abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61709097
quote:
Exclusive 20GB Eee Storage
- 20GB file-encrypted Eee Storage with 5GB worth of downloads per day for easy accessibility from both Windows and Linux platforms
Dat is die webdrive iig.
pi_61728960
Mijn Acer is binnen en werkt lekker. Scherm is veel beter dan van mijn Dell (wel kleiner ja, maar veel beter qua helderheid). Toetsenbord werkt prima, ik kan er lekker op typen. Alleen zit de backspace iets teveel naar rechts, dus druk ik steeds op de =

En op de 1 of andere manier scroll ik steeds verkeerd en dan stelt ie ineens een kleiner of groter lettertype in. Moet nog even kijken hoe ik dat verholpen krijg.

En idd een 3 cel-accu, dus die zit nog fijn in de doos, ik werk toch meestal op netstroom.
Morgen gaat ie mee naar het werk, mogen de heren van de ICT er even mee spelen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:51:01 #293
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61855139
Woei!!
Ik heb een mobiel laptop abonnementje bij Vodafone afgesloten. Gratis een maand proberen, dus waarom niet. Modem werd direct herkend, kreeg alleen in de advanced modus toch geen data binnen maar in de easy modus wel.

Het werkt! O.k. het kost 2 tientjes per maand, maar ik kan nu overal internetten zonder het netwerk van een ander te moeten misbruiken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:08:28 #294
242 Pinball
Electric Monk
pi_61855447
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:51 schreef Sanne het volgende:
Woei!!
Ik heb een mobiel laptop abonnementje bij Vodafone afgesloten. Gratis een maand proberen, dus waarom niet. Modem werd direct herkend, kreeg alleen in de advanced modus toch geen data binnen maar in de easy modus wel.

Het werkt! O.k. het kost 2 tientjes per maand, maar ik kan nu overal internetten zonder het netwerk van een ander te moeten misbruiken.
Jij bent echt erg!

Je mocht met je xs4all abo ook al gratis op alle KPN hotspots, dat weet je hè?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:24:12 #295
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61855778
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Jij bent echt erg!

Je mocht met je xs4all abo ook al gratis op alle KPN hotspots, dat weet je hè?
Ik heb geen xs4all, ik heb UPC, die heeft geen hotspots.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:08:00 #296
242 Pinball
Electric Monk
pi_61856783
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:24 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb geen xs4all, ik heb UPC, die heeft geen hotspots.
Oh.
Hè?
Waarom dacht ik dat nou?
Nou ja.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:11:35 #297
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61858773
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh.
Hè?
Waarom dacht ik dat nou?
Nou ja.
Omdat ik al jaren roep dat als ik overstap ik naar XS4all ga.
Maar omdat dat nog steeds veel duurder is (wat ik wil dan) dan mijn kabel blijf ik bij UPC.

Daarom.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:12:24 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61858803
Had net de Eee pc bij me toen ik even bij de buren wat moest updaten. Die rolden met hun ogen toen ik gewoon even wireless op mijn eigen netwerk inlogde. Dat hadden ze nog nooit gezien.
pi_61862017
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Omdat ik al jaren roep dat als ik overstap ik naar XS4all ga.
Maar omdat dat nog steeds veel duurder is (wat ik wil dan) dan mijn kabel blijf ik bij UPC.

Daarom.
Maar nu ben je ook weer 20 euro / maand duurder uit met je extra abbo
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:52:03 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61862135
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar nu ben je ook weer 20 euro / maand duurder uit met je extra abbo
Ja maar als ik dat niet zou kunnen missen had ik het niet gedaan.
en nu voegt het echt wat toe. of ik nu thuis internet via de kabel of via adsl daar voel ik zelf niet zoveel verschil in snap je?

vrouwenlogica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')