Die vinden haar te sexy blijkbaar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:58 schreef veldmuis het volgende:
Avril Lasagne
Maar wat hebben moslims ermee te maken?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:56 schreef ouderejongere het volgende:
Avril
Ik heb al haar CDs gedownload
Ze mag gewoon optreden (http://canadianpress.google.com/article/ALeqM5irVZpxIbJESJpzQXummLAIoTJAzA), zelfs op de vooravond van de Maleisische onafhankelijkheidsdag.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:30 schreef KingOfPop het volgende:
Ze mag er niet optreden, omdat ze te weinig bedekkende kleding draagt en dat wordt in het algemeen bij vrouwen als sexy gezien, maar dat is bij haar niet het geval, ze loopt er dus te sexy rond.
Op de tweede foto is ze juist veel meer naturelquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het is heel simpel.
[ afbeelding ]
Hot.
[ afbeelding ]
Not.
Eensch, tenminste, haar laatste album. Haar vorige 2 albums waren prima, klonken echt lekker. Met name Under My Skin klonk erg volwassen. Maar sinds dat "hey hey hey yeah yeah yeah" geschreeuw vind ik er niks meer aan.quote:
Volgens mij gaat het hier niet om haar muziek maar om haar uiterlijk. o.oquote:
Dat lijkt me een redelijk effectieve beschrijving idd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:48 schreef wannabeme het volgende:
Mickey Mouse "rock"
Eensch, bij de weg.quote:
Maar goed dan dat ze niet bij mij in de buurt woont dus de kans om haar te batsen is vrij klein.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:45 schreef ganzenherder het volgende:
Zonder die 10 lagen make up en foto bewerking schijnt ze anders best erg tegen te vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |