Ik heb geen nieuwe accu gekocht omdat ik prima afkan met het origineel. Als je even googeled op eee pc accu dan zie je dat ie in ieder geval bij bol.com te krijgen is (voor een achterlijk dure prijs..). Ik ken enkel ervaringen van mensen die em op eBay kochten, en over het algemeen waren ze wel tevreden volgens mij. Ik zou er gewoon een op eBay kopen (let op feedback score etc) dat scheelt je een hoop geldquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:28 schreef Neverstop het volgende:
Even overhevelen naar het nieuwe topic:
Heeft iemand al een nieuwe accu voor z'n EEE 900 gekocht, of weet iemand waar ik die kan vinden? Bij voorkeur niet op eBay/Marktplaats.
Ik heb de tweakers tutorial gebruikt, en na wat gepruts heb ik nu XP pro + Office 2003 op mijn 900 en het draait allemaal best redelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, er is een hele goeie tutorial op de eee wiki, maar toch werkt het niet.
Van USB-Hd naar SD heb ik nog niet gevonden eigenlijk, zal wel weer ff zoeken...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:35 schreef TinToR het volgende:
[..]
Ik heb de tweakers tutorial gebruikt, en na wat gepruts heb ik nu XP pro + Office 2003 op mijn 900 en het draait allemaal best redelijk.
Overigens moet de OS installation op finish staan in de bios voor deze methode.
Ja, en DAT was dus juist niet de bedoeling. Ik heb een tutorial gevonden waarbij je de SSD juist ff helemaal uitzet en dan XP op een externe HD kan zetten, zodat hij daarvan kan booten.quote:Verwijder alle, echte alle partitites, dus ook de BIOS partitie, partities op de SSD
Staat er aan de linkerkant.quote:You can find the account activation code at the lower right corner of the "Eee PC user manual" in the Eee PC box .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |