En dat is dan alleen opwarmen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi.
Mijn vriendin heeft mijn nieuwe gitaar gekaapt![]()
Dus ik denk dat ik nu nog eentje moet kopen
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog een vriendin? Hoeveel reservegitaren heb jij?.
Smoothquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen: ik kan een flinke harem van gitaren voorzien.
Ook genoeg gitaren, maar helpt geen zakquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:02 schreef Cynic het volgende:
Je moet het toch ergens van hebben, he?
Zou wel willen, maar lukt me nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
5 minuten? Daar willen we 3 uur zien staan, ja!.
Oh je bent Annihilator gaan spelen? Nee, dan mag het.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar lukt me niet
Na 5 minuten ben ik het al zo zat dat ik weer lekker ga scheuren![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:13 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik gebruik die jazz III,. vind die II net iets te stomp
Herkenbaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Moozze het volgende:
Wat zijn Sharkfins en Jazz III's?
Ach, een LP ziet er nog goed uit met 50. Madonna....quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Staat in d drop zo te zienquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar gaat de waarde van m'n LP custom.
Die gitaar krijg je erbij wanneer je 3 afrikaantjes bestelt. Vandaar die ebonytoets. Moeilijk te zien op de foto, maar geloof me.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Staat in d drop zo te zien
Waarde is het zelfde, ze heeft gewoon geld
Oh die heb ik ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"The legendary Sharkfin plectrum offers guitarists a choice of playing edges for different tones. Strum gently with the smooth edge, then dig deep for a harder sound from the 'waved' edge. Loop it around your neck so you don't lose it! "
[ afbeelding ]
Stuur maar door! Ik vind de gewone wel fijn, maar net te klein.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef SNArky het volgende:
Ik had pas trouwens een slootlading Jazz III's gehaald bij Feedback, alleen kwam ik er thuis achter dat het de XL-versie was en die vind ik weer te groot
de Jazz II slijt ik er nog best makkelijk doorheen... ofja, zodra er een slijt randje opzit wordt het al heel lastig om soepel te spelen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hier een jazz III die ik al zo lang gebruik dat hij een jazz II is geworden. Die dingen slijten erg langzaam, maar uiteindelijk lukt het toch
Die zwarte? Die heb ik jaren gebruikt, tot ik die Dunlop Tortex eens probeerde en het spelen ineens een stuk lekkerder en preciezer ging... Gebruik nu meestal die groene Dunlop Tortex dingen, heel soms die paarse. Vind nu die grote plectrums helemaal niet meer fijn spelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:40 schreef Doodkapje het volgende:
Of je jamt gewoon met SquareLight plectra
Ik vind ze eigenlijk nog te dun dus ik gebruik stiekem 1.0mm nylon van JD
Dat zegt Cynic toch ook?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:20 schreef Aresdreams het volgende:
ik dacht trouwens dat de jazz III dikker is dan de jazz II, klopt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |