Ik vind 1 keer wel voldoende, meer dan dat zelfs.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:59 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Lees nu het topic eens door.
Dan kan ik je een cursus begrijpend lezen aanraden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik vind 1 keer wel voldoende, meer dan dat zelfs.
Te hard rijden op een gevaarlijk punt en je hebt gelijk. Een aantal kilometers te hard op een overzichtelijk, duidelijk punt, waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:58 schreef TeChNo2 het volgende:
nee boor, moe van types zoals jij die denken dat de weg alleen maar voor hen is... (oh enne zat ik er erg ver naast qua jaartal ?).
als je te hard rijd, krijg je een boete: betalen en niet zeuren, klaar.
Of:quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Inderdaad, en hij is maar al te blij dat-ie z'n 'voordringen in de supermarktrij'-voorbeeld tweemaal kan gebruiken vanavond.
Ja, dat was mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Of:
Heeft u kinderen?
Nee? Bent u getrouwd?
Ook niet........stel u voor dat een familielid dringend hulp nodig heeft.... enzovoort.
Dat zoeken naar voorbeelden...
en wie bepaald er of het punt overzichtelijk duidelijk en veilig is...iedereen op zijn/haar eigen kundige wijze, dat is natuurlijk niet te doen. Ik bedoel alleen maar te ze zeggen dat als je te hard rijdt en dus weet dat je het risico bewust neemt dat je een boete oploopt of erger, dan niet moet gaan zitten zeuren dat meneer Spee de pik op je heeft; als je zo baalt van zo'n boete, rijdt dan minder hard.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Te hard rijden op een gevaarlijk punt en je hebt gelijk. Een aantal kilometers te hard op een overzichtelijk, duidelijk punt, waarom?
Besef je wel wat het verschil is in snelheid tussen iemand die 100 km/uur rijdt en zo'n mallot die 160 rijdt? Gaat er iemand onverwacht, ten onrechte naar links, dan ben je snel het haasje. Je hebt je gewoon te houden aan de verkeersregels, óf je moet niet zeiken als je ze willens en wetens breekt en betrapt wordt door oom agent...quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:06 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat je bovendien ook vaak ziet is dat iemand 160 rijdt over een 120 stuk (vaak leeg en absoluut geen gevaar vormt voor iemand anders), bij een 100 stuk terecht komt, net zo leeg als het 120 stuk, en dus met 160 blijft doorrijden, en dus zijn rijbewijs kwijt is. Dit is exact wat ik bedoel met relativeren.
Roemeen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:26 schreef Koploperkopper het volgende:
De politie kan zich ook lekker duidelijk maken bij die Duitser zeg.Hij heeft volgens mij nogsteeds niet door wat-ie nou verkeerd heeft gedaan.
Ik heb het dan ook over leeg, elders is het ook gewoon onverantwoord.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:10 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Besef je wel wat het verschil is in snelheid tussen iemand die 100 km/uur rijdt en zo'n mallot die 160 rijdt? Gaat er iemand onverwacht, ten onrechte naar links, dan ben je snel het haasje. Je hebt je gewoon te houden aan de verkeersregels, óf je moet niet zeiken als je ze willens en wetens breekt en betrapt wordt door oom agent...
Dat gejank altijd...
Ja, inderdaad ben je een rasmongool als je zoveel te hard rijdt bij wegwerkzaamheden, het zal namelijk niet de eerste keer zijn dat er een wegwerker omver wordt gereden...quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ook dat, net een Alfa 147 die 138 reed waar 120 mocht tot de werkzaamheden, oh nee, een levensgevaarlijke mongool die een enorm gevaar vormt voor de samenleving, snel, gegen die mauer met die egoistische eikel!
Ja absoluut zonder er een seconde over na te denken. Die eeuwige voorbeelden over overzichtelijke wegen die midden in de nacht leeg zijn hangt me ook de keel uit. Wie bepaalt er dat een weg overzichtelijk is? Waarom denk je dat ze die maximumsnelheid verzonnen hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jij zou dus iemand bekeuren die door rood loopt, 's nachts om 3 uur op een overzichtelijke weg waar niemand of niets aankomt? Puur en alleen maar omdat je je maar aan de wet te houden hebt?
Wat is leeg?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over leeg, elders is het ook gewoon onverantwoord.
heeft iemand het opgenomen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:12 schreef Rosbief het volgende:
HEB HET helAAs niet kunnen zien vandaag, m'n videoriekorder waskapot.
Nee, dat rij ik niet. En twee heb ik niet gezegd dat de bestuurders in deze aflevering hun gezonde verstand gebruikten. Eigenlijk mijn enige doel was de overdrevenheid van het commentaar tentoon te stellen, want dat is in mijn ogen dan ook gewoon hilarisch.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef TeChNo2 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of TS een golfje (gti) heeft of een Seat leon ...
in dat tv-programma komen trouwens akelig wat mensen voor die "met hun gezonde vesrtand rijden" terwijl ze gewoon levensgevaarlijk bezig zijn, dus ik vertrouw liever op de verkeersregels dan hun gezonde verstand...
Nooit gedacht dat ik het nog eens zou zijn met iemand die een trein in z'n avatar heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Het is duidelijk dat er mensen zijn met een andere mening dan die van mij, en dat mag. Ik kan jullie niet overtuigen, jullie zijn overtuigt van jullie eigen gelijk, en ik over die van mij. Ik vind alleen persoonlijk dat je op 3 manieren kunt rijden, keurig netjes volgens de regels, met een gezond verstand, en als een idioot. Persoonlijk zie ik graag nummer 2, jullie zien graag nummer 1.
Duidelijk.
Nog even 1 commentaar; wie bepaald of iets overzichtelijk en ongevaarlijk is; je gezonde verstand, er bestaat ook nog zoiets namelijk.
Dat is alles wat ik er verder nog aan kwijt wilde.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens zou zijn met iemand die een trein in z'n avatar heeft.
Hoezo? Ik vind 't niet erg om te discussieren hoor, daar zijn forums immers voor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:27 schreef TeChNo2 het volgende:
zeg dat dan meteen...
SBS heeft het voor je opgenomenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:12 schreef Rosbief het volgende:
HEB HET helAAs niet kunnen zien vandaag, m'n videoriekorder waskapot.
Dus met andere woorden, als jij het met je gezonde verstand prima vind, dan moeten we het allemaal prima vinden omdat jij met je gezonde verstand bedacht hebt dat de regels anders zijn voor jou dan voor de rest van de wereld?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:18 schreef Koploperkopper het volgende:
Het is duidelijk dat er mensen zijn met een andere mening dan die van mij, en dat mag. Ik kan jullie niet overtuigen, jullie zijn overtuigt van jullie eigen gelijk, en ik over die van mij. Ik vind alleen persoonlijk dat je op 3 manieren kunt rijden, keurig netjes volgens de regels, met een gezond verstand, en als een idioot. Persoonlijk zie ik graag nummer 2, jullie zien graag nummer 1.
Duidelijk.
Nog even 1 commentaar; wie bepaald of iets overzichtelijk en ongevaarlijk is; je gezonde verstand, er bestaat ook nog zoiets namelijk.
Dat is alles wat ik er verder nog aan kwijt wilde.
De regels zijn gemaakt door mensen die weten waar ze over praten en dus altijd met gezond verstand. Dat wordt echt niet door 1 persoon achter een bureau bedacht, daar zijn meer mensen bij betrokken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:26 schreef vannelle het volgende:
De regels zijn gewoon niet altijd met gezond verstand gemaakt.
Goddank dat sommige mensen nog wél gezond verstand gebruiken ipv. regels die soms nutteloos zijn als schaapjes op te volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |