Nee maar aan de andere kant heeft hij ook geen hertengewei, kerstmuts, halo of een hoed op. Ook een zonnebril draagt hij zelden en hij rookt geen sigaren. Zweepjes doet hij (denk ik) ook niet aan. En dequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Je vader heeft een ringbaardje ? Zit ie in zijn mid-life ?
Ja, vet kut manquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:56 schreef afcajos het volgende:
Je pa date nu met alle jonge wijven die jij in je telefoon hebt staan
Heeft ie jouw nummer dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt me lachen als je pa geen verstand heeft van telefonie etc. en dat jij er vanavond achterkomt dat hij 30 minuten gebeld heeft met de homolijn.
Dan ben je zowel verstandelijk als lichamelijk gehandicapt als je dat niet door hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Lijkt me lachen als je pa geen verstand heeft van telefonie etc. en dat jij er vanavond achterkomt dat hij 30 minuten gebeld heeft met de homolijn.
Dus het is mijn schuld dat mijn vader het verschil niet kan zien tussen zijn eigen mobiel en de mijne (en geloof me, ze lijken totaal niet op elkaar)?quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:01 schreef fathank het volgende:
Eigenlijke klacht: Ts is te dom om fatsoenlijk op zn spullen te letten.
Aan zijn zoon te zien, zou dat nog best eens waar kunnen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben je zowel verstandelijk als lichamelijk gehandicapt als je dat niet door hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Aan zijn zoon te zien, zou dat nog best eens waar kunnen zijn.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:00 schreef Queen_Bee het volgende:
Haha, dat is wel grappig! L euk verhaal voor op feestjes, haha!
Jup, dat zou wat zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef ach het volgende:
Wees blij dat hij hem niet op trilstand heeft gezet en in zijn anaalgat heeft gestoken
Ja godver, ik moet toch iets doen met mijn vrije tijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een loos kut verhaal voor FOK zeg
Dat kan nog gebeurenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef ach het volgende:
Wees blij dat hij hem niet op trilstand heeft gezet en in zijn anaalgat heeft gestoken
Ik heb hem alweer terug en er zaten geen stukjes poep aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |