100% anti knuffel Ruud
Overigens beterschap Juul.
------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 21 November 1999).]
Nog drie dagen werken...en dan ben ik er heerlijk vijf vrij... zaaaalig
Trusten en droom ze!
Na een avondje html en smiley werkzaamheden aan mijn pc-tje zijn mijn oogjes aardig vermoeid. Ik zou dus willen zeggen, oogjes dicht
en snaveltjes toe ... slaap lekker.
quote:
Van DIGGER - 21 November 1999 @ 03:16. Overigens beterschap Juul.
Tnx Digger
Na 2 dagen in bijna coma voel ik me nu een stuk beter, heb een hoop in te halen op het forum dus !
Iedereen een goedemorgen en een fijne forumdag
quote:
op 11-22-1999 om 09:31 AM schreef Juul het volgende:
Tnx Digger
Na 2 dagen in bijna coma voel ik me nu een stuk beter, heb een hoop in te halen op het forum dus !
Iedereen een goedemorgen en een fijne forumdag
De nada Juul.
Als het goed is heb je uitgebreid kunnen lezen van me in het streamverslag van de dag.
maar nu, nu is /me moe want ik was er al veel te vroeg uit vannochtend (na het drie dagen licht te laten worden alvorens slapen gaan) en morgen wachten weer collegebanken Met andere woorden, /me gaat slapen. Ben overigens morgen niet in staat de streams te verslaan, hooguit einde middag misschien.
Truste allen en tot morgen
1
2
3
5
ehm ...
wow ...
ja, nou wordt ie mooi
help!
ik kom om in de schapen!
aaaaaah!
(Misschien moet ik net als Ernie brandweerwagens gaan tellen om in slaap te komen) truste forum
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]
Digger , ja ik heb jou en de rest weer met plezier gelezen. Bijna weer een hele forum en chatdag gehad dus morgen ga ik er weer helemaal voor !
Voor nu iedereen een prettige nacht toegewenst
quote:
op 11-24-1999 om 02:13 AM schreef Juul het volgende:
Hmmm ga ik nu als eerste naar bed of zijn jullie het vergeten ?
Nou ja ik zie het morgenochtens wel, ik ben moe dus ga lekker slapen.
Tot morgen en een fijne nacht
Nou Juul, we wachten gewoon allemaal tot jij gaat slapen en dan pas mogen wij van onszelf gaan slapen
En Jaybee, ff tussen schaap 43 en 44 door, ik heb al wat reactie gegeven op je topics in de feedback en klaagbaak fora.
Zo, nu ga ik weer even door forummen, ik meld me straks wel een keertje af
Tot morgen allen en slaap lekker (of goeiemorgen als je zojuist wakker wordt)
Welterusten...
En voor de mensen die nu net wakker worden: goedemorgen!
quote:
Van DIGGER - 24 November 1999 @ 02:38. Nou Juul, we wachten gewoon allemaal tot jij gaat slapen en dan pas mogen wij van onszelf gaan slapen
Uiteindelijk lag ik er nog pas om 4 uur in, zo gezellig op de chat pffffff maar.............
nu heb ik me voorgenomen vanavond om 22.00 uur er in te duiken
quote:
Van Idéfix - 24 November 1999 @ 06:32. En voor de mensen die nu net wakker worden: goedemorgen!
Ik werd wakker.......en draaide me nog een stuk of 6 keer om, het bed was nog zo lekker warm...
------------------------------------------------------------------------
Goed over tot de orde van de dag, de chat is geopend, nog wat slaperig , maar toch. Het forum goedemorgen wensen en dan zit het eerste deel er al weer op.....
dus iedereen, een hele goedemorgen en vergeet vooral Ted niet even te feliciteren !!!!!!!!!!!
tot vanavond
[Dit bericht is gewijzigd door Juul (Datum 24 November 1999).]
En Ted gefeliciteerd, de zal je wel een cadeau komen brengen (zo niet, dan aanvaard ik geen enekele aansprakelijkheid)
quote:
op 11-25-1999 om 05:49 AM schreef Panther het volgende:
Dacht dat ik toch wel de laatste was nu he!
Ga zo toch een partij lekker slapen!!
Helaas.....Panther...ik ga er nu een eind aan breien...ga zo heerlijk slapen en hoop niet eerder weer hiero te zijn dan tegen het middaguur
Voor de rest een hele goedemorgen.....
Groetjes Ruby
Toedeloe
quote:
op 11-26-1999 om 12:54 AM schreef Ted het volgende:
Nog ff snel voor het slapen gaan m'n fotootje veranderd, want Juul bleef maar klagen over die andere met dat GSMmetjeDeze zal ze nog wel erger vinden
Anyway, welterusten allemaal en tot morgen.
Sorry, ging wat verkeerd
Nou ik ga het toch maar proberen, ben moe
Welterusten allemaal en tot morgen
Welterusten dus
quote:
op 11-25-1999 om 02:59 AM schreef Juul het volgende:
Nou ik paste dus echt niet met Danny samen liggend op die bank he Ted !
Sjee he ik kan dit nog helemaal foutloos tyoen dus het gaat nof best met me geloof ik
Groetjes van Pink die nu eindelijk een pilsje heeft en van een lichtelijk aangeschoten Juul
De rest van het forum zie ik morgen om een uur of twaalf wel of zo
DIGGER, hou je alles in de gaten voor me ?
Schaapjes tellen gaat niet eens meer dus............................zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Sjee he ik kan dit nog helemaal foutloos tyoen dus het gaat nof best met me geloof ik
eeeeehhhhhhhh
geen commentaar????
Let overigens maar niet op het tijdstip...
En Juul, tuurlijk houd ik alles in de gaten.......
Ik ben alleen te moe nu en ik weet dat oliebol er een deel van de dag niet is, dus ik zal in elk geval wel een deel van de streams verslaan als oliebol er niet is. Grote vraag is alleen wanneer ik wakker zal worden.
Ik ga in elk geval nu maar eens lapen, lijkt me een leuk tijdstip. Tot morgen dus voor allen.
Weltrusten voor degene die nog na mij komt..
Overigens een goedemorgen voor hen die alweer wakker zijn...of zo wakker worden...
Mij zie je niet eerder weer dat bed uitkomen dan tegen een uurtje of twaalf.... hmmm..heerlijk id....
P.S. Tara...beterschap en sterkte met de punt c & d...
Ben net 3 kwartier wakker, en sta op het punt naar school te gaan.
Knorretje heeft het weer laat gemaakt zie ik
Tnx knor, ik voel me al stukken beter vanmorgen, hoop dat ik vanmiddag weer top ben (zal wel niet)
quote:
Van DIGGER - 26 November 1999 @ 06:06
eeeeehhhhhhhh geen commentaar????
Tja DIGGER wat zal ik zeggen ? Het zag er op dat moment foutloos uit
wat doe jij eigenlijk met MIJN kleuren onder je naam ? niet dat ik een fan ben maar toch...........
--------------------------
/msg Guus Muisarm: bedankt voor het bezoekje
--------------------------
Goed, de 50e en dus weer de laatste post in dit topic. Laat ik de dag eens goed beginnen en m'n 1e topic op dit forum openen welterusten-goedemorgen deel 9
Mag wel hè Barbarella ?
Voor iedereen dit dit nog leest
Goedemorgen ! en tot in deel 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |