quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we dan Toontje Lager voor je aanvragen met stiekum met je gedanst ?
Deze is ook heel tofquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
AARGH ik heb die Lady Gaga de hele tijd in m'n hoofd!
Just dance, gonna be ok, da doo doo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:00 schreef Cybart het volgende:
Matthew en ik gaan heel veel babies maken en samen oud worden
could be mequote:
vanaf heden gewoon allemaal zwarte kopen, zodat je geen eenlingen meer krijgt ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... 'k heb hier gewoon tien verschillende losse sokken.
Matthew was toch ook een van de weinige OS heren die uit de kast is ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:12 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ]
en de "sta-op-plaat" van de dag is geworden:
quote:
Mja, het zijn uiteraard allemaal zwarte, donkerblauwe, grijze...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Stroekie het volgende:
vanaf heden gewoon allemaal zwarte kopen, zodat je geen eenlingen meer krijgt ?
Alsof kalk de tijd krijgt om daar te gaan zittenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
money-money-money-money... MO-NAY!
Zeep ze, en vergeet niet om onder de rand te komen met de borstel en goed te schrobben, daar zit de meeste kalkaanslag volgens de WC-eend reclame.
Wat is er jochie?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Weet je wat... ik baal vandaag als een stekker.
maar door voor alleen effen zwart te kiezen schakel je het kleur verschil al helemaal uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, het zijn uiteraard allemaal zwarte, donkerblauwe, grijze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |