Nee hoor, hardwarematig verandert er niets.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:55 schreef Qarinx het volgende:
Wordt ie langzamer van XP?
Maar linux is aan de andere kant wel "lichter" om het zo even te noemen. Het vraagt minder en zal dus softwarematig sneller gaan dan xp. Daarom is het misschien ook wel een aanrader om xp lite erop te knallen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee hoor, hardwarematig verandert er niets.
Dat is toch geen vergelijk? Net zoiets als "is game A sneller dan game B".quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maar linux is aan de andere kant wel "lichter" om het zo even te noemen. Het vraagt minder en zal dus softwarematig sneller gaan dan xp. Daarom is het misschien ook wel een aanrader om xp lite erop te knallen.
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:38 schreef Sanne het volgende:
Ik vond die witte er het goedkoopst uit zien. Veel meer een speelgoeddingetje dan die zwarte.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vandaag van m'n vriendje zo'n "shielder" gekregen, omdat de 900 niet in een kleurtje was (en ik wilde hem zo graag in het blauw) Dit is em:
[ afbeelding ]
Het is een hele dikke sticker, maar ik ben erg tevreden over het resultaat, dat maakt het net iets leuker (ik blijf een meisje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |