Maar zo zo, jij dan?quote:
Ik zou het niet weten..quote:
Ik vind het een prachttopic.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar zo zo, jij dan?
En ga jij ook niet naar de meet?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het een prachttopic.
En nee ik ga ook niet naar de meet
Wut?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:19 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb 10 centers van Malta, ga ik zo kijken, ijn er Duitsers () die hele rollen verkopen voor maar 13 cent per Maltese 10 cent ofzo
_!_!_!
ZO GAAR
Inderdaad!quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen maar pareltjes die sc in klb !!!
verrek hier ook alquote:
Orly?quote:
Gedaan en nu?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad!
Maar kijk nou naar die ogen van dat meisje hierboven
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Orly?
Ik dacht iets met tijdzone's enzo...![]()
Maar toch niet...
Goeie reactiequote:
Wtf is dat voor kaartquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:24 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Hawaii is van een niveau Nigeria en zo zie ik nog meer zulke 'kansenstaten'
Ja hallo, ik ben bobbyb niet..quote:
Gelukkig maar, shemale enzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben bobbyb niet..
Nouquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen maar pareltjes die sc in klb !!!
Maar remmie, heb jij nog die link naar dat filmpje?quote:
quote:
Nope, moet je bij paultjuhhh zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar remmie, heb jij nog die link naar dat filmpje?
me bier wat doe jequote:
Meer hoef ik niet te weten.. dank je welquote:
Foutje ik bedoel:quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:27 schreef BigKahuna het volgende:
Op deze pagina moet ie ook:
[ afbeelding ]
quote:
ja maar is ze wel 18+ ?quote:
Da's de gemiddelde inkomen ofzo, en dat van hawaii staat gelijk aan dat van Nigeriaquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:27 schreef BigKahuna het volgende:
Frankrijk = Californie ?![]()
![]()
Iran = Alabama ?![]()
![]()
Ja hoor en dat van Oklahoma gelijk aan die van de Filipijnenquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:34 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Da's de gemiddelde inkomen ofzo, en dat van hawaii staat gelijk aan dat van Nigeria![]()
Jij ook GasTurbine.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:34 schreef jordeeeh het volgende:
Gers pm je msn trouwens eensOf voeg mij maar toe, mn gebruikersnaam, en dan @hotmail erachter enzo.
Idd wtf ik zat te f5en en ik dacht huh is er al een nieuwe pagina ofzo maar neequote:
Ik had niet anders van je verwacht...quote:
Wacht maar tot het er uit isquote:
Nee,quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wacht maar tot het er uit is
hoezoquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht...
Ja.quote:
Jij bent zeker niet het type wat baby's haatquote:
nee ik ben geen haterquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent zeker niet het type wat baby's haat
quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:48 schreef GasTurbine het volgende:
Baby's zijn fucking klein
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:48 schreef BigKahuna het volgende:
maar je kent me door en door begrijp ik?
AAAAAAAH THEYRE WATCHING MEquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat wist je zelf ook al, toch?
We zijn niet allemaal 35quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, leuke meid, als ze volwassen was zou ik haar doen
Pedoquote:Op zondag 24 augustus 2008 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, leuke meid, als ze volwassen was zou ik haar doen
oude vlag was mooierquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:04 schreef BigKahuna het volgende:
Lol ik typ Oss in in google omdat ik wou weten waar het lag. Dus ik klik op de wiki-link voor wat informatieZie ik de vlag van Oss, wtf wat een kankerlelijk onding!
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!
Vette vlag tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:04 schreef BigKahuna het volgende:
Lol ik typ Oss in in google omdat ik wou weten waar het lag. Dus ik klik op de wiki-link voor wat informatieZie ik de vlag van Oss, wtf wat een kankerlelijk onding!
Die vlag overtreedt echt alle wetten van de heraldiekquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:04 schreef BigKahuna het volgende:
/carequote:Op zondag 24 augustus 2008 04:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vlag overtreedt echt alle wetten van de heraldiek
ik niet hoor, k doe aan 13 pagina'squote:Op zondag 24 augustus 2008 04:16 schreef jordeeeh het volgende:
We zitten nog op dezelfde pagina hoor
quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik niet hoor, k doe aan 13 pagina's
Hmmm?quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:18 schreef remlof het volgende:
Wat ik van heraldiek weet mogen wit en geel (zilver en goud) nooit samen in een vlag gebruikt worden, alleen door het Vaticaan, wiens vlag alleen uit die kleuren bestaat.
Zijn wel meer landen die dat hebben hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:18 schreef remlof het volgende:
Wat ik van heraldiek weet mogen wit en geel (zilver en goud) nooit samen in een vlag gebruikt worden, alleen door het Vaticaan, wiens vlag alleen uit die kleuren bestaat.
Oss staat boven vaticaanstadquote:Op zondag 24 augustus 2008 04:18 schreef remlof het volgende:
Geloof je wel in Keizer-KLB?quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan opperwezens
Maar ik ben wel een infojunkie
Nee hoor, ja Zuid-Afrika, maar die vlag is dan ook heel recent. Vlaggen/wapens die zijn ontstaan voor de tweede wereldoorlog zullen nooit zowel wit als geel hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Zijn wel meer landen die dat hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |