abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61085595
Is het niet beter om jullie naam te veranderen in Star Travel Mobiele Hyves-SPAM-adviseur?

Sowieso heb ik het niets met Hyves, maar dat het nu ook al gebruikt wordt om een beetje 'legitiem' te spammen gaat me wat ver. Jullie uitnodiging om lid te worden van jullie Hyve is niets meer dan een smerig spammailtje.

Ik ken jullie niet, heb nooit contact gezocht met jullie op wat voor manier dan ook dus leg mij eens uit waarom ik net nu de zomervakantie er is een uitnodiging krijg om lid te worden van jullie Hyves? Wat moet ik op zo'n site?

Ergens een zooi emailadresssen gekocht zeker? Ik kan namelijk geen andere manier bedenken hoe jullie achter mijn emailadres gekomen zijn. Via Hyves zelf?

Klacht: Een of ander vaag reisbureau met een Hyve die me ongevraagd spammails stuurt om zgn vriend van ze te worden

Subklacht: Hyves die klaarblijkelijk dit soort dingen toelaat.

Ik wil een gratis vakantie als compensatie voor het leed dat Hyves heet!
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_61085812
Waar gaat dit over? OP's die worden geschreven als een open brief.

Tevens fipo.
pi_61085813
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:03 schreef nachtdier2 het volgende:
Is
Hier begon ik met lezen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 15:19:36 #4
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_61085993
nooit van spam tagging gehoord? Verkapt: ts-kan-niet-met-email-omgaan-en-wil-hierin-advies-topic
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
pi_61086536
Nee, nooit gehoord van spam tagging.

Ik kan prima omgaan met email en hoef ook geen advies. Ik vnd het alleen niet tof dat ik door een totaal onbekend bedrijf uit wordt genodigd om lid te worden van hun Hyves en dat zo;n organisatie dus gewoon via Hyves (want het was vanuit Hyves verstuurd) maar wat mails gaat rondsturen.

Ofwel: verzamel emailadressen in je adresboek, maak een Hyves aan en het spammen kan gebeuren Iets wat op andere manieren finke boetes kan opleveren via de OPTA.
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_61086548
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 15:13 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Hier begon ik met lezen.
Ik niet.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_61086852
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 24 augustus 2008 @ 16:01:01 #8
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61087005
Informatie: Fok! is niet gerelateerd aan Hyves, voor klachten adviseren wij U contact op te nemen met www.hyves.nl
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_61088393
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:01 schreef Rhythm het volgende:
Informatie: Fok! is niet gerelateerd aan Hyves, voor klachten adviseren wij U contact op te nemen met www.hyves.nl
Heeft Hyves ook een klachtenforum ? Oeh, dan ga ik daar ook lekker mn gal spuwen als ik daar zin in heb

Ik kan hier toch lekker mn klachten dumpen? Ik heb helemaal niets met Hyves en dan blijkt dat Hyves de mogelijkheid biedt om lekker ongestoord te gaan spammen en wel op zo;n manier dat het niet inde junkfilter komt.

Bovendien is het leuk voor de zoekmachines. Potentiele klanten worden vast niet blij van spammende bedrijven. Als je toko niet goed loopt, hoef je ook niet te spammen om zieltjes te winnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door nachtdier2 op 24-08-2008 18:31:56 ]
[..]
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:10:14 #10
211774 Rhythm
Center-spaced
pi_61088453
Oh zo, maar jij schreef zo met 'jullie'.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
pi_61088768
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef Rhythm het volgende:
Oh zo, maar jij schreef zo met 'jullie'.
Jullie --> dat is dus die organisatie die zich Star Travel mobiele spamadviseur noemt.

FOK! staat hierbuiten, daar plemp ik alleen die klacht maar neer in mijn zo geliefde forum KLB.
[..]
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:31:41 #12
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61088901
Dat je je hier druk om maakt. Ik maak me meer zorgen om het feit dat spammail tegenwoordig ook in het nederlands verstuurd wordt. Tot nu toe ging het op mortage, penis enlargments en get rich quickly en was het engels snel van het nederlandse mail te schiften.
Maar sinds kort komen er mailtjes binnen van "hee hallo ik heb je gevonden", penisvergrotingen, snel rijk worden en "apothekers aanbiedingen" en is een quick scan door de subjects stukken moeilijker.
How can I make this topic about me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')