abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 23:36:10 #226
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61488169
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Als je mobieltje wifi en Windos Mobile heeft zou ik dan gewoon WmWiFiRouter downloaden (nieuwste versie is betaald, 0.96 versie is gratis) en dat werkt feilloos.

Opzich een beetje omslachtig lijkt het, dat prgje maakt verbiding met Internet op je mobiel en deelt dat dan via wifi met (oa) je EEE. je hoeft het alleen op te starten op je mobiel en dan kan je op je EEE gewoon verbinding maken al ware het je router thuis zeg maar .
Werkt niet. Bij de eerste .CAB versie kreeg ik een melding: Installatie van WMWifirouter.CAB is mislukt.

Bij een trial.exe dat het geen geldige Windows CE toepassing is.
Ik heb nog winmobile 5.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61488358
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

Werkt niet. Bij de eerste .CAB versie kreeg ik een melding: Installatie van WMWifirouter.CAB is mislukt.

Ik heb nog winmobile 5.
Heb je wel de toepassing "Gedeelde internetverbinding" of iets dergelijks? Dat is het standaardtooltje waarmee je via USB of Bluetooth je internetverbinding kan delen .
  maandag 8 september 2008 @ 23:49:34 #228
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61488378
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:48 schreef L0we het volgende:

[..]

Heb je wel de toepassing "Gedeelde internetverbinding" of iets dergelijks? Dat is het standaardtooltje waarmee je via USB of Bluetooth je internetverbinding kan delen .
Ja die had ik natuurlijk direct al geprobeerd. Werkte helaas niet.

Maar ik geef nog niet op hoor.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 8 september 2008 @ 23:52:26 #229
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_61488430

[ Bericht 100% gewijzigd door Alessandro op 08-09-2008 23:52:58 ]
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  maandag 8 september 2008 @ 23:59:16 #230
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61488557
Misschien een vraag wat er wel bij past, de MSI Wind, die van 10", 399E en XP, is die soms permanent uitverkocht?
Alternate: uitverkocht (ik hoef geen hartjes op mn laptop, , hoewel het op te lossen is met n skin..)
Tweakers: er komen andere (imo gaardere: kleiner scherm) versies

Of, ben ik nu te offtopic?

[ Bericht 25% gewijzigd door Yildiz op 09-09-2008 00:09:23 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 9 september 2008 @ 09:01:28 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61491589
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb nog winmobile 5.
Je moet ook niet de laatste versie hebben, maar een eerdere (ff googlen 0.96 ofzo) en soms moet je wifi aanhebben wil de installatie lukken .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_61506723

bij computerland gekocht, 7.95,, had m al bijna bij ebay besteld dit is een stuk goedkoper en sneller in huis
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:23:30 #233
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61508202
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je moet ook niet de laatste versie hebben, maar een eerdere (ff googlen 0.96 ofzo) en soms moet je wifi aanhebben wil de installatie lukken .
Duh, ik had ook een oude versie 0.98 geprobeerd. Maar helaas. Zal wel aan mijn foon liggen denk ik inmiddels.
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

bij computerland gekocht, 7.95,, had m al bijna bij ebay besteld dit is een stuk goedkoper en sneller in huis
Leuk MM!!!
Daar knapt die witte echt van op.
pi_61508402
ik vond die witte ook maar saai maar hey hier zat 2gb werkgeheugen in en win xp erop en ik als digibeet dus keek al meteen naar stickers/skins maar niet echt iets te vinden, ja op ebay dus (dezelfde als ik nu heb) maar dan uit verweggistan dat werd me te duur, bij computerland hadden ze voor de 7 deze en nog 1 met sneeuwvlokjes maarja dat is ook niet echt wat voor het hele jaar door vind die blauwe ook erg mooi maar die is alleen voor het 8.9 scherm
pi_61508494
Wat een leuke skin
ijs_beer fan!
pi_61510147
quote:
Op donderdag 4 september 2008 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Verder moet ik natuurlijk wel goggles music manager gaan installen en gebruiken aangezien die gecode is door een neef van me.
't hoeft niet als je echt niet wil...
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:50:23 #237
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61510613
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:32 schreef vicz het volgende:

[..]

't hoeft niet als je echt niet wil...
Hij werkt uistekend, trouwens.
[KNE]-Mod
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:25:02 #238
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61511573
Kijk zo:
[KNE]-Mod
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:36:27 #239
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61511881
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef ThE_ED het volgende:
Kijk zo:
[ link | afbeelding ]
Is dat een screemshot van eee buntu? Ziet er goed uit, draait alles een beetje (webcam, wifi etc)?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:47:56 #240
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61512177
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Is dat een screemshot van eee buntu? Ziet er goed uit, draait alles een beetje (webcam, wifi etc)?
Ja, dit is eeebuntu "standard" er is ook nog een andere variant, dit is de site; http://eeebuntu.org/
Deze versie gebruikt "Gnome" als windowmanager wat hier zo ingesteld is dat je zo'n Mac-achtige tray hebt midden onderin. (Verdwijnt als je iets fullscreen doet.)

Wif, geluid en de drives enzo werken, Webcam heb ik nog niet getest, maar als ik het forum (en de site zelf) zo lees zou dat ook moeten werken. Enige dat raar deed was het uitzetten, iets dat vaker schijnt voor te komen bij ubuntu+laptop, de oplossing was vrij simpel en stond ook ergens netjes op een forum. (Een regeltje ergens bij tikken)

Wel raar is dat sommige dingen een beetje dubbel zijn (aMSN én Pidgin), die gooi ik er nog uit met de packagemanager, kan ik gelijk nog meer eruit halen wat ik niet nodig denk te gaan hebben.
[KNE]-Mod
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:55:22 #241
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_61512373
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, dit is eeebuntu "standard" er is ook nog een andere variant.
Deze versie gebruikt "Gnome" als windowmanager wat hier zo ingesteld is dat je zo'n Mac-achtige tray hebt midden onderin. (Verdwijnt als je iets fullscreen doet.)
Zo'n tray kan standaard onder ubuntu, als je dat soort dingetjes leuk vind moet je de desklets eens proberen, zitten leuke dingen tussen Alleen vreten ze erg veel cpu, dus heb ze zelf niet meer in gebruik. Net als de "wobbly effecten" etc (compupic), erg leuk maar is een onnodige vreter (maar wel leuk om vrienden mee te imponeren )
quote:
Wif, geluid en de drives enzo werken, Webcam heb ik nog niet getest, maar als ik het forum zo lees zou dat ook moeten werken. Enige dat raar deed was het uitzetten, iets dat vaker schijnt voor te komen bij ubuntu+laptop, de oplossing was vrij simpel en stond ook ergens netjes op een forum. (Een regeltje ergens bij tikken)
Fijn dat alles werkt, wil nog steeds de laatste versie een keer testen met een bootable usb stick. Misschien ga ik wel over
quote:
Wel raar is dat sommige dingen een beetje dubbel zijn (aMSN én Pidgin), die gooi ik er nog uit met de packagemanager, kan ik gelijk nog meer eruit halen wat ik niet nodig denk te gaan hebben.
Liever dubbel dan niet En na het verwijderen natuurlijk andere leuke dingetjes toevoegen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:01:22 #242
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61512538
De laatste keer dat ik nog met Gnome werkte had je alleen zo'n dikke tray onderin ergens, dus ik vond dit wel netjes.
[KNE]-Mod
pi_61517779
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuk!! Kan je het ook weer makkelijk verwijderen?
pi_61517793
ja je haalt het er zo weer zonder moeite af en volgens de beschrijving is het zelfs re-usable
pi_61519535
Ik kwam trouwens de website van topskinz tegen, misschien wel interessant, is alleen wel een stuk duurder dan de standaard skins.
pi_61520385
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:06 schreef Sanne het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van die pop up af kom die mij vraagt aan welk programma ik mijn SDcard wil openen? Hij lijkt het maar niet op te slaan en ik vind het juist zo handig dat ik dat kaartje erin kan laten zitten zonder dat hij eruit steekt.

Andere vraag, ik heb nu een gewoon SDkaartje erin en vraag me af of hij van een SDHCkaartje sneller wordt?
Kan hij het dan als swap geheugen aanwenden? Of werkt dat allemaal niet zo.

Baal wel dat de drivers van ongeveer al mijn hardware niet verkrijgbaar zijn voor Linux. MP3 speler, telefoon, bleutooth dongle, het wordt allemaal niet herkend. En ik wil eigenlijk gewoon Linux erop houden en niet over op XP, maar dit irriteert me toch wel mateloos.
http://wiki.eeeuser.com/howto:tempdisabledevicedetection

SDHC hoeft niet perse sneller te zijn, HC staat voor high capacity dus alleen meer opslag. Als je snellere kaartjes wilt moet je een klasse 6 ofzo kaartje pakken, die zijn sneller. Onder linux kan je een swap op die schijf maken maar of dat nut heeft?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_61521076
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik kwam trouwens de website van topskinz tegen, misschien wel interessant, is alleen wel een stuk duurder dan de standaard skins.
Ik ben wel meer van zulk soort sites tegengekomen, maar ik ga dus ECHT geen 23 euro uitgeven voor een klein stickertje Ik vind 7.98 of 8.95 echt meer dan zat. Bovendien had topskinz hier en daar slechte reviews, dat hun stickers overduidelijk uit een slechte printer kwamen rollen e.d.

Bij de Kruidvat hebben ze deze week stickers voor op je wc-bril in de aanbieding Ik denk dat dat hetzelfde principe is, was van plan om er daar eentje van te kopen en dan op maat te maken. 2.95!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 10 september 2008 @ 12:34:07 #248
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61521313
Ik had het eventjes over de MSI Wind, maar nu die 10" nergens meer te krijgen is (op de Love Edition na) wordt die 1000H wel interessant.

Net ook even de Asus Aspire One 8.9" geprobeerd. Dat is toch nét te klein voor me...

P.s. ik zocht een handig overzicht, en wiki
http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PC#Specifications

--edit: En net ook even de 1000H geprobeerd. De toesten zijn wat klein en 'anders', wat hard, lijkt het wel. Maar ik ben dan ook een Benq Silent keyboard ( ) gewend. Ik denk er nog even over, en dan schaf ik de witte aan. Wit, zodat ie in de zomer niet verschrikkelijk heet wordt van de zon.
De MSI Wind heeft ook een erg irritante rand aan de 'onderkant / rand', waar je handpalmen een beetje op rusten. Bij de EEE is dat wel netjes afgewerkt.--

Edit2: en: Dell komt ook met concurrentie, Inspiron Mini 9

• Hoe zijn de ervaringen mbt temperatuur? Wordt het keyboard warm?
  • En het geluid? Muisstil, of irritant zoemend?

[ Bericht 8% gewijzigd door Yildiz op 10-09-2008 17:15:38 ]
  • Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_61522085
    quote:
    Op woensdag 10 september 2008 12:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik ben wel meer van zulk soort sites tegengekomen, maar ik ga dus ECHT geen 23 euro uitgeven voor een klein stickertje Ik vind 7.98 of 8.95 echt meer dan zat. Bovendien had topskinz hier en daar slechte reviews, dat hun stickers overduidelijk uit een slechte printer kwamen rollen e.d.

Bij de Kruidvat hebben ze deze week stickers voor op je wc-bril in de aanbieding Ik denk dat dat hetzelfde principe is, was van plan om er daar eentje van te kopen en dan op maat te maken. 2.95!
    Die zijn toch 2,49 per stuk? Vind alleen de designs best lelijk.
    pi_61555887
    Ik ben vandaag op zoek gegaan naar de EEE pc, het lijkt me een leuke laptop voor erbij. In eerste instantie ging ik voor de 701, lekker klein en goedkoop. Mijn oog viel echter toch op de net wat grotere variant; de 900 (dit is een wat ouder model, de nieuwere is de 901? en daarom was deze ook niet zo duur 299,-). Dat vind ik ook wel een mooie prijs. Ik heb toen de EEE 900 besteld, ik vond die speakers naast het scherm van de 701 toch best vervelend en de grootte van de laptops verschilt totaal niet. Een groter scherm is toch wel fijn . Toen ik langs de Dixons kwam, nam ik daar ook even een kijkje, en daar kwam ik een Acer Aspire One tegen voor 299 euro (mijn budget is overigens ook niet meer dan 300 euro). Ik heb toen het een en ander gevraagd aan de verkoper, maar die wist mij eigenlijk weinig te vertellen. ik heb toen gevraagd of hij wat specificaties voor mij kon opschrijven.

Aspire One A110-Ab
    Intel Atom N270 (1,6 GHz)
    512 MB DDR2
    8 GB Flash
    Linux Linpus Lite
    Intel 82945GMS Chipset 1024x600 pixel resolutie
    3x usb 2.0, netwerk
    8,9" TFT Crystalbite LED backlight
    Wireless Lan, 5 in 1 kaartlezer, speakers, open office v2.0

ASUS EEE pc White 900
    Intel Mobile
    8,9"
    3x usb
    1 Gb
    16G harde schijf
    1024x600
    4 cell Li-Ion
    WC
    WL
    Linux

Ik wil er alleen mee internetten, chatten, naar school meenemen voor als ik niets te doen heb, meenemen als ik naar saaie familieleden moet , wat tekstverwerken, meer ook niet denk ik. Thuis heb ik een goede laptop staan waar ik verder alles mee doe. Linux vind ik ook geen probleem.

Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar de ASUS, volgens de verkoper zou de ASUS wel wat langzamer zijn met opstarten dan de Acer maar ik kon er wel meerdere dingen mee tegelijk kunnen doen, zoals meerdere word documenten open staan?

Wie heeft een advies voor mij (excuus voor het lange verhaal)? Alvast bedankt voor het meedenken.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')