quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen zijn we bij Ajax niet 'op de straten', ligt de Borchlandweg niet in 'The Bronx', is Manucharyan niet van 'The Bloods' en Wormgoor niet van 'Crips', en zijn het bij Jong Ajax niet allemaal dope ass niggers met lauwe pipa's.
Ajax is een nette club, daar wordt gewoon niet gestolen. Dan regelt Wormgoor het maar via Adrie Koster of Aron Winter, of voor mijn part beukt 'ie op elke training die Manucharyan helemaal naar de tyfus, maar je pakt gewoon geen geld uit andermans portemonnee.
Oh echt?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen zijn we bij Ajax niet 'op de straten', ligt de Borchlandweg niet in 'The Bronx', is Manucharyan niet van 'The Bloods' en Wormgoor niet van 'Crips', en zijn het bij Jong Ajax niet allemaal dope ass niggers met lauwe pipa's.
Ajax is een nette club, daar wordt gewoon niet gestolen. Dan regelt Wormgoor het maar via Adrie Koster of Aron Winter, of voor mijn part beukt 'ie op elke training die Manucharyan helemaal naar de tyfus, maar je pakt gewoon geen geld uit andermans portemonnee.
ja, en als je steelt van een collega wordt je ontslagen, zo gaat dat bij iedere werkgever.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is de bromsnor aan het woord ja, in de echte wereld moet je soms op een kut manier aan je geld komen als je het geleend hebt, wellicht heeft Wormgoor er wel herhaaldelijk om gevraagd maar reageerde Edgar daar niet op oid.
Wormgoor kreeg nog 150 van Edgar en pakte 150. Dat heft elkaar op en zo gaat dat op de straten!
Is dit alleen via Internet of ook via Digitenne????quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:27 schreef denthemen het volgende:
Jong Ajax begint later
Amsterdam, 25 aug 2008
De aftrap van de competitiewedstrijd Jong Ajax - Jong Feyenoord wordt een kwartier later verricht. Het eerste duel in de Beloftencompetitie begint nu om 18.45 uur en wordt gespeeld in de Amsterdam ArenA.
Het duel wordt live uitgezonden op het Eredivisiekanaal. De toegang tot het duel van de ploeg van de trainers Adrie Koster en Aron Winter is gratis.
ik kan het ook niet vinden :S.. en die site van eredivisie live is ook bagger.. totaal geen informatiequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Is dit alleen via Internet of ook via Digitenne????
Hahahaquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:54 schreef denthemen het volgende:
Ik maar denken dat Edgar zo'n portemonnee had met een touwtje om zijn nek
Post is niet gericht op jou maar op de strekking van het artikel...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:16 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk....![]()
En origineel ook een foto posten als reactie op een post......
Heb je nog meer leuke plaatjes al ergens online klaar staan voor de volgende die wat post wat jij natuurlijk allang al wist?!
quote:Dan zal ik maar vertellen wat ik gehoord heb:
Het zou namelijk niet om 150 euro zijn gegaan, maar om een bedrag van rond de 1000 euro. Manu kwam daar na een training achter, heeft in de kleedkamer zelf stennis geschopt.
Niemand wilde toegeven dat het gestolen was. Uiteindelijk heeft Vito hem 's avonds gebeld om het op te biechten. Geld is teruggegeven, voor Manu was toen de kous af.
De fysiotherapeut (pin me hier niet op vast) heeft er vervolgens lucht van gekregen en heeft tegen Manu gezegd: óf jij meldt het, óf ik meld het, maar de leiding moet dit weten.
Wie van de twee nou uiteindelijk naar de leiding is geweest weet ik niet, maar de afloop is bekend.
Welke mongool heeft er nou 1000 euro in z'n portomonee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Admin op Ajax Netwerk en zijn lezing op het gedoe rond Wormgoor:
[..]
Ze zouden die dag weer gaan kaarten. Logisch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Welke mongool heeft er nou 1000 euro in z'n portomonee?
Ok no hard feelings...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef D1 het volgende:
[..]
Post is niet gericht op jou maar op de strekking van het artikel...
De druk ligt bij Ajax... No shit
als dit waar is dan mag die fysio lekker vertrekken. 2 spelers met onenigheid die het samen goed oplossen.. en dan zo naaien. na de slager hebben we nu de klikkerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Admin op Ajax Netwerk en zijn lezing op het gedoe rond Wormgoor:
[..]
het maakt niet uit wie wat heeft gezegd. Het gaat erom dat Wormgoor 1000 euro van Edgar steelt. Eerlijk duurt het langst.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als dit waar is dan mag die fysio lekker vertrekken. 2 spelers met onenigheid die het samen goed oplossen.. en dan zo naaien. na de slager hebben we nu de klikker
Alsof 1000 euro zoveel is voor iemand die verdient als Manucharyan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ze zouden die dag weer gaan kaarten. Logisch.
Sno kan in de spits. Dus daar is al op geanticipeerd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik mag hopen dat ze een plan B hebben voor als Huntelaar vertrekt.
Bill Gates loopt ook niet met 100.000 dollar op zak hoor, dat is ook niet veel voor hemquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Alsof 1000 euro zoveel is voor iemand die verdient als Manucharyan.
Oh ja, dat is bijna hetzelfde.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bill Gates loopt ook niet met 100.000 dollar op zak hoor, dat is ook niet veel voor hem
Volgens mij heeft Ajax helemaal geen persbericht naar buiten gebracht maar is het gewoon uitgelekt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat net door Derksen geroepen is op VI.nl met Genee in hun dagelijkse babbel.
Dat Ajax hiermee er wel voor zorgt dat je op deze manier een carriere van een speler verneukt.
En das wel waar natuurlijk, had Ajax niet beter een interne oplossing moeten regelen ipv een nieuwsbericht naar buiten gooien.
Stelen is zeker niet ok, maaaaaaaar de manier waarom ze dit gedaan hebben is wel erg overdreven vind ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |