abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61087951
Al jarenlang fantaseer ik erover hoe het zou zijn om ooit mee te doen aan een gangbang. Nu heb ik me dus opgegeven om het echt een keer te gaan meemaken. Ik hou er al rekening mee dat ik'm de eerste keer niet omhoog krijg. Het schijnt namelijk een soort van reality shock te zijn om negen andere blote kerels naast je te hebben staan die allemaal al hun lul trekken. Je hersenen schijnen daar eerst aan te moeten wennen.

Mijn vraag is dan ook. Heeft een van jullie mannen ooit meegedaan aan een gangbang of met een groepje vrienden 1 vriendin geneukt? Had je toen ook moeite om een paal te krijgen?

Dit is een serieuze vraag dus ook graag serieus behandelen.

Gaap Goals rulezzz!
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:57:24 #2
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_61088207
Geen groepjes, maar wel regelmatig MMV trio's gedaan en het kwam inderdaad nogal eens voor dat de man ondanks veel enthousiasme vooraf op het moment supreme het af liet weten, en nee dat lag niet aan mijn vriendin!
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_61088245
Ja dat lijkt me ook erg lullig. Maar iemand die ook gangbang doet zei tegen me dat je dan vooral niet weg moet gaan maar gewoon de tijd moet uitzitten. Desnoods alleen toekijken of je even laten masseren. Het heeft tijd nodig om te wennen aan zo'n extreme situatie. Ben je daar eenmaal doorheen zei hij, dan heb je daar vrijwel nooit meer last van en is het helemaal geweldig.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:07:25 #4
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_61088398
Lullig is een wat vreemde woordspeling
Inderdaad niet weggaan en niet druk over maken, overkomt dus veel heren.
In mijn situatie ging ik wel eens even weg en hoorde dan aan de geluiden wel als ik weer terug kon komen
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:36:30 #5
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_61089015
Ik heb wel eens als vrouw aan een gangbang meegedaan.
A.F.C. Ajax
pi_61091646
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:36 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb wel eens als vrouw aan een gangbang meegedaan.
quote:
Geslacht: Man
Omgebouwd
Children of the night. What music they make.
pi_61104186
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Al jarenlang fantaseer ik erover hoe het zou zijn om ooit mee te doen aan een gangbang. Nu heb ik me dus opgegeven om het echt een keer te gaan meemaken. Ik hou er al rekening mee dat ik'm de eerste keer niet omhoog krijg. Het schijnt namelijk een soort van reality shock te zijn om negen andere blote kerels naast je te hebben staan die allemaal al hun lul trekken. Je hersenen schijnen daar eerst aan te moeten wennen.

Mijn vraag is dan ook. Heeft een van jullie mannen ooit meegedaan aan een gangbang of met een groepje vrienden 1 vriendin geneukt? Had je toen ook moeite om een paal te krijgen?

Dit is een serieuze vraag dus ook graag serieus behandelen.

hangt er ook af of het een beetje aantrekkelijke deernes voor je zijn...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_61132809
Ja, ik heb weleens aan een gangbang meegedaan. Dat was overigens niet een geplande of betaalde gangbang maar een spontane en de dame in questie vond het ook bijzonder fijn en er was dus geen sprake van groepsdruk of iets dergelijks.

En ik kreeg hem wel omhoog maar ben er wel achter gekomen dat het voor mij de laatste keer gangbangen was. Ik geef toe, het is leuk om een keer gedaan te hebben maar het is toch niks voor mij om met 12 man te dringen wie er eerst mag. Verder ga ik het ook gewoon een beetje vies vinden want de kamer waar het plaatsvond rook binnen 20 minuten helemaal naar sperma, penis en vaginaalvocht.

Dus leuk om een keer meegemaakt te hebben, niet voor herhaling vatbaar.
pi_61132884
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Al jarenlang fantaseer ik erover hoe het zou zijn om ooit mee te doen aan een gangbang. Nu heb ik me dus opgegeven om het echt een keer te gaan meemaken......
Je hebt je opgegeven? Is het serieus mogelijk om je voor dit soort dingen in te schrijven?

[ Bericht 7% gewijzigd door Ichiko op 26-08-2008 10:35:06 ]
pi_61133343
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er hie rvrouwen zijn die weleens aan een gangbang hebben meegedaan.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:59:57 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61133433
M V V V V V lijkt me leuker
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:02:08 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61133478
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:56 schreef Dynamical het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er hie rvrouwen zijn die weleens aan een gangbang hebben meegedaan.
Daar was een topic over.
Er was zelfs een Fok gangbang meeting + verslag.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:04:58 #13
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61133529
Er was ook een Fokdame van 18 ofzo die zich door 100 kerels liet neuckqen.
Naam vergeten.
Mijn reisverslagen
pi_61133569
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:02 schreef SeLang het volgende:

[..]

Daar was een topic over.
Er was zelfs een Fok gangbang meeting + verslag.
Meen je dat nou?
Ik ga toch eens wat beter rondkijken op dit forum dan.
pi_61133998
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Hier en daarvandaan lekker verder zoeken
Verder kun je op internet idd prima oproepjes voor gangbangs vinden. Portemonnee meenemen.
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
pi_61134838
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:32 schreef Facilitator het volgende:

[..]

Hier en daarvandaan lekker verder zoeken
Verder kun je op internet idd prima oproepjes voor gangbangs vinden. Portemonnee meenemen.
Nee dat is nep.

Ik hoef ook niet zo nodig te gangbangen hoor. Maar als je je portemonnee mee moet nemem is het helemaal niet leuk. Ik vind dat zoiets gewoon gratis en spontaan moet. Anders ga ik liever naar de hoeren, neuk je ook een andere vrouw, moet je ook betalen, maar er staan niet 10 man nog op hun beurt te wachten.
pi_61134895
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:05 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Nee dat is nep.

Ik hoef ook niet zo nodig te gangbangen hoor. Maar als je je portemonnee mee moet nemem is het helemaal niet leuk. Ik vind dat zoiets gewoon gratis en spontaan moet. Anders ga ik liever naar de hoeren, neuk je ook een andere vrouw, moet je ook betalen, maar er staan niet 10 man nog op hun beurt te wachten.
Mwah.... wat is nep. Goed zoeken. Er zitten vrouwen tussen die dat periodiek doen, al dan niet in een parenclub of in een meer prive setting. Lijkt mij meer kans hebben dan dat je uit de discotheek met 12M en 1V naar een hotelletje gaat....
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
pi_61135289
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:07 schreef Facilitator het volgende:

[..]

Mwah.... wat is nep. Goed zoeken. Er zitten vrouwen tussen die dat periodiek doen, al dan niet in een parenclub of in een meer prive setting. Lijkt mij meer kans hebben dan dat je uit de discotheek met 12M en 1V naar een hotelletje gaat....
Een dergelijke situatie heb ik weleens meegemaakt, alleen was het geen hotelletje maar haar huis. En dat was mijn enige gangbangervaring. Voor en keertje was dat leuk maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Dan zou ik liever gewoon een orgie houden met meerdere vrouwen en meerdere mannen. Dat er van het ene geslacht iets meer zijn is niet zo erg. Maar bij een gangbang is de verhouding totaal zoek.
pi_61136061
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Een dergelijke situatie heb ik weleens meegemaakt, alleen was het geen hotelletje maar haar huis. En dat was mijn enige gangbangervaring. Voor en keertje was dat leuk maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Dan zou ik liever gewoon een orgie houden met meerdere vrouwen en meerdere mannen. Dat er van het ene geslacht iets meer zijn is niet zo erg. Maar bij een gangbang is de verhouding totaal zoek.
Als ik eens vragen mag, hoe verliep die gangbang precies? Lag de vrouw continu in dezelfde positie en vervolgens iedere man even snel pompen en klaar? Of was er per man nog tijd voor wat voorspel, wat rollebollen op bed, etc?

Zo zie ik dat namelijk echt voor me als ik aan een gangbang denk....
Een vrouw die gewoon de hele tijd hetzelfde blijft liggen en de mannen die in de rij staan en om de beurt hun leuter erin hangen en klaar is kees.

Ik heb wel ervaring met een orgie. Sowieso was er toen een goede verhouding man/vrouw. Maar dan bestaat het 'spel' ook grotendeels uit voorspel met veel knuffelen en dergelijke. Dat is iets wat ik mij bij een gangbang totaal niet voor kan stellen?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:45:44 #20
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61136104
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:07 schreef Dynamical het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Hier is trouwens het begin van (een van de) topicreeks(en)

Dutch Gangbang
Dutch gangbang deel 2
Dutch gangbang deel 3

Btw; ik moet er zelf niet aan denken, maar ieder z'n meug
Mijn reisverslagen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:50:00 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61136216
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 11:04 schreef SeLang het volgende:
Er was ook een Fokdame van 18 ofzo die zich door 100 kerels liet neuckqen.
Naam vergeten.
Sylvana dus
Mijn reisverslagen
pi_61136266
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef Ichiko het volgende:

[..]

Als ik eens vragen mag, hoe verliep die gangbang precies? Lag de vrouw continu in dezelfde positie en vervolgens iedere man even snel pompen en klaar? Of was er per man nog tijd voor wat voorspel, wat rollebollen op bed, etc?

Zo zie ik dat namelijk echt voor me als ik aan een gangbang denk....
Een vrouw die gewoon de hele tijd hetzelfde blijft liggen en de mannen die in de rij staan en om de beurt hun leuter erin hangen en klaar is kees.

Ik heb wel ervaring met een orgie. Sowieso was er toen een goede verhouding man/vrouw. Maar dan bestaat het 'spel' ook grotendeels uit voorspel met veel knuffelen en dergelijke. Dat is iets wat ik mij bij een gangbang totaal niet voor kan stellen?
In eerste instantie zouden we gewoon wat bij haar gaan drinken en was er van gangbang nog geen sprake.

Toen we daar zaten kwam het op seks uit en toen vertelde zij dat ze weleens fantaseerde over seks met heel veel mannen tegelijk maar dat ze het nog nooit gedaan had.

Uiteindelijk ging zij met twee jongens van ons naar boven en is de rest later gekomen. En echt tijd voor voorspel was er eigenlijk niet. Zij lag echt met haar benen wijd op bed, en het was gewoon omstebeurt erin. Als de ene klaar was kwam gelijk de volgende. En ondertussen was zij ook aan het pijpen. Maar van knuffelen en voorspel was geen sprake. Je kon haar wel overal aanraken maar zij werd zo hard geneukt dat ze het niet eens merkte als je aan haar borsten zat.

In ieder geval kon ze achteraf bijna niet eens meer lopen en stonk het hele huis naar sperma en overal lagen condooms. Niet echt mijn ding.

Een vriend van me is een keer naar een betaalde gangbang geweest, en dat lijkt me nog erger. Daar waren wel 4 vrouwen aanwezig en ongeveer 45 mannen. Maar hij vertelde me dat je in het begin nog gewoon kon neuken maar dat aan het eind van de avond die vrouwen echt van top tot teen onder de sperma zaten en dat je ze echt niet meer aan durfde te raken. dat lijkt mij dus helemaal niks.

Dan heb ik liever een orgie. daar heb je ook niet die haast die je bij een gangbang wel hebt. Bij een gangbang wil iedereen neuken, maar er is maar 1 vrouw.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:54:42 #23
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61136349
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Dynamical het volgende:
In ieder geval kon ze achteraf bijna niet eens meer lopen en stonk het hele huis naar sperma en overal lagen condooms. Niet echt mijn ding.
Mijn reisverslagen
pi_61138798
quote:

[..]

Uiteindelijk ging zij met twee jongens van ons naar boven en is de rest later gekomen. En echt tijd voor voorspel was er eigenlijk niet. Zij lag echt met haar benen wijd op bed, en het was gewoon omstebeurt erin. Als de ene klaar was kwam gelijk de volgende. En ondertussen was zij ook aan het pijpen. Maar van knuffelen en voorspel was geen sprake. Je kon haar wel overal aanraken maar zij werd zo hard geneukt dat ze het niet eens merkte als je aan haar borsten zat.

pi_61141028
Geen interesse, ik ga niet in de rij staan met andere mannen.

Een principekwestie.
Verbaal terrorist
pi_61141135
Ik ben wel eens gevraagd.. Door iemand die ik net leerde kennen in een kroeg om met hem en een aantal van zijn vrienden mee te gaan naar een hotel.. Ik heb hem vriendelijk bedankt maar ook gezegd dat het niets voor mij is..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:01:33 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_61141407
Duh...

Natuurlijk word je als vrouw gevraagd. Vroeg of laat is er altijd wel een sletje te vinden dat ja zegt

Als man gevraagd worden door een groep vrouwen, dat is andere koek.
Mijn reisverslagen
pi_61143988
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 15:51 schreef Tally het volgende:
Ik ben wel eens gevraagd.. Door iemand die ik net leerde kennen in een kroeg om met hem en een aantal van zijn vrienden mee te gaan naar een hotel.. Ik heb hem vriendelijk bedankt maar ook gezegd dat het niets voor mij is..
En ik treur er nog elke dag om.
pi_61164959
Nou ja, dat het een kliederboel wordt zal best maar ik wil het toch een keer meemaken, kijken of het in het echt net zo leuk is als in mijn fantasie. Heeft er een heuse Fok gangbang plaatsgevonden? Tering man, daar was ik dus echt niet naar toe gegaan.
Gaap Goals rulezzz!
pi_61165007
Volgens mij niet, het topic liep nogal spontaan ten einde.
pi_61165208
quote:

[..]

In eerste instantie zouden we gewoon wat bij haar gaan drinken en was er van gangbang nog geen sprake.

Toen we daar zaten kwam het op seks uit en toen vertelde zij dat ze weleens fantaseerde over seks met heel veel mannen tegelijk maar dat ze het nog nooit gedaan had.

Een vriend van me is een keer naar een betaalde gangbang geweest, en dat lijkt me nog erger. Daar waren wel 4 vrouwen aanwezig en ongeveer 45 mannen. Maar hij vertelde me dat je in het begin nog gewoon kon neuken maar dat aan het eind van de avond die vrouwen echt van top tot teen onder de sperma zaten en dat je ze echt niet meer aan durfde te raken. dat lijkt mij dus helemaal niks.

Dan heb ik liever een orgie. daar heb je ook niet die haast die je bij een gangbang wel hebt. Bij een gangbang wil iedereen neuken, maar er is maar 1 vrouw.
hahahaha dude ranzig mannetje
pi_61165308
Nou, het lijkt me dat wij toch anders tijd zat hebben. We zijn met z'n tienen en het feest duurt drie uur. Me dunkt dat er dan toch genoeg tijd per man is, zeker als je bedenkt dat de een kan neuken en de ander gepijpt kan worden.
Gaap Goals rulezzz!
  † In Memoriam † woensdag 27 augustus 2008 @ 14:27:11 #33
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_61165895
Interessant genoeg topic om in de gaten te houden . Het is nog wel wat ver van mijn bed, heb misschien wel een trio binnenkort
:')
  woensdag 27 augustus 2008 @ 22:26:58 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61178452
Het lijkt me best interessant om hier de mannelijke evenknie van de Sylvana-reeks te hebben. TS, ben je evt. bereid om je ervaringen te delen?
pi_61182289
Als vrouw zeg ik, je lichaam is een tempel, geen sorbo huishoudhandschoen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_61183887
Oh zeker, geen probleem. Alleen duurt het nog even voordat ik meedoe, eind september. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.

Daarnaast heb ik nu vrij zeker ook een vast neukvriendinnetje. Geregeld via een vriend van mij die weer via via een meisje kende die behoorlijk rondneukt en daar eigenlijk wel geld mee wil verdienen. Ze is 20, dus lekker jong
Gaap Goals rulezzz!
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 07:45:46 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61183999
verdorie, heb ik me door die drie delen gangbangtoestanden heengeworsteld en nu weet ik nog niet hoe het afliep

weet iemand dat toevallig?
pi_61184225
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:56 schreef Manono het volgende:
pi_61185097
quote:

[..]

Er is een kans dat jij bent gezegend met het talent dat naïviteit heet.

Wat mij echter veel waarschijnlijker lijkt is dat je maar één of andere kansloze fantasie van jezelf hiet aan het verwoorden bent
pi_61185229
Nou Rosalie, ik geloof de man wel hoor.

Als ik vertel dat mijn bovenbuurmeisje vroeger gangbangfeestjes thuis hield gelooft ook niemand mij, maar het gebeurde toch echt. Tot grote frustratie mijnerzijds natuurlijk...

Zie mijn zeer oude topic Hoe kan ik meedoen?
Gaap Goals rulezzz!
pi_61185334
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:45 schreef lady-wrb het volgende:
verdorie, heb ik me door die drie delen gangbangtoestanden heengeworsteld en nu weet ik nog niet hoe het afliep

weet iemand dat toevallig?
je bedoelt de ervaringen van die Sylvana? Ze hield destijds ook een weblog bij waarin ze vertelde over wat er gebeurde op zo'n avond, en dat kwam meestal neer op een hele avond in zo'n gyneacologenstoel hangen en 40+ man ontvangen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_61185646
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:56 schreef Manono het volgende:
tempels worden anders altijd druk bezocht...

je vergelijking gaat mank
pi_61185675
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh zeker, geen probleem. Alleen duurt het nog even voordat ik meedoe, eind september. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.

Daarnaast heb ik nu vrij zeker ook een vast neukvriendinnetje. Geregeld via een vriend van mij die weer via via een meisje kende die behoorlijk rondneukt en daar eigenlijk wel geld mee wil verdienen. Ze is 20, dus lekker jong
pics?
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 10:45:46 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61186769
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Gripper het volgende:

[..]

je bedoelt de ervaringen van die Sylvana? Ze hield destijds ook een weblog bij waarin ze vertelde over wat er gebeurde op zo'n avond, en dat kwam meestal neer op een hele avond in zo'n gyneacologenstoel hangen en 40+ man ontvangen.
ja, of ze dr gangbangplannen nog doorgezet heeft.
dus als ik jou goed begrijp heeft ze t daadwerkelijk gedaan?
pi_61189513
Ik heb zelf een tijdje terug een gangbang bij mij thuis gehad. Ik zag adv op internet en het was duidelijk dat het (gelegenheids)stel nog geen vaste lokatie had. Ik reageerde dat ze welkom waren voor minigbang en zo geschiedde uiteindelijk. Ik had al wel aangegeven dat ik alleen wilde kijken, puur voor de kick. Ik had ook niet echt de behoefte om met de 6 andere mannen mee te doen. De vrouw was wel een sletterig type, half 40 schat ik maar had absoluut een lekker poesje.Het moest allemaal even tijdens de lunchpauze van de aanwezigen...vond ik wel grappig. De meesten gingen dus daarna weer naar hun werk. Hoe dan ook, een aparte ervaring als de 1 na de ander op je raam staat te kloppen om binnen gelaten te worden. En je verbaasd je ook over de verscheidenheid aan mannen, het varieert echt van type arbeider tot hoogopgeleid. Ook qua leeftijd, van 25 tot richting de 50.
Kortom,leuk om te zien maar voor mij niet iets om aan mee te doen, nee dan liever een orgie met mensen die ik wat beter ken.

grts
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:35:17 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61189554
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
dus als ik jou goed begrijp heeft ze t daadwerkelijk gedaan?
Ja, maar daar willen we allemaal liever niet meer aan herinnerd worden.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 12:41:33 #47
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61189701
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ja, maar daar willen we allemaal liever niet meer aan herinnerd worden.
nou ik zit ook niet te wachten op de details, maar ik wilde alleen weten hoe het doorgegaan was of niet.
pi_61189750
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 07:10 schreef M_Schtoppel het volgende:

betaal je haar daar ook voor?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_61189816
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou ik zit ook niet te wachten op de details, maar ik wilde alleen weten hoe het doorgegaan was of niet.
het was doorgegaan en nu?

je bent een bekende van Sylvana?
  † In Memoriam † donderdag 28 augustus 2008 @ 12:48:31 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_61189892
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

[quote]het was doorgegaan en nu?
nou niks dus.
quote:
je bent een bekende van Sylvana?
ze postte vroeger in OUD