Dat is die webdrive iig.quote:Exclusive 20GB Eee Storage
- 20GB file-encrypted Eee Storage with 5GB worth of downloads per day for easy accessibility from both Windows and Linux platforms
Jij bent echt erg!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:51 schreef Sanne het volgende:
Woei!!
Ik heb een mobiel laptop abonnementje bij Vodafone afgesloten. Gratis een maand proberen, dus waarom niet. Modem werd direct herkend, kreeg alleen in de advanced modus toch geen data binnen maar in de easy modus wel.
Het werkt! O.k. het kost 2 tientjes per maand, maar ik kan nu overal internetten zonder het netwerk van een ander te moeten misbruiken.
Ik heb geen xs4all, ik heb UPC, die heeft geen hotspots.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent echt erg!
Je mocht met je xs4all abo ook al gratis op alle KPN hotspots, dat weet je hè?
Oh.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb geen xs4all, ik heb UPC, die heeft geen hotspots.
Omdat ik al jaren roep dat als ik overstap ik naar XS4all ga.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh.
Hè?
Waarom dacht ik dat nou?
Nou ja.
Maar nu ben je ook weer 20 euro / maand duurder uit met je extra abboquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Omdat ik al jaren roep dat als ik overstap ik naar XS4all ga.
Maar omdat dat nog steeds veel duurder is (wat ik wil dan) dan mijn kabel blijf ik bij UPC.
Daarom.
Ja maar als ik dat niet zou kunnen missen had ik het niet gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar nu ben je ook weer 20 euro / maand duurder uit met je extra abbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |