Ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Plus dat je met een auto bij je eigen gigs komt..
helaas al bezetquote:
Of een vriend van me, die persé 'zwarte metallica lak' wilquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker per se Metal lic lak
best net autotje dacht ik zo!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook
Nu in bezit van dikke diesel. Aanhanger erachter en rijden maar
[ afbeelding ]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zittenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
Hear hear!quote:
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leuntquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tot je er achter komt dat aan de linkerkant helemaal geen wielen zitten
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Haha, ja en dat-ie alleen maar recht blijft staan omdat hij tegen die paal leunt
nope, het moet een aziaat zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij wil zeker per se Metal lic lak
Deanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik ook
Alleen nog even poetsen en wat kleine dingetjes, maar mankeert eigenlijk niks aan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja of dat ie er maar achter gephotosoept is
Toevallig kwam ik net het orgineel tegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |