quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:36 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb wel eens als vrouw aan een gangbang meegedaan.
Omgebouwdquote:Geslacht: Man
hangt er ook af of het een beetje aantrekkelijke deernes voor je zijn...quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Al jarenlang fantaseer ik erover hoe het zou zijn om ooit mee te doen aan een gangbang. Nu heb ik me dus opgegeven om het echt een keer te gaan meemaken. Ik hou er al rekening mee dat ik'm de eerste keer niet omhoog krijg. Het schijnt namelijk een soort van reality shock te zijn om negen andere blote kerels naast je te hebben staan die allemaal al hun lul trekken. Je hersenen schijnen daar eerst aan te moeten wennen.
Mijn vraag is dan ook. Heeft een van jullie mannen ooit meegedaan aan een gangbang of met een groepje vrienden 1 vriendin geneukt? Had je toen ook moeite om een paal te krijgen?
Dit is een serieuze vraag dus ook graag serieus behandelen.
Je hebt je opgegeven? Is het serieus mogelijk om je voor dit soort dingen in te schrijven?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Al jarenlang fantaseer ik erover hoe het zou zijn om ooit mee te doen aan een gangbang. Nu heb ik me dus opgegeven om het echt een keer te gaan meemaken......
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:56 schreef Dynamical het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er hie rvrouwen zijn die weleens aan een gangbang hebben meegedaan.
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef SeLang het volgende:
[..]Daar was een topic over.
Er was zelfs een Fok gangbang meeting + verslag.
Hier en daarvandaan lekker verder zoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik ga toch eens wat beter rondkijken op dit forum dan.
Nee dat is nep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:32 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Hier en daarvandaan lekker verder zoeken
Verder kun je op internet idd prima oproepjes voor gangbangs vinden. Portemonnee meenemen.
Mwah.... wat is nep. Goed zoeken. Er zitten vrouwen tussen die dat periodiek doen, al dan niet in een parenclub of in een meer prive setting. Lijkt mij meer kans hebben dan dat je uit de discotheek met 12M en 1V naar een hotelletje gaat....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Nee dat is nep.
Ik hoef ook niet zo nodig te gangbangen hoor. Maar als je je portemonnee mee moet nemem is het helemaal niet leuk. Ik vind dat zoiets gewoon gratis en spontaan moet. Anders ga ik liever naar de hoeren, neuk je ook een andere vrouw, moet je ook betalen, maar er staan niet 10 man nog op hun beurt te wachten.
Een dergelijke situatie heb ik weleens meegemaakt, alleen was het geen hotelletje maar haar huis. En dat was mijn enige gangbangervaring. Voor en keertje was dat leuk maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Dan zou ik liever gewoon een orgie houden met meerdere vrouwen en meerdere mannen. Dat er van het ene geslacht iets meer zijn is niet zo erg. Maar bij een gangbang is de verhouding totaal zoek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Mwah.... wat is nep. Goed zoeken. Er zitten vrouwen tussen die dat periodiek doen, al dan niet in een parenclub of in een meer prive setting. Lijkt mij meer kans hebben dan dat je uit de discotheek met 12M en 1V naar een hotelletje gaat....
Als ik eens vragen mag, hoe verliep die gangbang precies? Lag de vrouw continu in dezelfde positie en vervolgens iedere man even snel pompen en klaar? Of was er per man nog tijd voor wat voorspel, wat rollebollen op bed, etc?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Een dergelijke situatie heb ik weleens meegemaakt, alleen was het geen hotelletje maar haar huis. En dat was mijn enige gangbangervaring. Voor en keertje was dat leuk maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Dan zou ik liever gewoon een orgie houden met meerdere vrouwen en meerdere mannen. Dat er van het ene geslacht iets meer zijn is niet zo erg. Maar bij een gangbang is de verhouding totaal zoek.
Hier is trouwens het begin van (een van de) topicreeks(en)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik ga toch eens wat beter rondkijken op dit forum dan.
Sylvana dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef SeLang het volgende:
Er was ook een Fokdame van 18 ofzo die zich door 100 kerels liet neuckqen.
Naam vergeten.
In eerste instantie zouden we gewoon wat bij haar gaan drinken en was er van gangbang nog geen sprake.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Als ik eens vragen mag, hoe verliep die gangbang precies? Lag de vrouw continu in dezelfde positie en vervolgens iedere man even snel pompen en klaar? Of was er per man nog tijd voor wat voorspel, wat rollebollen op bed, etc?
Zo zie ik dat namelijk echt voor me als ik aan een gangbang denk....
Een vrouw die gewoon de hele tijd hetzelfde blijft liggen en de mannen die in de rij staan en om de beurt hun leuter erin hangen en klaar is kees.
Ik heb wel ervaring met een orgie. Sowieso was er toen een goede verhouding man/vrouw. Maar dan bestaat het 'spel' ook grotendeels uit voorspel met veel knuffelen en dergelijke. Dat is iets wat ik mij bij een gangbang totaal niet voor kan stellen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Dynamical het volgende:
In ieder geval kon ze achteraf bijna niet eens meer lopen en stonk het hele huis naar sperma en overal lagen condooms. Niet echt mijn ding.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Dynamical het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging zij met twee jongens van ons naar boven en is de rest later gekomen. En echt tijd voor voorspel was er eigenlijk niet. Zij lag echt met haar benen wijd op bed, en het was gewoon omstebeurt erin. Als de ene klaar was kwam gelijk de volgende. En ondertussen was zij ook aan het pijpen. Maar van knuffelen en voorspel was geen sprake. Je kon haar wel overal aanraken maar zij werd zo hard geneukt dat ze het niet eens merkte als je aan haar borsten zat.
In ieder geval kon ze achteraf bijna niet eens meer lopen en stonk het hele huis naar sperma en overal lagen condooms. Niet echt mijn ding.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:51 schreef Tally het volgende:
Ik ben wel eens gevraagd.. Door iemand die ik net leerde kennen in een kroeg om met hem en een aantal van zijn vrienden mee te gaan naar een hotel.. Ik heb hem vriendelijk bedankt maar ook gezegd dat het niets voor mij is..
hahahaha dudequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Dynamical het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we gewoon wat bij haar gaan drinken en was er van gangbang nog geen sprake.
Toen we daar zaten kwam het op seks uit en toen vertelde zij dat ze weleens fantaseerde over seks met heel veel mannen tegelijk maar dat ze het nog nooit gedaan had.
Uiteindelijk ging zij met twee jongens van ons naar boven en is de rest later gekomen. En echt tijd voor voorspel was er eigenlijk niet. Zij lag echt met haar benen wijd op bed, en het was gewoon omstebeurt erin. Als de ene klaar was kwam gelijk de volgende. En ondertussen was zij ook aan het pijpen. Maar van knuffelen en voorspel was geen sprake. Je kon haar wel overal aanraken maar zij werd zo hard geneukt dat ze het niet eens merkte als je aan haar borsten zat.
Een vriend van me is een keer naar een betaalde gangbang geweest, en dat lijkt me nog erger. Daar waren wel 4 vrouwen aanwezig en ongeveer 45 mannen. Maar hij vertelde me dat je in het begin nog gewoon kon neuken maar dat aan het eind van de avond die vrouwen echt van top tot teen onder de sperma zaten en dat je ze echt niet meer aan durfde te raken. dat lijkt mij dus helemaal niks.
Dan heb ik liever een orgie. daar heb je ook niet die haast die je bij een gangbang wel hebt. Bij een gangbang wil iedereen neuken, maar er is maar 1 vrouw.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:56 schreef Manono het volgende:
Als vrouw zeg ik, je lichaam is een tempel, geen sorbo huishoudhandschoen.
Er is een kans dat jij bent gezegend met het talent dat naïviteit heet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Dynamical het volgende:
[..]
In eerste instantie zouden we gewoon wat bij haar gaan drinken en was er van gangbang nog geen sprake.
Toen we daar zaten kwam het op seks uit en toen vertelde zij dat ze weleens fantaseerde over seks met heel veel mannen tegelijk maar dat ze het nog nooit gedaan had.
je bedoelt de ervaringen van die Sylvana? Ze hield destijds ook een weblog bij waarin ze vertelde over wat er gebeurde op zo'n avond, en dat kwam meestal neer op een hele avond in zo'n gyneacologenstoel hangen en 40+ man ontvangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:45 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie, heb ik me door die drie delen gangbangtoestanden heengeworsteld en nu weet ik nog niet hoe het afliep
weet iemand dat toevallig?![]()
tempels worden anders altijd druk bezocht...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:56 schreef Manono het volgende:
Als vrouw zeg ik, je lichaam is een tempel, geen sorbo huishoudhandschoen.
pics?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh zeker, geen probleem. Alleen duurt het nog even voordat ik meedoe, eind september. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.![]()
Daarnaast heb ik nu vrij zeker ook een vast neukvriendinnetje. Geregeld via een vriend van mij die weer via via een meisje kende die behoorlijk rondneukt en daar eigenlijk wel geld mee wil verdienen. Ze is 20, dus lekker jong
ja, of ze dr gangbangplannen nog doorgezet heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Gripper het volgende:
[..]
je bedoelt de ervaringen van die Sylvana? Ze hield destijds ook een weblog bij waarin ze vertelde over wat er gebeurde op zo'n avond, en dat kwam meestal neer op een hele avond in zo'n gyneacologenstoel hangen en 40+ man ontvangen.
Ja, maar daar willen we allemaal liever niet meer aan herinnerd worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
dus als ik jou goed begrijp heeft ze t daadwerkelijk gedaan?
nou ik zit ook niet te wachten op de details, maar ik wilde alleen weten hoe het doorgegaan was of niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, maar daar willen we allemaal liever niet meer aan herinnerd worden.
betaal je haar daar ook voor?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh zeker, geen probleem. Alleen duurt het nog even voordat ik meedoe, eind september. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.![]()
Daarnaast heb ik nu vrij zeker ook een vast neukvriendinnetje. Geregeld via een vriend van mij die weer via via een meisje kende die behoorlijk rondneukt en daar eigenlijk wel geld mee wil verdienen. Ze is 20, dus lekker jong
het was doorgegaan en nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ik zit ook niet te wachten op de details, maar ik wilde alleen weten hoe het doorgegaan was of niet.
nou niks dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
[quote]het was doorgegaan en nu?
ze postte vroeger in OUDquote:je bent een bekende van Sylvana?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |