abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61120666
Ik denk er nog over, maar geen banners is voor mij al een reden om toch te "doneren". Helaas geldt dit alleen voor de Baggerlayout en die gebruik ik niet, dus zoals ik al aangaf in denk er nog over na.
pi_61120668
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef Hukkie het volgende:
Ik ga ook een abbo nemen denk ik mits de snelheid omhoog gaat, de overige extra functionaliteit vind ik (nog) niet zo interessant. Ik lurk regelmatig mee en plaats soms een berichtje, vind het een leuk tijdverdrijf en daar wil ik best wat geld voor doneren.
Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61120761
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:40 schreef Juup© het volgende:
Ik denk er nog over, maar geen banners is voor mij al een reden om toch te "doneren". Helaas geldt dit alleen voor de Baggerlayout en die gebruik ik niet, dus zoals ik al aangaf in denk er nog over na.
Doneer, gebruik de layout die je wil en knal er een adblocker over heen. Ik neem aan dat danny niet zo triest zal zijn je dan alsnog een ban te geven (of uit de crew te flikkeren in jouw geval )
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:20:16 #79
3767 Herald
Come get some
pi_61121930
grappig dat er nog steeds mensen het raar vinden dat je op 2008 voor iets op internet kan betalen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_61122138
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:20 schreef Herald het volgende:
grappig dat er nog steeds mensen het raar vinden dat je op 2008 voor iets op internet kan betalen
Voor zoiets als fok wel ja.
pi_61122257
Ik wil best betalen voor een abonnement, onder twee voorwaarden:

- Ik kan het groeiend aantal banners verwijderen en Fok! wordt voor mij sneller.
- Ik krijg de mogelijkheid om een idiotenfilter te benutten (dus een extra tekstvakje bij mijn instellingen waar ik bijvoorbeeld Dr. Crane en ander gespuis kan dumpen )
pi_61122318
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik wil best betalen voor een abonnement, onder twee voorwaarden:

- Ik kan het groeiend aantal banners verwijderen en Fok! wordt voor mij sneller.
- Ik krijg de mogelijkheid om een idiotenfilter te benutten (dus een extra tekstvakje bij mijn instellingen waar ik bijvoorbeeld Dr. Crane en ander gespuis kan dumpen )
De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:30:23 #83
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_61122331
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lift wel gratis mee op die extra snelheid die jullie betalen, ok?
Zeker, doe wat je wil. Ieder zijn meug zal ik maar zeggen en ik vind het geen probleem om een kleine financiele bijdrage aan fok te geven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:31:54 #84
3767 Herald
Come get some
pi_61122397
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor zoiets als fok wel ja.
nou dan bespaar jij je toch lekker 1 euro 70 per maand zodat je nog maar 40 cent hoeft bij te leggen voor een extra biertje eens in de 4 weken
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_61122413
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

De laatste optie zou wel een leuke extra zijn idd. Idioten filteren is leuk maar brengt ook problemen met zich mee want als anderen die jij wel kunt zien dan weet jij niet waar het over gaat.
Ach, is best realiseerbaar. Posts van geblokkeerde idioten wel zichtbaar maken, maar pas de daadwerkelijke post laten zien als ik op een knopje 'Post weergeven' klik.

Maar goed, dat was ook niet 100% serieus bedoeld.
pi_61122432
Maar eh, effe serieus. Ga ik er qua snelheid op vooruit als ik zo'n abbo`tje neem? De traagheid is niet te pruimen de laatste paar dagen.
pi_61122491
Tja ik vind het ook niet erg om te doneren. Zitten ze allemaal te zeiken over "je gaat toch niet betalen voor zulke trage servers" bla bla. Ja, waarvoor denk je dat we gaan betalen lol. Ik denk niet alleen om danny's zakken te vullen maar dat er dus ook betere apparatuur komt te staan. Plus het verwijderen van banners is voor mij ook al genoeg. Ik wil best bijdragen aan een site waar ik al 7 jaar plezier van heb
Lambo of Rekt
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:38:04 #88
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61122604
Hmmm, ik ga toch echt niet betalen voor het posten op deze site. Als dat er van komt dan zoek ik wel een andere hobby.
(Un)masking for the greater good.
pi_61122651
Ik neem ook wel zo'n abbo. Al die jankerds hier dat je daarvoor niet gaat betalen zijn gewoon paupers.

Niet betalen maar hier wel 24/7 rondhangen, en maar zeiken dat 't niks is.
pi_61122676
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:38 schreef Natalie het volgende:
Hmmm, ik ga toch echt niet betalen voor het posten op deze site. Als dat er van komt dan zoek ik wel een andere hobby.
Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.
pi_61122702
Waar kan ik eigenlijk überhaupt iets vinden over die abbo's?
pi_61122937
quote:
Dat topic had ik al gezien. Er is niks 'officiëlers'?
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:45:53 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61122959
Eigenlijk hoopte ik dat het voor iedereen een betaalsite zou worden, want dan had ik eindelijk een argument om niet meer te Fok-en. Ik besteed er eigenlijk veel te veel tijd aan (maar ja het is leuk)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 25 augustus 2008 @ 21:49:55 #95
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_61123130
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 21:39 schreef Thieske het volgende:

[..]

Een abbo levert alleen maar extra voordelen op. Zonder aboo heb je dezelfde mogelijkheden als nu.
Ik zit niet te wachten op extra voordelen, dus dat komt goed uit
(Un)masking for the greater good.
pi_61124152
ik zou alleen al betalen om de reacties op fp of posts in KLB te lezen
gewoon pure vermaak. Alleen zie ik eigenlijk niet echt een reden om zo een abo te nemen.
De advertenties van FOK! storen mij niet. Verbeterde foto-functies boeien mij ook niet.

Maar als ik een tagje krijg voor mijn naam, neem ik wel abo
life goes by...
pi_61124741
Het lijkt Tweakers wel!
pi_61125147
Crew krijgt een gratisch abbo
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_61125186
men, dit is shizzle jewetss einz!1!1!!

allemoals naar ScootahTweakorz.net
Pauperz
  maandag 25 augustus 2008 @ 22:52:47 #100
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_61125399
Dan maar met banners.

Ik ben maar wat al te blij dat er nog geen pop-ups aangeboden worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')