Of hun aandachtquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan werkelijk waar niet begrijpen waarom mensen hier hun geld aan spenderen
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:19 schreef Maisnon het volgende:
NIEEEEUW DE LEUKSTE BUIKSPREEKPOP UIT AMERIKA
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef Snad het volgende:
Maar wat ik dan niet begrijp is dat ze op zoveel zenders en zovaak kunnen adverteren. Je zou denken dat 90% van de mensen wel 'slim' genoeg is om daar vanaf te blijven...
quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:38 schreef Snever het volgende:
[..]
NEE!
Hij moet branden en daarna sterven.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik dacht dat dit ging over chickies op msn die zulke tease zinnen gebruiken
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou een gezonde gedachte geweest zijn inderdaad, helaas dacht ik direct aan die kut reclamequote:Op maandag 25 augustus 2008 01:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik dacht dat dit ging over chickies op msn die zulke tease zinnen gebruiken
Savonds en snachts adverteren op zenders als tmf/mtv kost echt geen drolquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef Snad het volgende:
Maar wat ik dan niet begrijp is dat ze op zoveel zenders en zovaak kunnen adverteren. Je zou denken dat 90% van de mensen wel 'slim' genoeg is om daar vanaf te blijven...
Het werkt natuurlijk niet echt, maar het is wel leuk!quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:20 schreef delano.888 het volgende:
Pff, dan hebben we dus ook nog:
Dat kut konijn met die wortel,
De naaktkijker,
De vriendenradar,
En nog veeel meer, he bah kutgedoe
Ik heb zo'n hekel aan die zin.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het is dan wel niet echt...
MAAR WEL LEUK!!!!!!!!!!!!!!!111einzzz
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef Rikketik het volgende:
Bolly Wolly.Het slaat ook compleet nergens op, hè? De mannen bij Jamba drinken wat spiritus op en kijken wel wat voor onzin ze weer op papier zetten. En het verkoopt blijkbaar ook nog.
Je kan zeggen van die Jamba wat je wil, maar ze hebben de zaakjes toch weer mooi bij elkaar hequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef Rikketik het volgende:
Bolly Wolly.Het slaat ook compleet nergens op, hè? De mannen bij Jamba drinken wat spiritus op en kijken wel wat voor onzin ze weer op papier zetten. En het verkoopt blijkbaar ook nog.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
SMS poep aan en iedereen zal walgen van jouw vieze mobieltje
dat vond ik wel één van de vele dieptepunten
Nee is echt, word alleen wat minder uitgezonden (gelukkig)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:23 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Verzin je die nou terplekke of wat?
Gezien de minimale inspanning die in zo'n ringtone gaat zitten en de hoeveelheid geld die het oplevert, kun je ze enig zakeninstinct niet ontzeggen, nee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
Je kan zeggen van die Jamba wat je wil, maar ze hebben de zaakjes toch weer mooi bij elkaar he
Ze jatten alles bij elkaar. Een kameraad van me had een jaar geleden al een spuitbus geluid op zijn mobiel gezet, die had hij zelf gemaakt. Nu word dat geluid ook ineens door Jamba aangeboden, exact hetzelfde, dus gewoon gejat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:40 schreef delano.888 het volgende:
Net als die nieuwe niezende panda, die staat ook al jaren op youtube
Er werken serieus ook mensen bij die clubquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Mojo-Jojo het volgende:
De mensen die bij jamba werken zouden allemaal een nekschot moeten krijgen
The Muddle, mijn bluetooth naam is Sgatjuhquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:56 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar ik zoek nog de Mojito ringtone, dus als iemand die heeft....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |