abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61100327
pi_61100344
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar die zit ook gewoon met dezelfde erfenis van Huntelaar en die zal zich dan ook moeten bewijzen bij Ajax.
pi_61100412
Wanneer gaat er geloot worden voor de 1e ronde van de UEFA Cup?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61100422
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer gaat er geloot worden voor de 1e ronde van de UEFA Cup?
Vrijdag.
pi_61100437
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef dndiek het volgende:

[..]

ff noteren deze, wie weet komt ie ooit nog van pas
Ow wacht. Ik was even vergeten dat de kracht van PSV vorig seizoen bij de aanval lag.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Pavluchenko

Beer van een vent ja. Kan alleen niet zo snel een reden bedenken waarom hij naar Amsterdam zou komen.
En nee Sjimz
pi_61100495
Even offtopic maar meer Firefox gebruikers hier die last hebben van een bug waarbij zo nu en dan alleen de paginanummers zichtbaar zijn?

Heb er sinds vandaag last van. Zwaar irritant.
pi_61100517
Kun je in die eerste ronde iedereen loten (behalve Nederlandse clubs) ?
pi_61100523
Ben benieuwd. Hopelijk een tegenstander niet al te ver weg van Praag. Alleen m'n SCC zit nog in de enveloppe in NL. Wel handig dat er nu online kaartverkoop is. Hoef ik voor Europese uitwedstrijden niet eerst in NL een kaartje te kopen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61100534
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:32 schreef sjimz het volgende:

[..]
Klopt en natuurlijk kan je Suarez er ook nog neerzetten maar een backup, die ook weer kan wennen aan Ajax kan zeker geen kwaad.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_61100537
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Kun je in die eerste ronde iedereen loten (behalve Nederlandse clubs) ?
Volgens mij is Ajax wel een geplaatste club, dus dan zou het antwoord nee moeten zijn.
pi_61100545
UEFA Cup interesseert me bijzonder weinig moet ik zeggen. Zou het niet eens een ramp vinden als we de eerste ronde eruit vliegen (voor lul staat we toch al in Europa). Alleen die glimmende schaal in maart/mei telt!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61100546
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Even offtopic maar meer Firefox gebruikers hier die last hebben van een bug waarbij zo nu en dan alleen de paginanummers zichtbaar zijn?

Heb er ook last van. Gewoon op F5 rammen totdat het wel werkt.
pi_61100557
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:

Jep, ff F5'en en het is weer goed maar het ligt dus niet aan jou.
pi_61100565
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij is Ajax wel een geplaatste club, dus dan zou het antwoord nee moeten zijn.
Klopt.
pi_61100569
Europese wedstrijden zijn een soort van toetje. Uiteraard gaat het om het hoofdmenu en dat is het kampioenschap.
  maandag 25 augustus 2008 @ 00:43:57 #16
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_61100601
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef BB-boy het volgende:
UEFA Cup interesseert me bijzonder weinig moet ik zeggen. Zou het niet eens een ramp vinden als we de eerste ronde eruit vliegen (voor lul staat we toch al in Europa). Alleen die glimmende schaal in maart/mei telt!
Opzich kunnen ze best leuk zijn. PSV heeft vorig jaar ook Tottenham en Fiorentina gehad wat toch mooie Europeese wedstrijden zijn. Maar dan moet je wel wat verder komen dan de voorronde.
#FreeHat
pi_61100647
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:43 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Opzich kunnen ze best leuk zijn. PSV heeft vorig jaar ook Tottenham en Fiorentina gehad wat toch mooie Europeese wedstrijden zijn. Maar dan moet je wel wat verder komen dan de voorronde.
Die uitwedstrijden zijn voor de meegereisde supporters gewoon een leuk uitje ook al verlies je 3-0 van Werder of 6-1 van Bayern (of van Slavia ).
pi_61100675
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef BB-boy het volgende:
Uefa cup boeit me ook niet veel, maar het lijkt me wel belangrijk voor Ajax zoveel mogelijk coefficient punten te halen toch? De laatste jaren hebben we al zo weinig gehaald.
pi_61100696
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:47 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Uefa cup boeit me ook niet veel, maar het lijkt me wel belangrijk voor Ajax zoveel mogelijk coefficient punten te halen toch? De laatste jaren hebben we al zo weinig gehaald.
Alleen vorig jaar hebben we echt bijna niets vergaard.
Het jaar daarvoor nog best veel punten binnen gehaald.
Een overwinning telt gewoon in de UEFA Cup even veel als in de CL voor de ranglijsten.
pi_61100699
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:41 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Heb er ook last van. Gewoon op F5 rammen totdat het wel werkt.
Ja ik doe haast niets anders de gehele dag
pi_61100722
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:47 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Die punten zijn minder van belang als je kampioen wordt

Sowieso zou ik het geen ramp vinden als alleen de kampioen naar de Champions League mag (maar dat is een andere discussie).

Mischien als we een eind komen dat ik dan van mening verander, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
pi_61100728
Uefa Cup kan me ook wel gestolen worden ja. Wat een zaad toernooi.

Ik wil CL
pi_61100772
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:50 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Die punten zijn minder van belang als je kampioen wordt

Sowieso zou ik het geen ramp vinden als alleen de kampioen naar de Champions League mag (maar dat is een andere discussie).

Mischien als we een eind komen dat ik dan van mening verander, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Nouja, CL is leuk natuurlijk maar moeten we het eerst zien te behalen, en sowieso weet ik niet hoelang we nog die beschermde status hebben.. en in de 3e pot zitten lijkt me ook niet zo leuk.
pi_61100792
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 00:52 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Nouja, CL is leuk natuurlijk maar moeten we het eerst zien te behalen, en sowieso weet ik niet hoelang we nog die beschermde status hebben.. en in de 3e pot zitten lijkt me ook niet zo leuk.
Lijkt me weer heerlijk om in de 3e pot te zitten, desnoods in de 4e

(klinkt nu wel erg depri )
pi_61100815
Hehehe dat is waar, ik zou het eigenlijk ook niet zo erg vinden, CL is CL hé

Achja we zien wel wat er allemaal gaat gebeuren, eerst vrijdag de loting van uefa cup.. zullen wel weer een oostblok landje loten zoals gewoonlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')