Trustequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoi!Ik moest eerst nog opruimen hier.. en een mailtje versturen.
[..]Ik??
Ik ga douchen, en naar bed, lekker nog ff lezen.
Of je bent gewoon een enge stalkertquote:
En waarom waren wij niet uitgenodigdquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:07 schreef de_priester het volgende:
Lieve mensen.
Ik ben bezopen na een flinke avond door fonduen.
Buit: 1 gehele fles rosé, 1 halve rooie, en 3 pilsjes.
ohja, en appeltaartijs
Nougoed, verwacht geen zinnige reacties, maar wilde even hoi zeggen.
Ik ga even koffiehalen
was ter gelegenheid van 25jaar worden van maat van me en tevens omdat andere vriend van me zn dinnetje ten huwelijk heeft gevraagdquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En waarom waren wij niet uitgenodigd?
He?
Goede reden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:14 schreef de_priester het volgende:
[..]
was ter gelegenheid van 25jaar worden van maat van me en tevens omdat andere vriend van me zn dinnetje ten huwelijk heeft gevraagd
en hoi fha
Voor een feestje ja, maar niet om geen uitnodigingen te sturenquote:
als we een meet organiseren (met koffie , wijn en bier (en cola voor LL)) dan wil ik welquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een feestje ja, maar niet om geen uitnodigingen te sturen
Tsss niet eens thee..quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
als we een meet organiseren (met koffie , wijn en bier (en cola voor LL)) dan wil ik wel
men best doen.
ja jij mag niet komen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Tsss niet eens thee..subtiele hint heh?
Volgens mij bestaan die niet, ksc meetsquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef de_priester het volgende:
[..]
als we een meet organiseren (met koffie , wijn en bier (en cola voor LL)) dan wil ik wel
men best doen.
Meet zonder thee is geen meet, dat is het meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:23 schreef de_priester het volgende:
[..]
ja jij mag niet komen.
TUURLIJK IS ER THEE!
*meet zonder fha is geen meet
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Meet zonder thee is geen meet, dat is het meer![]()
Slijmerd
wat niet is kan komen toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet, ksc meets
Wel KSC mini-meetsquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die niet, ksc meets
Ik ga nog helemaal niet slapenquote:
Die andere laiverdquote:
wil je er over praten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef Fha het volgende:
@Priester: als reactie op jou reactie: ja maar, hier is ksc, geen klaagbaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |