quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ja Zuid-Afrika, maar die vlag is dan ook heel recent. Vlaggen/wapens die zijn ontstaan voor de tweede wereldoorlog zullen nooit zowel wit als geel hebben.
gers kan niet normaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:29 schreef gers het volgende:
jordeeeh kan niet tegen beerenburg
jordeeeh is een huillie
Je hebt gelijk, vooral Argentinië verbaast me, want katholiek landquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:28 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer al deze landen zijn ontstaan weet ik niet, maar ik ken op een of andere manier bijna alle vlaggen
Huilliequote:Op zondag 24 augustus 2008 04:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
gers kan niet normaalop msn doen voordat ie ons had.
remlof is dik gepwndquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vooral Argentinië verbaast me, want katholiek land
Anyway deze vlaggen houden zich niet aan de regels der heraldiek. Volgens mij dan, er is vast nog wel ergens een C&H topic over.
Met je 38 jaar levenservaring word je toch even overklast door een 16-jarig jochiequote:Op zondag 24 augustus 2008 04:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, vooral Argentinië verbaast me, want katholiek land
Anyway deze vlaggen houden zich niet aan de regels der heraldiek. Volgens mij dan, er is vast nog wel ergens een C&H topic over.
heeft last van zijn borst ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:33 schreef behangplakker het volgende:
Hoezo kan Jordeeeh niet tegen Beerenburg? Ik weet alleen nog dat hij om half 2 wilde overgaan op beerenburg dus
Mja als ik de hele avond bier op heb, en k daarna aan de Berenburg ga wil k nog wel eens last van m'n borstkas krijgen, en hartkloppingen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:33 schreef behangplakker het volgende:
Hoezo kan Jordeeeh niet tegen Beerenburg? Ik weet alleen nog dat hij om half 2 wilde overgaan op beerenburg dus
Godzijdank.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:36 schreef jordeeeh het volgende:
Maar t gaat alweer.
Je bent nooit te oud om te vragen: Heraldiekquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met je 38 jaar levenservaring word je toch even overklast door een 16-jarig jochie.
Ja ok, maar ook die vlag is vrij recent, Argentinië en Venezuela verbazen me echt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:41 schreef BigKahuna het volgende:
Verder heeft ook Suriname geel en wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |