Eh niet echt. Dit vind ik echt schoolvoorbeeld vakantiekiekjes.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:48 schreef Werewolf het volgende:
Elk jaar weer probeer ik niet de geijkte vakantiekiekjes te maken die iedereen maakt.
Ik hoop dat het een beetje gelukt is....
Flets??!? Hahaha dan moet je mijn vakantiefoto's zien, die zijn nog veel fletserquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:41 schreef Kremers het volgende:
De kleuren mogen wel wat intenserDaarnaast zijn ze een beetje flets, maar dat komtdoordat je ze tijdens de middagzon hebt gefotografeert,dat levert fletse platen op.
Alleen doe je 's avonds op vakantie meestal andere dingen dan fotograferen en zul je ook niet snel een statief bij je hebben
Grappig, de fotos die jij noemt, en de foto van de duiven, zijn precies de platen die ik goed vond in deze serie. Maar er ontbreekt wel nog iets aan, al weet ik niet wat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:01 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben het met iedereen hierboven oneens die zegt dat dit "standaard vakantie kiekjes zijn".
Je kan bij deze foto's duidelijk zien dat er beter is gekeken naar compositie en doorkijkjes dan die ik verwacht van standaard kiekjes. Ja, er is ruimte voor verbeteren, en die zie ik vooral in kleur, scherpte en contrast. Maar je kunt duidelijk zien dat er gekeken is naar compositie en andere dingen dan het standaard.
Foto 1 zou de "kieker" gewoon recht van voren hebben genomen. de TS heeft hier duidelijk gekeken naar een leuker standplaats met een natuurlijk kader van de bomen. En foto 3 bijv. heeft een hele goede harmonieuze compositie met de toren mooi links.
Foto 6 zie ik met wat harder contrast en scherpte echt wel een leuke plaat worden ook.
Dus Werewolf: dit is beter dan de gewone kiekjes vind ik.
Er is niets mis met vakantiekiekjes, maar die zijn voor andere mensen meestal niet zo interessant om naar te kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 08:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met vakantie kiekjes??
Dat zijn toch de foto's waar iedere leek zo leuk na zit te kijken.
Daarbij vind ik deze serie niet bepaald standaard kiekjes.
Er zitten er een paar bij waar je dat gevoel wel bij hebt.
Dus een leuke serie die laat zien wat daar in Italië te zien is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |