abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61083367
Vorig jaar gekocht met het plan om deze winter te gaan boarden, maar financieel ga ik dat niet redden. Sowieso kan ik wel wat geld gebruiken, vandaar dat dit vrolijke duo de deur uit gaat.

Zowel de boots als de broek zijn zo goed als nieuw, slecht 2 keer indoor gebruikt. Geen beschadigingen of whatever.

Burton Boxer black/gold, maat 11.5/45.5. Met doos, stuffing en extra veters.Retail 200 euro, gaan weg voor 80.

Burton Phantom Insulated Pants, brown, maat XL. Retail 160 (uit mn hoofd), gaat weg voor 50.

(vlekjes op de foto's komen door mn camera)

Alles in 1 koop voor 115 euro. Versturen op kosten koper, meet-ups in de Randstad ook mogelijk.
pi_61101956
25,- voor de broek...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_61103387
Er staan vaste prijzen, niet bieden.

Waarschijnlijk is alles al verkocht trouwens.
pi_61108275
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:19 schreef thaWarhead het volgende:
Er staan vaste prijzen, niet bieden.

Waarschijnlijk is alles al verkocht trouwens.
Dat stond er niet bij, maar goed 25 blijft staan mocht het niet verkocht worden...

succes met de verkoop + uiteraard een free kick...
pi_61150012
Potentiėle koper laat niks van zich horen, alles nog aanwezig.
pi_61153294
Schoenen maybe intresse. Kan ik ze alleen in randstad passen?
pi_61157562
Zou je eens een tegenbod willen doen op mijn 25,-?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 02:01:35 #8
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_61157598
hij zei toch vaste prijzen, dan is zijn tegenprijs dus ¤50 lijkt mij
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_61157758
¤40,- voor de broek
Boarding my Frikking ass off!!!
pi_61163859
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:48 schreef Flaccid het volgende:
Schoenen maybe intresse. Kan ik ze alleen in randstad passen?
Waar woon je? Misschien kunnen we ergens in het midden afspreken?

@GONZA:
40 is redelijk, maar dan betaal jij wel de verzendkosten als het verstuurd moet worden.
pi_61164763
klinkt ok, wat zouden eventuele verzendkosten worden? Woon overigens in Utrecht, dus misschien kunnen we ergens afspreken. Overigens hoe dik is de broek en weet je ook de waterbestendigheidsfactor (gore-tex prob.)
pi_61166404
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:39 schreef GONZA het volgende:
klinkt ok, wat zouden eventuele verzendkosten worden? Woon overigens in Utrecht, dus misschien kunnen we ergens afspreken. Overigens hoe dik is de broek en weet je ook de waterbestendigheidsfactor (gore-tex prob.)
Heeft goretex een probleem?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:59 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Waar woon je? Misschien kunnen we ergens in het midden afspreken?
Ik woon in Eindhoven. Kom je daar ooit? Ik ga binnenkort wel even anar snowboardshop in de buurt, dan pas ik deze maat wel
pi_61167885
Retourtje Eindhoven is mogelijk. Wat draag je normaal qua schoenmaat?
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 13:39 schreef GONZA het volgende:
Goretex is het niet, dat is echt fucking duur spul namelijk, maar de broek is perfect waterdicht. Mocht het je iets zeggen: De broek is 10 Yellow in Burton's zogenaamde B-Rating, een goede middenmoot. Mocht je echt bij -30 gaan boarden kun je er misschien beter een thermobroek onder knallen, maar voor het grootste gedeelte van het seizoen is het genoeg. Afspreken in Utrecht is geen probleem, aanstaande maandag zou voor mij ideaal zijn, maar over een andere tijd valt te onderhandelen.
pi_61168816
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef thaWarhead het volgende:
Retourtje Eindhoven is mogelijk. Wat draag je normaal qua schoenmaat?
[..]

Goretex is het niet, dat is echt fucking duur spul namelijk, maar de broek is perfect waterdicht. Mocht het je iets zeggen: De broek is 10 Yellow in Burton's zogenaamde B-Rating, een goede middenmoot. Mocht je echt bij -30 gaan boarden kun je er misschien beter een thermobroek onder knallen, maar voor het grootste gedeelte van het seizoen is het genoeg. Afspreken in Utrecht is geen probleem, aanstaande maandag zou voor mij ideaal zijn, maar over een andere tijd valt te onderhandelen.
Ik heb maat 10 allstars.
pi_61169290
Zou het op zich wel kunnen. Mocht je de kans hebben om even in een shop te proberen, scheelt mij weer een reisje dat evt voor niks is. Wanneer ga je denk je passen?
pi_61171489
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 16:40 schreef thaWarhead het volgende:
Zou het op zich wel kunnen. Mocht je de kans hebben om even in een shop te proberen, scheelt mij weer een reisje dat evt voor niks is. Wanneer ga je denk je passen?
Ik moet binnenkort naar 4launch toe, als mn phone daar is. Dat zit bijna naast de biggelaar. Ik hoop wel dat ze jouw type hebben.
pi_61172034
Gewoon een paar Burtons proberen.
pi_61172113
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef thaWarhead het volgende:
Gewoon een paar Burtons proberen.
Zitten ze hetzelfde als de motos?
pi_61172695
Dat weet ik niet 100% zeker maar vaak zit er niet superveel verschil tussen 1 merk.
pi_61178129
42,50 voor de broek incl
pi_61179861
40 meet-up is een betere deal dan 42,50 shipped... Broek past niet door de brievenbus, dus dan wordt het een pakje, die kosten 6,50. Mocht GONZA flaken dan heb jij het beste bod.
pi_61180008
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:06 schreef thaWarhead het volgende:
40 meet-up is een betere deal dan 42,50 shipped... Broek past niet door de brievenbus, dus dan wordt het een pakje, die kosten 6,50. Mocht GONZA flaken dan heb jij het beste bod.
Prima ! Want 300 km rijden voor een broekie wordt me te gek haha
pi_61201596
Maandag zou in priciepe kunnen, tenzij ik met men vriendin naar de apenheul moet... Verder over PM?
pi_61207112
Is goed, stuur er maar eentje
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 05:39:44 #25
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_61210805
Burton Boxer black/gold, maat 11.5/45.5. Met doos, stuffing en extra veters.Retail 200 euro, gaan weg voor 80

Dat is het board inclusief schoenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')