Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:15 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de nieuwe Dragonforce is gaaf!.
Maar dan kun je prima overschakelen naar de nieuwe Falconer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel leuk voor 2 a 3 nummertjes, dan gaat het "kijk mij eens snel zijn op een gitaar" me wel weer een beetje vervelen...
m'n moeder heeft verschillende plectrum's op zak en komt soms even het podium op om ze aan te gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
en hoe wissel je dat af op het podium?
heb je em ook ergens anders staan? putfile doet t de laatste tijd niet meer bij mij....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Snelle mix gemaakt. En heb nu jullie tips weer nodig waar ik verder aan moet werken
Alvast bedankt![]()
http://media.putfile.com/Closer-12-77
En een kusjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ok ok....z'n moeder geeft hem ook een broodje aan!
Ho ho, wel professioneel blijven he.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:52 schreef Aresdreams het volgende:
*schupt witch*
Zal 'm 'ns beluisteren dan ja, album wordt op dit moment gedown......uhhhh gekochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Maar dan kun je prima overschakelen naar de nieuwe Falconer..
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook weet nooit wat er nou mis is, of wat ik aan moet passenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef Moozze het volgende:
Klinkt wel weer leuk hoor Dribbel, constructiever dan dat kan ik niet.
Waar en wanneer spelen die?quote:
Dan moet ik nodig eens een paar mensen gaan bellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Jorikjet het volgende:
30 november tivoli
Dat introstuk is heel gaaf. Het is haast jammer dat er na 22 seconden een ander stuk komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Snelle mix gemaakt. En heb nu jullie tips weer nodig waar ik verder aan moet werken
Alvast bedankt![]()
http://media.putfile.com/Closer-12-77
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |