abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 15:37:46 #276
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61646953
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is toch moeilijk voor sommige mensen zo blijkt. Het stukje ging over het feit dat als iemand je lastigvalt in een sauna, je blijkbaar zelf moet vertrekken en niet de persoon die zich misdraagt. En over het feit dat er blijkbaar debielen in Nederland rondlopen die niet het onderscheid kunnen maken tussen een karakter op tv en de persoon in het dagelijks leven...
DGK werd dan ook niet gebracht als een soap waarin iedereen liep te acteren. Het werd zo gebracht alsof iedereen zichzelf was en vooral de niet zo fanatieke volger zal gedacht hebben dat ze in werkelijkheid ook exact zo zijn als in de kooi.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 15 september 2008 @ 15:39:37 #277
16701 scanman01
Today's a good day
pi_61647016
quote:
Op maandag 15 september 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Dus een vent zegt tegen Huub: Hey, je hebt een lekker wijf en Huub filpt. Ik vraag me af waarom. Het woord wijf is misschien niet zo netjes maar hij had het ook als een compliment kunnen opvatten en zeggen: Bedankt, dat vind ik ook.
Niks aan het handje dan, toch?
Volgens mij heb je het dan niet helemaal goed gelezen. Claire schreef dit:

"We liepen een rondje buiten, huub liet me alles even zien, en een man uit de jacoozy vroeg om aandacht. Hij schreeuwde een paar keer huub’s naam, en vervolgens dat huub een lekker wijf had. Huub vroeg hem wat rustiger te doen, we liepen tenslotte half naakt en naar een sauna gaan doe je maar voor 1 ding: om te genieten en tot rust te komen."

Huub vroeg de man het wat rustiger aan te doen. Dat lijkt me toch net even iets anders dan 'flippen'.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 15:46:46 #278
135305 beequeen
Lost.
pi_61647228
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:37 schreef Gert het volgende:

In een sauna zoiets roepen? Vind ik sowiesó al ranzig. en gezien het vervolg, klonk het niet als een compliment.
Maar hij zal inderdaad moeten wennen aan dit soort debielen, het is niet anders.
Ok, misschien heb je gelijk. Maar als Huub toch ziet dat het een getatoeerde kleerkast is die op moeilijkheden uit is kun je toch beter je mond houden en doorlopen ipv reageren op zo'n retard? Daarna komt die vent bij ze in de sauna zitten.
Ik zou denken, wegwezen nu, het is genoeg geweest. Mijn mening, voor wat het waard is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_61647533
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee skattie. Huub heeft ook een blog geschreven op zijn Rocket site, die is verdwenen. Er stonden schandalige reacties onder. Wrs heeft hij het daarom verwijderd. Dit is de post van Sunny van vanochtend.
[..]
Oh, niet meegekregen. <---diep
Go hard or go home
  maandag 15 september 2008 @ 15:58:46 #280
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_61647592
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok, misschien heb je gelijk. Maar als Huub toch ziet dat het een getatoeerde kleerkast is die op moeilijkheden uit is kun je toch beter je mond houden en doorlopen ipv reageren op zo'n retard? Daarna komt die vent bij ze in de sauna zitten.
Ik zou denken, wegwezen nu, het is genoeg geweest. Mijn mening, voor wat het waard is.
Tuurlijk is dat verstandiger, maar dat is toch de wereld op zijn kop? Omdat het een of andere mafkees is en hij groot is, moet Huub zich dan maar alles laten zeggen?

Wat ik dan vooral storend vind, is dat de bedrijfleidster blijkbaar iemand is die dit soort incidenten laat gebeuren en er niets mee doet, lekker klantvriendelijk.. Ook nog eens heel dom ook, want omdat het een 'publiek persoon' betreft kom je dan als bedrijf zijnde ook nog eens heel makkelijk negatief in de publiciteit.
pi_61648077
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar BQ, het is toch belachelijk dat Huub en Claire op moeten stappen voor zo'n dickhead die ze uitscheldt?
De omgekeerde wereld.
  maandag 15 september 2008 @ 16:18:43 #282
34793 neo567
You know who
pi_61648255
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar BQ, het is toch belachelijk dat Huub en Claire op moeten stappen voor zo'n dickhead die ze uitscheldt?
De omgekeerde wereld.
Hoezo allemaal mensen de een is niks meer als de ander.
Dat sommige ster allures krijgen of krijgen toegedicht is tot daar aan toe.
Maar goed.
  maandag 15 september 2008 @ 16:24:19 #283
34793 neo567
You know who
pi_61648428
quote:
Op maandag 15 september 2008 15:58 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat verstandiger, maar dat is toch de wereld op zijn kop? Omdat het een of andere mafkees is en hij groot is, moet Huub zich dan maar alles laten zeggen?

Wat ik dan vooral storend vind, is dat de bedrijfleidster blijkbaar iemand is die dit soort incidenten laat gebeuren en er niets mee doet, lekker klantvriendelijk.. Ook nog eens heel dom ook, want omdat het een 'publiek persoon' betreft kom je dan als bedrijf zijnde ook nog eens heel makkelijk negatief in de publiciteit.
Wat een grappen, die man kan z'n tent nu wel sluiten, nu huub en z'n vrouw daar zijn uitgescholden, helemaal nu het op hun weblog staat, had ie maar moeten luisteren naar het verhaal van onze sterren

Kwestie van negeren, zoals huub al wist met die station affaire.
Maar een grote mond terug geven, dat kan ie niet laten, of nou ja, niets zeggen, dat is moeilijk voor 'm.
pi_61648490
Neo je snapt er zoals gewoonlijk weer geen klote van.
Het gaat hier niet om status maar puur om onwenselijk gedrag.
  maandag 15 september 2008 @ 16:27:39 #285
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_61648529
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef neo567 het volgende:

[..]

Hoezo allemaal mensen de een is niks meer als de ander.
Dat sommige ster allures krijgen of krijgen toegedicht is tot daar aan toe.
Maar goed.
Hoezo ster-allures? Als jij daar loopt met je vrouw zou je het wel normaal vinden als iemand zoiets tegen je zegt?
  maandag 15 september 2008 @ 16:31:41 #286
34793 neo567
You know who
pi_61648661
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:27 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Hoezo ster-allures? Als jij daar loopt met je vrouw zou je het wel normaal vinden als iemand zoiets tegen je zegt?
Neuh, maar de een is niet geloofwaardiger als de ander.

Wat huub schrijft is de waarheid , want het staat op zijn blog en claire heeft het ook geschreven dus is het helemaal waar!!!!!!

Ik snap die eigenaar wel ergens; het is het woord vd een tegenover dat vd ander.

Klaar

Dat het rot is hoe het gegaan is, dat begrijp ik wel !!!
  maandag 15 september 2008 @ 16:38:03 #287
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_61648883
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef neo567 het volgende:

[..]

Neuh, maar de een is niet geloofwaardiger als de ander.

Wat huub schrijft is de waarheid , want het staat op zijn blog en claire heeft het ook geschreven dus is het helemaal waar!!!!!!

Ik snap die eigenaar wel ergens; het is het woord vd een tegenover dat vd ander.

Klaar

Dat het rot is hoe het gegaan is, dat begrijp ik wel !!!
Ja, het lijkt me ook aannemelijk dat je als 'bnn-er' naar een sauna gaat en daar dan in je blootje, met je vrouw naast je, de ruzie gaat opzoeken...

Ipv, proberen ervoor te zorgen dat iemand normaal doet en je niet meer lastig valt en je je bezoek in alle rust kan voortzetten.

Dus dat.
  maandag 15 september 2008 @ 16:41:44 #288
34793 neo567
You know who
pi_61649008
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:38 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me ook aannemelijk dat je als 'bnn-er' naar een sauna gaat en daar dan in je blootje, met je vrouw naast je, de ruzie gaat opzoeken...

Ipv, proberen ervoor te zorgen dat iemand normaal doet en je niet meer lastig valt en je je bezoek in alle rust kan voortzetten.

Dus dat.
Dus dat, leuk stopwoordje.

Ik geef niemand de schuld, claire is heel lief en huub erg opvliegerig, die heeft zo weten we allemaal een klein vonkje nodig!
Ik wil de vakantie verhalen c.q. perikelen wel opzoeken, maar die ken je waarschijnlijk...

Het ligt altijd aan een ander

Anyway, ik heb begrip voor die eigenaar van die tent...

Hoor en wederhoor, anders krijg je eenzijdige voeding dat leidt wel eens tot oorlogen enzo, en tunnelvisie's, ik heb beide partijen niet gehoord, maar als iemand wordt afgeschildert als bullebak, en huub is een klein mannetje, ja dan krijg ik al snel medelijden, vooral als claire ook al zo geschrokken stukje schrijft.
Ik wens het niemand! Laat dat duidelijk zijn, en wat het management beter had kunnen doen enz. daar ga ik niet over!

Dat dus

HET STAAT OP INTERNET DUS HET IS WAAR !!!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door neo567 op 15-09-2008 16:58:52 ]
pi_61649248
Dat je begrip toont voor de lafhartige houding van het "management" zegt genoeg.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 16:52:38 #290
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_61649367
quote:
Op maandag 15 september 2008 13:42 schreef dgklieke het volgende:
lang verhaal

Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  maandag 15 september 2008 @ 17:10:00 #291
34793 neo567
You know who
pi_61649962
quote:
Op maandag 15 september 2008 16:49 schreef Dementor het volgende:
Dat je begrip toont voor de lafhartige houding van het "management" zegt genoeg.
Wat je zegt ben je zelf
  maandag 15 september 2008 @ 17:23:32 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61650381
Huubje denkt dat er overal soppers zitten en denkt dat hij nog in de kooi zit, en een grote bek kan hebben.
Hij was stoer in het huis, en zei dat hij buiten niet anders was. Beetje raar om dan een ander van asociaal gedrag te beschuldigen. We waren er niet bij. We kennen alleen Huub zijn verhaal.

Huub wist wat hem buiten te wachten stond, dus hij kan beter inbinden en eieren voor zijn geld kiezen.
Het feit dat het management niet anders heeft gehandeld, zegt mij eigenlijk ook wel iets.
Ik kan me een beetje voorstellen hoe het gegaan kan zijn.

Huub moet niet eerst stoer lopen doen tegen een kerel die hij never nooit aankan om dan vervolgens gaan janken dat hij slecht behandeld is, in de hoop dat zijn fans ach en wee roepen. Hij zit niet meer in de kooi, waar hij de bescherming van de beveiliging geniet en dus zich kan gedragen alsof hij iedereen aankan.

Hij moet iets minder pretenties hebben, dan komt het misschien wel goed.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_61650498
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:10 schreef neo567 het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf
Tot zover de constructieve bijdrage van neo567 aan dit topic.
  maandag 15 september 2008 @ 17:28:48 #294
34793 neo567
You know who
pi_61650555
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Huubje denkt dat er overal soppers zitten en denkt dat hij nog in de kooi zit, en een grote bek kan hebben.
Hij was stoer in het huis, en zei dat hij buiten niet anders was. Beetje raar om dan een ander van asociaal gedrag te beschuldigen. We waren er niet bij. We kennen alleen Huub zijn verhaal.

Huub wist wat hem buiten te wachten stond, dus hij kan beter inbinden en eieren voor zijn geld kiezen.
Het feit dat het management niet anders heeft gehandeld, zegt mij eigenlijk ook wel iets.
Ik kan me een beetje voorstellen hoe het gegaan kan zijn.

Huub moet niet eerst stoer lopen doen tegen een kerel die hij never nooit aankan om dan vervolgens gaan janken dat hij slecht behandeld is, in de hoop dat zijn fans ach en wee roepen. Hij zit niet meer in de kooi, waar hij de bescherming van de beveiliging geniet en dus zich kan gedragen alsof hij iedereen aankan.

Hij moet iets minder pretenties hebben, dan komt het misschien wel goed.
Zo, iemand die het ook behoorlijk nuchter bekijkt, niet door een dikke rechtse bril die op een veel te dik hoofd zit !
En ik ken ze wel hoor, van die dikke onzekere volgevreten zelf ingenomen figuren, moeilijk om ze niet te laten stuiteren, maar goed, ik vond dat huub tijdens dat stations verhaal een intelligente opmerking maakte: Negeren, anders komt er geen einde aan
pi_61650671
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

Zo, iemand die het ook behoorlijk nuchter bekijkt, niet door een dikke rechtse bril die op een veel te dik hoofd zit !
Dus ik mag al jouw posts wegzetten in het hokje van werkloze faler met een ongezonde interesse voor het occulte en periodieke zelfmoordneigingen?

Mooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dementor op 15-09-2008 17:43:33 ]
  maandag 15 september 2008 @ 17:35:29 #296
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61650754
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:28 schreef neo567 het volgende:

[..]

En ik ken ze wel hoor, van die dikke onzekere volgevreten zelf ingenomen figuren, moeilijk om ze niet te laten stuiteren, maar goed, ik vond dat huub tijdens dat stations verhaal een intelligente opmerking maakte: Negeren, anders komt er geen einde aan
Alleen jammer dat hij dat weer snel vergeten was, nadat hij het getyped had.
  maandag 15 september 2008 @ 17:39:42 #297
34793 neo567
You know who
pi_61650864
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alleen jammer dat hij dat weer snel vergeten was, nadat hij het getyped had.
Toch niet "mind over matter" terwijl het een groot denker is ergens
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 17:45:23 #298
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_61651021
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:39 schreef neo567 het volgende:

[..]

Nou begin je weer he?
  maandag 15 september 2008 @ 17:46:09 #299
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_61651042
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:39 schreef neo567 het volgende:

[..]

Misschien een beetje overrated?
  maandag 15 september 2008 @ 17:46:16 #300
34793 neo567
You know who
pi_61651044
quote:
Op maandag 15 september 2008 17:45 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Nou begin je weer he?
Fl*kker op gast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: