Werkt niet. Bij de eerste .CAB versie kreeg ik een melding: Installatie van WMWifirouter.CAB is mislukt.quote:Op maandag 8 september 2008 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Als je mobieltje wifi en Windos Mobile heeft zou ik dan gewoon WmWiFiRouter downloaden (nieuwste versie is betaald, 0.96 versie is gratis) en dat werkt feilloos.
Opzich een beetje omslachtig lijkt het, dat prgje maakt verbiding met Internet op je mobiel en deelt dat dan via wifi met (oa) je EEE. je hoeft het alleen op te starten op je mobiel en dan kan je op je EEE gewoon verbinding maken al ware het je router thuis zeg maar.
Heb je wel de toepassing "Gedeelde internetverbinding" of iets dergelijks? Dat is het standaardtooltje waarmee je via USB of Bluetooth je internetverbinding kan delenquote:Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Werkt niet. Bij de eerste .CAB versie kreeg ik een melding: Installatie van WMWifirouter.CAB is mislukt.
Bij een trial.exe dat het geen geldige Windows CE toepassing is.
Ik heb nog winmobile 5.
Ja die had ik natuurlijk direct al geprobeerd. Werkte helaas niet.quote:Op maandag 8 september 2008 23:48 schreef L0we het volgende:
[..]
Heb je wel de toepassing "Gedeelde internetverbinding" of iets dergelijks? Dat is het standaardtooltje waarmee je via USB of Bluetooth je internetverbinding kan delen.
Je moet ook niet de laatste versie hebben, maar een eerdere (ff googlen 0.96 ofzo) en soms moet je wifi aanhebben wil de installatie lukkenquote:Op maandag 8 september 2008 23:36 schreef Sanne het volgende:
[..]
Werkt niet. Bij de eerste .CAB versie kreeg ik een melding: Installatie van WMWifirouter.CAB is mislukt.
Bij een trial.exe dat het geen geldige Windows CE toepassing is.
Ik heb nog winmobile 5.
Duh, ik had ook een oude versie 0.98 geprobeerd. Maar helaas. Zal wel aan mijn foon liggen denk ik inmiddels.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet ook niet de laatste versie hebben, maar een eerdere (ff googlen 0.96 ofzo) en soms moet je wifi aanhebben wil de installatie lukken.
Leuk MM!!!quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij computerland gekocht, 7.95,, had m al bijna bij ebay besteld dit is een stuk goedkoper en sneller in huis
't hoeft niet als je echt niet wil...quote:Op donderdag 4 september 2008 11:30 schreef ThE_ED het volgende:
Verder moet ik natuurlijk wel goggles music manager gaan installen en gebruiken aangezien die gecode is door een neef van me.
Hij werkt uistekend, trouwens.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:32 schreef vicz het volgende:
[..]
't hoeft niet als je echt niet wil...
Is dat een screemshot van eee buntu? Ziet er goed uit, draait alles een beetje (webcam, wifi etc)?quote:
Ja, dit is eeebuntu "standard" er is ook nog een andere variant, dit is de site; http://eeebuntu.org/quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat een screemshot van eee buntu? Ziet er goed uit, draait alles een beetje (webcam, wifi etc)?
Zo'n tray kan standaard onder ubuntu, als je dat soort dingetjes leuk vind moet je de desklets eens proberen, zitten leuke dingen tussenquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, dit is eeebuntu "standard" er is ook nog een andere variant.
Deze versie gebruikt "Gnome" als windowmanager wat hier zo ingesteld is dat je zo'n Mac-achtige tray hebt midden onderin. (Verdwijnt als je iets fullscreen doet.)
Fijn dat alles werkt, wil nog steeds de laatste versie een keer testen met een bootable usb stick. Misschien ga ik wel overquote:Wif, geluid en de drives enzo werken, Webcam heb ik nog niet getest, maar als ik het forum zo lees zou dat ook moeten werken. Enige dat raar deed was het uitzetten, iets dat vaker schijnt voor te komen bij ubuntu+laptop, de oplossing was vrij simpel en stond ook ergens netjes op een forum. (Een regeltje ergens bij tikken)
Liever dubbel dan nietquote:Wel raar is dat sommige dingen een beetje dubbel zijn (aMSN én Pidgin), die gooi ik er nog uit met de packagemanager, kan ik gelijk nog meer eruit halen wat ik niet nodig denk te gaan hebben.
Leuk!! Kan je het ook weer makkelijk verwijderen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij computerland gekocht, 7.95,, had m al bijna bij ebay besteld dit is een stuk goedkoper en sneller in huis
http://wiki.eeeuser.com/howto:tempdisabledevicedetectionquote:Op maandag 8 september 2008 20:06 schreef Sanne het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van die pop up af kom die mij vraagt aan welk programma ik mijn SDcard wil openen? Hij lijkt het maar niet op te slaan en ik vind het juist zo handig dat ik dat kaartje erin kan laten zitten zonder dat hij eruit steekt.
Andere vraag, ik heb nu een gewoon SDkaartje erin en vraag me af of hij van een SDHCkaartje sneller wordt?
Kan hij het dan als swap geheugen aanwenden? Of werkt dat allemaal niet zo.
Baal wel dat de drivers van ongeveer al mijn hardware niet verkrijgbaar zijn voor Linux. MP3 speler, telefoon, bleutooth dongle, het wordt allemaal niet herkend. En ik wil eigenlijk gewoon Linux erop houden en niet over op XP, maar dit irriteert me toch wel mateloos.
Ik ben wel meer van zulk soort sites tegengekomen, maar ik ga dus ECHT geen 23 euro uitgeven voor een klein stickertjequote:Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ik kwam trouwens de website van topskinz tegen, misschien wel interessant, is alleen wel een stuk duurder dan de standaard skins.
Die zijn toch 2,49 per stuk? Vind alleen de designs best lelijk.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben wel meer van zulk soort sites tegengekomen, maar ik ga dus ECHT geen 23 euro uitgeven voor een klein stickertjeIk vind 7.98 of 8.95 echt meer dan zat. Bovendien had topskinz hier en daar slechte reviews, dat hun stickers overduidelijk uit een slechte printer kwamen rollen e.d.
Bij de Kruidvat hebben ze deze week stickers voor op je wc-bril in de aanbiedingIk denk dat dat hetzelfde principe is, was van plan om er daar eentje van te kopen en dan op maat te maken. 2.95!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |