Dit vind ik wel een beetje ver gaan hoor.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef SeLang het volgende:
Er zijn ook mensen die een boek meenemen op vakantie en af en toe een uurtje daarin gaan lezen. Dat is ook zo kansloos
Mail checken heb ik wel gedaan, maar nieuws lezen had ik echt totaal geen behoefte aan! Hoogstens de hoogwaardige foktoppics in MYT heel even lurken maar veel meer ook niet, waarom ga je internetttenals het buiten 35 graden isquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Niconigger het volgende:
[..]
.
Af en toe het nieuws lezen/mail checken tijdens je vakantie is niks mis mee heur.
Waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef SeLang het volgende:
Er zijn ook mensen die een boek meenemen op vakantie en af en toe een uurtje daarin gaan lezen. Dat is ook zo kansloos
Yeah, altijd lekker om live eventjes op martijn.org mede te kunnen delen waar de lekkerste kleine jongetjes rondlopen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Flammie het volgende:
Ik heb in mijn anderhalf maandje thailand toch meerdere malen achter de PC gezeten hoor. binnenkort weer terug om weer lekker op msn te kunnen !
Waarom is het volgens jou dan zo raar dat mensen ipv een boek lezen, gaan laptoppen op die momenten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Niets fijner dan lezen op het strand, in de auto / trein / bus / vliegtuig of voor het slapen gaan.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Niets fijner dan lezen op het strand, in de auto / trein / bus / vliegtuig of voor het slapen gaan.
Vast een vrouwquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje zitten lezen. Precies wat je thuis ook doet.
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om te gaan lezen. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
waarom zou ik zonder hoeven zitten ? Of ben je d'r zoeen die elke avond kapot in je hotel komt en meteen crashed ? Ik heb elke vakantie wel een paar uur te doden... Waarom dan niet een filmpje kijken ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
En je kunt niet 2 weken zonder filmpjes kijken? Foto's uploaden kun je thuis doen, muziek gaat op je mp3speler en voor culturele uitstapjes heb je hele mooie reisboekjes, dan kun je zelfs in de stad zelf weetjes nalezen! Wauw!
Alleen voor reistijden kan het wel handig zijn, maar die kun je ook bij een receptie of station opvragen.
Lekker de omgeving bezichtigen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
inderdaad, ik wil ook niet van buitenaf gestoord worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
precies, lekker de authentieke lul toerist uithangen met je lul familie met je lul zonneklep en je lul driekwartsbroekje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
waarom zou ik zonder hoeven zitten ? Of ben je d'r zoeen die elke avond kapot in je hotel komt en meteen crashed ? Ik heb elke vakantie wel een paar uur te doden... Waarom dan niet een filmpje kijken ?
Het verschil tussen jou en mij is dat ik mijn tijd optimaal wil benutten en daarbij dus gebruik maak van de tot mij beschikbare techniek.
Jij vind het vast prachtig om al stuntelend met de plaatselijke bevolking wegwijzingen te volgen terwijl je vrouw vol bewondering naar je kijkt om vervolgens in een totaal andere plek tot de conclusie te komen dat je er geen flikker van snapt of de verkeerde weg hebt gekregen.
Ik zet gewoon mijn gps aanMet een kaartje wat ik van m'n laptop haal.
Ik geef geen geld uit aan stomme reisboekjes maar blader effe op wikipedia en wat andere info sites.
Foto's uploaden ? thuis ??? Waarom zou je dat doen ? Ik gooi m'n camera naast m'n laptop en dan catogoriseert mijn server wel alles naar wens. Er is geen verschil tussen thuis en hotel voor mij. De garantie die ik heb is dat mijn foto's ook daadwerkelijk veilig ergens staan. Jouw camera word wellicht gestolen of raakt beschadigt.
MP3 speler ? Is dat zo'n apparaat voor mensen die 80GB aan muziek denken te kunnen luisteren en daarom naast camera, telefoon zo'n log i-pod geval bij zich hebben ?
Nee ik leg gewoon mijn telefoon naast m'n laptop en synch wat leuke liedjes als ik die wil luisteren.
(en eigenlijk luister ik nooit muziek, af en toe op het strand als ik alleen ben)
Al die tijd die jij spendeert aan het zoeken naar info spendeer ik aan genieten
*verschil is misschien ook dat ik al jaren reis en niet zozeer bij thuiskomst die verhalen over de "locale" bevolking te hoeven vertellen aan m'n kennissen.
De een houdt van even lezen, de ander van even op het internet, niks mis mee toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Nee, dan die mensen die helemaal naar een of ander tropisch oord gaan om daar te gaan bakken in de zonquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee, dan die mensen die helemaal naar een of ander tropisch oord gaan om daar te gaan bakken in de zonKan je in frankrijk ook al hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |