quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:43 schreef reetveter het volgende:
Hij probeerde je dus te versieren?
Ik heb nog een aantal keren gehaald maar dan bij een andere vent. En in mijn ooghoeken zag ik hem weer lekker in de weer met zijn truukjes hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat een loserDenk dat je een special treatment kreeg want het lijkt me niet dat hij dat bij iedereen kan doen
glazen bekersquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:51 schreef afcajos het volgende:
Het waren trouwens wel van die plastic glazen die ze weer schoonspoelden. Hard genoeg althans om ze niet kapot te kunnen maken
Ach was zo'n neger die zat te zeiken dat we de vorige keer er niet stonden toen hij ons kwam ophalenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:50 schreef Lyzio het volgende:
Welk taxiverhaal?
Volgens mij kosten ze 3 muntjes, maar bij bestellingen van 10+ muntjes kijken ze toch niet na hoeveel je er geeft. (TS IS PAUPER!!)quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef Mikkie het volgende:
Niet duur, Berenburgh-cola voor twee muntjes.
In de buitenwacht in kampenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:05 schreef VoreG het volgende:
In wat voor paupertent hebben ze plastic bekers?
Kampen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de buitenwacht in kampen![]()
Ja dat is een paupertent![]()
Maar wel altijd veel chicks
Ik woon daar overigens nietquote:
WHehehehe ik had nog nooit van Kampen gehoord. Heb ik je echt wel tuk he!!1!1quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik woon daar overigens niet![]()
Maar kampen = Jaap StamIk heb die kale daar wel eens zien lopen
Cola-Berenburg @ Buitenwacht is 2 munten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Volgens mij kosten ze 3 muntjes, maar bij bestellingen van 10+ muntjes kijken ze toch niet na hoeveel je er geeft. (TS IS PAUPER!!)
Is dat zo?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Cola-Berenburg @ Buitenwacht is 2 munten.
picsquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef afcajos het volgende:
[..]
In de buitenwacht in kampen![]()
Ja dat is een paupertent![]()
Maar wel altijd veel chicks
Dat is omdat anders niemand naar die lutsertent komtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Cola-Berenburg @ Buitenwacht is 2 munten.
Hmm k weet nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is dat zo?Volgens mij verschilt dat per bar dan.
Volgens mij die rechtsequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ afbeelding ]
Die met het vingertje, die moet het zijn!
Jij komt er ook wel eens?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nu durf ik me dus nooit meer te vertonen in die tent, uit angst voor represailles.
Nee, ik verveelde me en ging dus even googelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |