Dat is inderdaad leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:00 schreef soylent het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk als de nieuwe vlam lelijker en dommer is dan ik. Zie er de positieve kant van in.
Ik denk echt dat je hier een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen te pakken hebt! Volgens mij zijn mannen inderdaad helemaal niet meer geintereseerd in hun exen zodra ze in de gaten hebben dat het echt over is!quote:
Dat heeft je ex je dan verteld!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad leuk
Maar nog leuker is om te zien dat de oude vlammen lelijker en dommer zijnen minder bekwaam in.. ehm, dingen
Ik als man zijnde vind dat ook wel interessant. Als je wat langer een relatie hebt en het gaat uit betekent toch niet je niet meer om die persoon geeft. Nou moet ik zeggen dat mijn "exen" altijd wel goed terecht zijn gekomen, op 1 na dan. Maar dat gaat nu gelukkig weer de goede kant opquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je hier een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen te pakken hebt! Volgens mij zijn mannen inderdaad helemaal niet meer geintereseerd in hun exen zodra ze in de gaten hebben dat het echt over is!
Ik zou het nog leuk vinden om te weten hoe het met m'n allereerste vriendje is afgelopen!
Een vriendin van mij is al meer dan 7 jaar samen met haar derde vriend. Van de eerste twee is de ene nu een junk, en de ander bleek homo te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je hier een fundamenteel verschil tussen mannen en vrouwen te pakken hebt! Volgens mij zijn mannen inderdaad helemaal niet meer geintereseerd in hun exen zodra ze in de gaten hebben dat het echt over is!
Ik zou het nog leuk vinden om te weten hoe het met m'n allereerste vriendje is afgelopen!
Ha! Dus je weet het wel!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is al meer dan 7 jaar samen met haar derde vriend. Van de eerste twee is de ene nu een junk, en de ander bleek homo te zijn.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha! Dus je weet het wel!!
So far voor het fundamentele verschil , wat toch niet zo fundamenteel bleek te zijn![]()
Het is jouw ex. Dus jij kan de derde vriend niet zijn. Dan blijven de junk en de homo over. Welke ben je nou? Het is me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is al meer dan 7 jaar samen met haar derde vriend. Van de eerste twee is de ene nu een junk, en de ander bleek homo te zijn.
Een vriendin...quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Het is jouw ex. Dus jij kan de derde vriend niet zijn. Dan blijven de junk en de homo over. Welke ben je nou? Het is me nog niet helemaal duidelijk.
quote:
Het is geen ex, waar baseer je dat op? Het is gewoon een goede vriendin van me die ik al ken sinds mijn twaalfde. Vandaar dat ik ook haar beide exen ken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:44 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
Het is jouw ex. Dus jij kan de derde vriend niet zijn. Dan blijven de junk en de homo over. Welke ben je nou? Het is me nog niet helemaal duidelijk.
Ja wrijf het er nog maar even inquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is geen ex, waar baseer je dat op? Het is gewoon een goede vriendin van me die ik al ken sinds mijn twaalfde. Vandaar dat ik ook haar beide exen ken.
Trouwen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:51 schreef Kudtstudent het volgende:
[..]
![]()
excuse
edit: ow ik was niet de enige![]()
Ik ben absoluut niet arrogant, echter zou ik voor de grap een foto van haar en van mij moeten plaatsen, kijken of je er dan nog zo over denkt...quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:59 schreef Untouchables het volgende:
Hij heeft voor haar gekozen omdat zij totaal anders is dan jij en het niet voor niets uit is gegaan.
Dus zij is leuker voor hem dan jij. Veel en veel leuker.
Dus wat betekent dat? Dat jij net zo in het leven staat als die 9 jaar jongere MAVO griet. Over wie zegt dat nou wat? Ja, denk daar met je uni-hoofd maar even over na.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:42 schreef rosaatje het volgende:
...Ik dacht dat je meestal wel een beetje op mensen valt die hetzelfde in het leven staan als jij...
Whehe. Er staat 1919 geboortejaar in je foboquote:
En toch vindt ie haar leuker. Wat een kutkarakter moet je hebben!!!quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet arrogant, echter zou ik voor de grap een foto van haar en van mij moeten plaatsen, kijken of je er dan nog zo over denkt...
En ja, dat klinkt wel arrogant...
doe danquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet arrogant, echter zou ik voor de grap een foto van haar en van mij moeten plaatsen, kijken of je er dan nog zo over denkt...
En ja, dat klinkt wel arrogant...
Oh jah, tuurlijk want ik ga met haar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:07 schreef juiced het volgende:
[..]
Dus wat betekent dat? Dat jij net zo in het leven staat als die 9 jaar jongere MAVO griet. Over wie zegt dat nou wat? Ja, denk daar met je uni-hoofd maar even over na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |