jij gebruikt zeker ook Vista.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
TS kan niet omgaan met de vooruitgang.
En dat kan dus niet omdat je een 404 krijgtquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:00 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Het is zo'n runonce melding.. Staat in de OP iig..
Dat krijg je als je IE7 voor het eerst opstart totdat je de aangegeven stappen even uitvoert..
Dus ja!
Dit dus.quote:
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef MaGNeT het volgende:
TS kan niet omgaan met de vooruitgang.
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.
Dan is de OP focking onduidelijk en TS een noobquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef ach het volgende:
[..]
En dat kan dus niet omdat je een 404 krijgt
nieuwe ontwikkelingen FTWquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.
Nieuw is niet altijd gebruikersvriendelijkerquote:
Went zo hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:26 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat je ongeveer een cursus Word nodig hebt om de basic dingen te vinden in 2007. Geef mij maar 2003, daar kan ik tenminste nog alles in vinden.
Op m'n werk Office XP en thuis Office 2007. En allebei veel gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Went zo hoorIk had er in het begin ook moeilijk mee, maar als ik nu weer 2003 zie moet ik het weer helemaal zoeken
Vind die categorie tabs erg prettig werken.
Ik heb thuis Windows en op het werk een Mac, dat is pas schakelen iedere keerquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:45 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Op m'n werk Office XP en thuis Office 2007. En allebei veel gebruikenVind je bepaalde dingen niet handig.
Nu hoeven we zelf niet meer te gaan maar sturen we robots die voor ons al het werk doen terwijl wij op onze luie reet zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:23 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vooruitgang: waar we vroeger op de maan konden landen met een microprocessor met 4Kb geheugen, heb je nu minimaal 1GB geheugen nodig om een brief te kunnen typen.
Daarom is de NASA ook hard op zoek naar 486 chips (Y)quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef switchboy het volgende:
[..]
Nu hoeven we zelf niet meer te gaan maar sturen we robots die voor ons al het werk doen terwijl wij op onze luie reet zitten
quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef borisbanaan het volgende:
Sowieso, welke kankermongool bij Microsoft heeft verzonnen dat dat configureren via een ONLINE pagina van microsoft moet gebeuren, die diezelfde kankermongool dan waarschijnlijk ook nog eens een jaar na release even fijn offline haalt, waardoor je eeuwig met een 404 error zit bij elke verse installatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |