lief dagboek,quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef donald_dick het volgende:
lief dagboek,
wat ik nou heb beleefd:.....
Inderdaad.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje achter een pc'tje zitten fokken en MSN'en. Precies wat je thuis ook doet.
En dan hier op fok posten: 'halloooo, groetjes uit Turkije / Spanje / weet ik veel waar ... het is hier heel warm, maar wel heel leuk bladiebladiebla.'
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef honda1990 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat mensen in het buitenland een nederlandse krant kopen, dan ga je niet echt op vakantie om het land te leren kennen heb ik het idee
Als je in een internetcafe op vakantie al de eigenaar kent is het wel heel erg gesteld!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:10 schreef honda1990 het volgende:
Ergens wel eens is met TS, maar heb het zelf ook gedaanWas een internetcafe op 3 minuten lopen en ik kende die eigenaar, ook is het makkelijk om treintijden op te zoeken waardoor het leek alsof ik alleen op internet zat
Wat ik vooral niet ging doen is op de FP kijken, ik wist nog wel dat ik op vakantie perongeluk op de fp zat en ik zag een titel over jos brink, tsja daar zit je ook echt op te wachten op vakantie
Wat ik ook niet snap is dat mensen in het buitenland een nederlandse krant kopen, dan ga je niet echt op vakantie om het land te leren kennen heb ik het idee
Ik, en een heleboel andere mensen, hebben dat wel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om achter een pc te gaan zitten.
Jawel hoor, die gaat altijd met de boot.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Batsies het volgende:
wicky de viking gaat nooit op vakantie
Ja dat is ook een manier om je er tegen af te zetten omdat je het niet kan betalenquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:22 schreef kraakschandaal het volgende:
Op vakantie gaan is al kansloos.
Ok, in het geval van een regenbui kan ik het me nog wel voorstellen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:09 schreef RSie het volgende:
Ik heb op vakantie meermalen achter de computer gezeten, en Nee dit was geen verspilling van mijn tijd.
Als je naar buiten wandelt en een tropische stortbui op je dak krijgt kan je ook gewoon ff lekker binnen in een internetcafe wachten tot de bui overgetrokken is, en ondertussen vermaak je je door te fokken, je stuurt een berichtje aan het thuisfront dat alles nog goed gaat en je bekijkt even het weer voor de komende dagen.
Idd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:23 schreef Slurf het volgende:
[..]
Jawel hoor, die gaat altijd met de boot.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is ook een manier om je er tegen af te zetten omdat je het niet kan betalen
Bij deze ongegrond, een telefoontje kan er niet vanaf?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, in het geval van een regenbui kan ik het me nog wel voorstellen.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik op mijn laatste avond in Praag ook even op internet heb gezeten, maar daar had ik een legitieme reden voor: een vriendin van me was in het ziekenhuis beland en ik wilde even weten hoe en wat. Volgens mij heb ik toen niet ook op Fok! gezeten. Iig niets gepost oid.
Maar normaliter heb ik helemaal geen behoefte aan wat voor contact dan ook met het thuisland.
Sorry nu schiet ik in een deuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat is ook een manier om je er tegen af te zetten omdat je het niet kan betalen
Ik kende de rest ook, was daar bij iemand die er al 10 jaar woont en heeft me aan wat mensen voorgesteld, korting enzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je in een internetcafe op vakantie al de eigenaar kent is het wel heel erg gesteld!
Je gaat terug naar Thailand, speciaal om weer op MSN te kunnen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Flammie het volgende:
. binnenkort weer terug om weer lekker op msn te kunnen !
Er is niks mis mee heur, ik kan me er alleen helemaal niks bij voorstellen, maar ik ga dan ook anders op vakantie dan menig nederlander...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Ik vond het fijn om elke ochtend samen met de broodjes een krantje te kopen. Of moet ik dan El Pais kopen terwijl ik geen woord spaans spreek?
Tropische stortbui...... internet cafe ......quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:09 schreef RSie het volgende:
Ik heb op vakantie meermalen achter de computer gezeten, en Nee dit was geen verspilling van mijn tijd.
Als je naar buiten wandelt en een tropische stortbui op je dak krijgt kan je ook gewoon ff lekker binnen in een internetcafe wachten tot de bui overgetrokken is, en ondertussen vermaak je je door te fokken, je stuurt een berichtje aan het thuisfront dat alles nog goed gaat en je bekijkt even het weer voor de komende dagen.
Als hij oud genoeg is mag hij mee met de andere vikingen Engelse kustdorpjes terroriseren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:17 schreef Batsies het volgende:
wicky de viking gaat nooit op vakantie
Heb je geen internet op die boot?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
Boot van mijn papa.
Dit is het!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef SeLang het volgende:
Er zijn ook mensen die een boek meenemen op vakantie en af en toe een uurtje daarin gaan lezen. Dat is ook zo kansloos
Ik heb jouw punten uitgevoerd in het internetcafe ideaalquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:56 schreef Buschetta het volgende:
Mensen die internet gerelateerd zien aan werk/studie![]()
Leven jullie nog in de jaren '90 ofzo ?!?
-Als ik in de terminal zit op het vliegveld even een filmpje kijken/nieuw lezen.
-Als ik in mijn hotelkamer een muziekje wil horen (even via ftp mijn servers wat muziek checken)
-Als ik mijn foto's even upload naar mijn server.
-Als ik een "cultureel" uitstapje maak van te voren nog even inlezen over de geschiedenis.
Of bij terugkomst nog even wat leuke weetjes nalezen.
-Filmpje kijken s'avonds
-Trein/Bus tijden checken ter plaatse.
Fokken doe ik meestal niet echt. MSN natuurlijk wel om m'n maatjes in te wrijven dat ik op het strand zit
(laptop blijft overigens wel in het hotel. Echt meenemen naar een locatie gaat mij dan ook te ver.)
Maar op een berg, op een verlaten strand kijken naar de zeilboot beetje werken (en geld verdienen) is voor mij vooralsnog een ideale leefsituatie.
Juist, ik ga ook altijd ff op MSN om ze te fucken over hoe warm het isquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:56 schreef Buschetta het volgende:
* Tuvai.net sluit zich daar helemaal bij aan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:56 schreef Buschetta het volgende:
-Als ik in de terminal zit op het vliegveld even een filmpje kijken/nieuw lezen.
-Als ik in mijn hotelkamer een muziekje wil horen (even via ftp mijn servers wat muziek checken)
-Als ik een "cultureel" uitstapje maak van te voren nog even inlezen over de geschiedenis.
-Filmpje kijken s'avonds
Fokken doe ik meestal niet echt. MSN natuurlijk wel om m'n maatjes in te wrijven dat ik op het strand zit
(laptop blijft overigens wel in het hotel. Echt meenemen naar een locatie gaat mij dan ook te ver.)
Maar op een berg, op een verlaten strand kijken naar de zeilboot beetje werken (en geld verdienen) is voor mij vooralsnog een ideale leefsituatie.
Je bent zeker nog niet bekend met iPhones en Smartphones. Langs de rand van het zwembad een beetje internetten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ja want dat is aantrekkelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je bent zeker nog niet bekend met iPhones en Smartphones. Langs de rand van het zwembad een beetje internetten.![]()
Levert ook gegarandeerd aandacht op van chicks: "wat ben je aan het doehoen?"
En je kunt niet 2 weken zonder filmpjes kijken? Foto's uploaden kun je thuis doen, muziek gaat op je mp3speler en voor culturele uitstapjes heb je hele mooie reisboekjes, dan kun je zelfs in de stad zelf weetjes nalezen! Wauw!quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:56 schreef Buschetta het volgende:
-Filmpje kijken s'avonds
Blijkbaar. maar mijn goddelijke verschijning zal er ook wel aan bijgedragen hebben.quote:
Nope, Mij kom je eerder tegen in Indonesie of Zuid-Amerika.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:46 schreef titanio het volgende:
[..]
Tropische stortbui...... internet cafe ......![]()
Jij bent toch niet één van die pauper Pattaya-gangers die tijdens hun vakantie ook nog semi live verslag doen van hun betaalde veroveringen?
Dit vind ik wel een beetje ver gaan hoor.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef SeLang het volgende:
Er zijn ook mensen die een boek meenemen op vakantie en af en toe een uurtje daarin gaan lezen. Dat is ook zo kansloos
Mail checken heb ik wel gedaan, maar nieuws lezen had ik echt totaal geen behoefte aan! Hoogstens de hoogwaardige foktoppics in MYT heel even lurken maar veel meer ook niet, waarom ga je internetttenals het buiten 35 graden isquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Niconigger het volgende:
[..]
.
Af en toe het nieuws lezen/mail checken tijdens je vakantie is niks mis mee heur.
Waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef SeLang het volgende:
Yeah, altijd lekker om live eventjes op martijn.org mede te kunnen delen waar de lekkerste kleine jongetjes rondlopen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef Flammie het volgende:
Ik heb in mijn anderhalf maandje thailand toch meerdere malen achter de PC gezeten hoor. binnenkort weer terug om weer lekker op msn te kunnen !
Waarom is het volgens jou dan zo raar dat mensen ipv een boek lezen, gaan laptoppen op die momenten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Niets fijner dan lezen op het strand, in de auto / trein / bus / vliegtuig of voor het slapen gaan.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Niets fijner dan lezen op het strand, in de auto / trein / bus / vliegtuig of voor het slapen gaan.
Vast een vrouwquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
Ga je op vakantie, ga je een beetje zitten lezen. Precies wat je thuis ook doet.
Ik vind dat zó kansloos hè. Als ik op vakantie ga heb ik niet eens de behoefte om te gaan lezen. Ga toch lekker de omgeving bezichtigen.
waarom zou ik zonder hoeven zitten ? Of ben je d'r zoeen die elke avond kapot in je hotel komt en meteen crashed ? Ik heb elke vakantie wel een paar uur te doden... Waarom dan niet een filmpje kijken ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
En je kunt niet 2 weken zonder filmpjes kijken? Foto's uploaden kun je thuis doen, muziek gaat op je mp3speler en voor culturele uitstapjes heb je hele mooie reisboekjes, dan kun je zelfs in de stad zelf weetjes nalezen! Wauw!
Alleen voor reistijden kan het wel handig zijn, maar die kun je ook bij een receptie of station opvragen.
Lekker de omgeving bezichtigen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
inderdaad, ik wil ook niet van buitenaf gestoord worden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
precies, lekker de authentieke lul toerist uithangen met je lul familie met je lul zonneklep en je lul driekwartsbroekje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:26 schreef Buschetta het volgende:
[..]
waarom zou ik zonder hoeven zitten ? Of ben je d'r zoeen die elke avond kapot in je hotel komt en meteen crashed ? Ik heb elke vakantie wel een paar uur te doden... Waarom dan niet een filmpje kijken ?
Het verschil tussen jou en mij is dat ik mijn tijd optimaal wil benutten en daarbij dus gebruik maak van de tot mij beschikbare techniek.
Jij vind het vast prachtig om al stuntelend met de plaatselijke bevolking wegwijzingen te volgen terwijl je vrouw vol bewondering naar je kijkt om vervolgens in een totaal andere plek tot de conclusie te komen dat je er geen flikker van snapt of de verkeerde weg hebt gekregen.
Ik zet gewoon mijn gps aanMet een kaartje wat ik van m'n laptop haal.
Ik geef geen geld uit aan stomme reisboekjes maar blader effe op wikipedia en wat andere info sites.
Foto's uploaden ? thuis ??? Waarom zou je dat doen ? Ik gooi m'n camera naast m'n laptop en dan catogoriseert mijn server wel alles naar wens. Er is geen verschil tussen thuis en hotel voor mij. De garantie die ik heb is dat mijn foto's ook daadwerkelijk veilig ergens staan. Jouw camera word wellicht gestolen of raakt beschadigt.
MP3 speler ? Is dat zo'n apparaat voor mensen die 80GB aan muziek denken te kunnen luisteren en daarom naast camera, telefoon zo'n log i-pod geval bij zich hebben ?
Nee ik leg gewoon mijn telefoon naast m'n laptop en synch wat leuke liedjes als ik die wil luisteren.
(en eigenlijk luister ik nooit muziek, af en toe op het strand als ik alleen ben)
Al die tijd die jij spendeert aan het zoeken naar info spendeer ik aan genieten
*verschil is misschien ook dat ik al jaren reis en niet zozeer bij thuiskomst die verhalen over de "locale" bevolking te hoeven vertellen aan m'n kennissen.
De een houdt van even lezen, de ander van even op het internet, niks mis mee toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Nee, dan die mensen die helemaal naar een of ander tropisch oord gaan om daar te gaan bakken in de zonquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef Xith het volgende:
[..]
Nee, dan die mensen die helemaal naar een of ander tropisch oord gaan om daar te gaan bakken in de zonKan je in frankrijk ook al hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |