abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:55:36 #176
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_61114313
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef denthemen het volgende:
Ik maar denken dat Edgar zo'n portemonnee had met een touwtje om zijn nek
Nee man, dan loopt hij waarschijnlijk direct een nekhernia op.
pi_61114446
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:53 schreef Blight het volgende:
Snap sowieso niet echt dat iedereen nu over Ajax zeurt. Het contract is in overleg ontbonden. Wederzijdse goedkeuring. Wormgoor weet dat hij een domme fout heeft gemaakt, en dit was de gepaste oplossing.
Inderdaad. En nu er van alles naar buiten komt had Ajax weer meer openheid moeten geven. Zo is het nooit goed natuurlijk.
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:15:44 #178
52871 Blight
Supersized.
pi_61114813
quote:
'Villa maakt zich op voor Santiago Bernabéu'
Geschreven op maandag, 25 augustus om 16:50

Real Madrid geeft David Villa niet op. Volgens het welingelichte Spaanse radiostation Cadena Ser heeft de landskampioen zich wederom bij de spits van Valencia gemeld. Het contact zou zondag hebben plaatsgevonden na afloop van de return om de Spaanse Super Cup, die werd gewonnen door de hoofdstedelingen. De hernieuwde belangstelling voor de topscorer van het recente EK heeft te maken met de aanstaande transfer van Robinho naar Chelsea. Mocht de Braziliaan het vliegtuig naar Londen pakken, dan is Villa hoofdkandidaat om de voorhoede van Los Merengues te versterken. Daar zijn voorzitter Ramón Calderón, technisch directeur Pedja Mijatovic en trainer Bernd Schuster het inmiddels over eens.

De vermeende interesse komt op een slecht moment voor Valencia. De Oost-Spaanse club heeft goede hoop de aanvaller langer aan zich te binden en zat de afgelopen weken diverse malen met zaakwaarnemer José Luis Tamargo om de tafel. Valencia is zelfs bereid om voor het eerst in de clubgeschiedenis het salarisplafond van 1,8 miljoen euro te doorbreken. Villa kan nu jaarlijks bijna drie miljoen euro tegemoet zien.

Villa (26) is tot dusverre bij elke club in zijn carrière een succesnummer geweest. Via Sporting Gijón en Real Zaragoza belandde de 36-voudig international in de zomer van 2005 in de sinaasappelstad. In 101 competitieduels maakte de Asturiër 59 doelpunten. In Gijón, 80-38, en Zaragoza, 73-32, was zijn gemiddelde niet veel lager
Hopen dat dit rond komt! Dan blijft Huntelaar ongetwijfeld.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_61114818
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Misschien moet je het stukje zelf ff bekijken, pannenkoek!
Ik veroordeel niemand, ik quote Derksen die een monoloog hield op internet.

Niet meteen zo door je remmen schieten beste....
En als je na zou denken wist je dat het NERGENS voor nodig was om die onzin hier te posten.
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:24:03 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61115038
Zo, weer lekker naar Ajax, yoehoe!
Ben benieuwd hoeveel man er komen vanavond.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61115355
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef Blight het volgende:

[..]

Hopen dat dit rond komt! Dan blijft Huntelaar ongetwijfeld.
Ze hebben volgens de Telegraaf vandaag een bod van 45 miljoen uitgebracht.
pi_61115669
Ik weet niet of het al gemeld is maar Sno gaat met rugnummer 25 spelen.
pi_61115721
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:47 schreef sjimz het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is maar Sno gaat met rugnummer 25 spelen.
Wel mooi voor zo'n nieuwe jonge jongen dat hij het nummer van de legendarische klasbak Colin mag dragen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:51:55 #184
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_61115797
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wel mooi voor zo'n nieuwe jonge jongen dat hij het nummer van de legendarische klasbak Colin mag dragen.
Is colin weg dan bij Ajax??? OMG !!!!

Degradatiezorgen
pi_61115828
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze dat nummer hadden bevroren???
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:53:13 #186
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_61115834
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:55 schreef Prosac het volgende:

[..]

Nee man, dan loopt hij waarschijnlijk direct een nekhernia op.
chequeboekje weegt niet zoveel hoor
  maandag 25 augustus 2008 @ 18:22:16 #187
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_61116583
Als Huntelaar gaat mag ik toch hopen op een adequate oplossing
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_61116665
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:22 schreef kevin33 het volgende:
Als Huntelaar gaat mag ik toch hopen op een adequate oplossing
hij gaat niet
pi_61116672
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef DeTolk het volgende:

[..]

chequeboekje weegt niet zoveel hoor
Maar dan kun je wel papercuts van krijgen!!1
pi_61116673
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:24 schreef Silenus het volgende:
Zo, weer lekker naar Ajax, yoehoe!
Ben benieuwd hoeveel man er komen vanavond.
Ik niet. Geen zin.
pi_61116686
de nog niet fitte Sulejmani is opgeroepen voor het nationale team. hopelijk zegt ie af.
pi_61116822
quote:
De Haan is ontevreden over Sno

Evander Sno heeft geen uitnodiging gekregen van bondscoach Foppe de Haan om deel te nemen aan de kwalificatieduels van Jong Oranje. Reden hiervoor is het gebrek aan professionalisme op de Olympische Spelen.

'Ik was niet tevreden over zijn verrichtingen in Peking, maar eigenlijk ben ik nog meer ontevreden over de aanloop ernaar toe', aldus De Haan tegenover Sportweek. 'In mei wist ik precies hoe iedereen ervoor stond en ik heb iedereen een programma meegegeven en erbij gezegd 'als je dit doet, sta je er goed op voor de Spelen'. Maar helaas heeft niet iedereen dat gedaan.'

De Haan vervolgt. 'Pas in de loop van het toernooi zijn spelers fit geraakt, terwijl we topfit hadden moeten beginnen. Het verschil daartussen is te groot en bepaalt of je een dragende speler had kunnen zijn. Voor zo'n toernooi moet je ongelofelijk fit zijn en dat was niet bij iedereen het geval. Zo kan je geen topprestatie leveren.'

Sno geeft in Sportweek toe dat er iets niets goed zat tussen de twee. 'Helaas moest ik ook op internet lezen, dat ik niet bij de selectie zat. Terwijl ik er de afgelopen jaren steeds bijzat. Ik had zelf al het gevoel dat ik een van de zondebokken zou worden voor de slechte prestaties op de Spelen.'

Sno laakt de speelwijze van De Haan in de kwartfinale tegen Jong Argentinie. 'Ik moest alleen maar Riquelme volgen. Dan maak je dus geen gebruik van mijn kwaliteiten. Ik vond sowieso dat De Haan teveel naar de tegenstander keek en we onvoldoende van onze kracht uitgingen.'
Sow dat botert ook lekker tussen die twee.
pi_61116867
Ach de haan is niet goed wijs, hij neemt jongens als Lens, Amrabat, Aissati etc. allemaal niet mee. Hij denkt te provinciaals imho.
pi_61116917
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach de haan is niet goed wijs, hij neemt jongens als Lens, Amrabat, Aissati etc. allemaal niet mee. Hij denkt te provinciaals imho.
Wat is provinciaals denken dan?

Feit is wel dat De Haan opvallend veel jongens gebrek aan discipline verwijt, vreemd dat een Lens desondanks zo weet uit te blinken bij NEC. Een spiegel is Foppe niet bekend lijkt het soms wel.
pi_61116950
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:35 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wat is provinciaals denken dan?

Feit is wel dat De Haan opvallend veel jongens gebrek aan discipline verwijt, vreemd dat een Lens desondanks zo weet uit te blinken bij NEC. Een spiegel is Foppe niet bekend lijkt het soms wel.
Een ander woord voor SCH-denken

Nee maar hij heeft zelf een probleem met "moeilijke" jongens.
pi_61116981
Is er al iets bekend over de arbitrage zaak van Perez?
pi_61117027
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef toma het volgende:

[..]

hij gaat niet
Volgens Jack van Gelder heeft Ajax de ultieme oplossing om KJH te behouden hij mag onder de 35 miljoen euro gewoon niet weg.
pi_61117032
De Haan is een mongool, met zijn Jong Oranje/SCH beleid.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61117224
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 18:40 schreef leonnekes het volgende:

[..]

Volgens Jack van Gelder heeft Ajax de ultieme oplossing om KJH te behouden hij mag onder de 35 miljoen euro gewoon niet weg.
En aangezien de transferperiode bijna voorbij is, Ajax geen tijd meer heeft om een vervanger te halen en de potentiële werkgevers van Klaas-Jan met andere spitsen bezig zijn (Villa en Berbatov) die minder dan 35 miljoen kosten en beter zijn dan Klaas-Jan.
pi_61117508
Vanavond in het Sportjournaal (22.30 uur) een uitgebreid gesprek met Van Basten over dit seizoen. In de sneak peak liet Marco al wat van zijn acteerwerk zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')