Hoe fucking irritant/kansloos is dat

Zo was ik zaterdagnacht weer eens in een discotheek (het verhaal over de taxi zal ik jullie besparen)

Op een gegeven moment was het mijn beurt om een rondje te halen dus ik loop naar de bar.
Jos: 8 bier en 2 cola berenburgh graag!
*barman doet alsof ie mij niet hoort en helpt eerst een lekker wijf*
Jos: 8 BIER EN 2 COLA BERENBURGH * en smijt 12 muntjes op de bar*
barman: OKE KOMT ER AAN OUWE (

)
Jos: MOOIZO!
En daar begint de ellende, meneertje barman pakt een stapeltje glazen en maakt aanstalten om ze vol te tappen. Hij gooit een glas in de lucht en PROBEERT tegelijk de google pagina op te starten op het internet. Glas viel

. Hij herhaalt dit truukje bij elk glas en na ongeveer 3 minuten geklungel heeft hij al 8 glazen bier vol getapt!

Maar de echte ellende moest dan nog komen: het zo stoer mogelijk klaar maken van een cola-berenburgh met ijs

2 kilo aan ijsblokjes verspild, zn hele shirt onder de cola en berenburgh dat in iemands oog belandde..maaarrrr dan heeft ie uieindelijk, na 5 minuten geklungel mijn bestelling klaar, maar hij heeft nog steeds niet gevonden wat hij zocht op google

Ook echt zo'n barman, jaartje of 22, diamantjes in zn oren en zo'n guido kapsel

royal sadness
Helaas waren het plastic glazen, dit had ik willen zien met echt glas

Klacht: incompetente barmannen die indruk proberen te maken door te googlen met glazen (bekers eigenlijk) waardoor ik 3x zo lang moet wachten op mijn bier