en ik had deze er ook bij besteld:quote:Op maandag 15 september 2008 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe account gemaakt en opnieuw besteld.
Die is tofquote:Op zondag 14 september 2008 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Besteld:
Hopelijk wordt m'n account niet geblokkeerd.
Zo'n dikke of zo'n dunne?quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:57 schreef MaLo het volgende:
En weer een catalogus binnen. Er staat niks nieuws in, maar het bladert wel gezellig. (Ik ben ziek
)
Wat ik jammer vind is dat bij H&M zoveel kleding van acryl is. Daar kan ik niet goed tegen. En het zweet veel harder dan katoen.
Een dikkequote:Op dinsdag 16 september 2008 18:40 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Zo'n dikke of zo'n dunne?
Track&Trace doet het nog niet...
Staat hij al wel bij Geleverde artikelen dan? Want pas dan komt er een track&trace nummer bij te staan. Dat overigens pas na een week ofzo ook werkelijk herkend wordt op de track&trace sitequote:Op woensdag 17 september 2008 10:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb een bestelling geplaatst maar nu staat er geen track&trace nummer bij... ?
Weet iemand hoe dat nu zit?!
Ja, hij staat bij geleverd. Heb de klantenservice ook al een mail gestuurd, nog geen antwoord..quote:Op woensdag 17 september 2008 10:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Staat hij al wel bij Geleverde artikelen dan? Want pas dan komt er een track&trace nummer bij te staan. Dat overigens pas na een week ofzo ook werkelijk herkend wordt op de track&trace site
Welke heb je gehaald?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:04 schreef Enfermera het volgende:
Yessss, ik denk dat mn pakketje morgen komtLeukleuk! Mn nieuwe winterjas!!
![]()
Hahaquote:Op donderdag 18 september 2008 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Welke heb je gehaald?
Je hebt het vast al hier gepost, maar heb geen zin om terug te lezen![]()
Vraagje daarover.. Hoe doe je dat? Hetzelfde adres maar op een andere naam? Ander rekeningnummer, mailadres? Vertel, vertelquote:Op maandag 15 september 2008 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Nieuwe account gemaakt en opnieuw besteld.
Alleen voorletter ipv hele voornaam, tussenvoegsel van m'n achternaam ingekort, geboortedatum van m'n zus en m'n 2e e-mailadresquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vraagje daarover.. Hoe doe je dat? Hetzelfde adres maar op een andere naam? Ander rekeningnummer, mailadres? Vertel, vertel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |