ik zou niet weten hoe dat moet. Zie het meer als een manier om de vingers los te maken bij gebrek aan een leuker alternatiefquote:
heeft hij nu weer sex gehad met een andere homo ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:39 schreef Cairon het volgende:
oh oh oh wat hoorde ik nu... een sappige roddel over een fok homo?
Gossipqueenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:39 schreef Cairon het volgende:
oh oh oh wat hoorde ik nu... een sappige roddel over een fok homo?
Cairon kennende zal hij ze pas vertellen als er hier nadrukkelijk om gevraagd wordtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Roddels? Gimme roddels!
Jij hebt hem op de kermis langer meegemaakt dan ik, dus zou jij hem beter moeten kunnen inschatten dan ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht dat ie uit zichzelf mij betrekt in zijn roddelcircuit. Of hoop ik nu te veel.
Ach dat kind is zo voorspelbaar als wat!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niemand, maar dan ook niemand, kan Cairon/Kug inschatten. Ik zou het niet eens willen kunnen.
Nee nee, want we gaan samen een dansje wagen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zin in de 30ste begint ietwat af te nemen.
Alsof dat de enige reden is!! Troela!!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel, anders vind ik het weggegooid geld van mijn kaartje.
Ik moest ineens denken aan dat lieve beestje voor de kust van Australiequote:En dansje wagen? Ik kan niet dansen
. Ik probeer soms te bewegen maar het is een beetje alsof je een walrusje (schattig wel
![]()
) een poging tot ballet ziet doen ofzo
.
Misschien dat ik e rvanavond zit. Toch maar eens kijken danquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Gister trouwens op het terras onder het genot van Leffe jongens zitten checken met een vriendin. En weg te dromen bij een van de mannelijke personeelsleden van de Vooruitgang
![]()
.
Zullen we dan Toontje Lager voor je aanvragen met stiekum met je gedanst ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom wel, anders vind ik het weggegooid geld van mijn kaartje.
En dansje wagen? Ik kan niet dansen
. Ik probeer soms te bewegen maar het is een beetje alsof je een walrusje (schattig wel
![]()
) een poging tot ballet ziet doen ofzo
.
Het was een blondige vent met lang haar wat in een staartje/knotje zat, het klinkt stom en lelijk als ik het zo zegquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat ik e rvanavond zit. Toch maar eens kijken dan
En 90210quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:16 schreef petre86 het volgende:
omg, gaan ze knigtrider weer uitzenden
Ik val niet zo op blond, maar ALS ik vanavond in de stad ben, dan zal ik ff spiekenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was een blondige vent met lang haar wat in een staartje/knotje zat, het klinkt stom en lelijk als ik het zo zeg, maar hij was echt
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |