En de benzine is er goedkoper. En boodschappen. En auto's. En Poolse bruiden. Zal ik doorgaan of heb je zoiets van mwoah?!quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:01 schreef Tiger111 het volgende:
Afzetters!
In amerika kost dat ding 50000 dollar , omgerekent 34000 euro
Mediamarkt vraagt meer dan het dubbele! Oke invoerrechten/btw, maar dit wordt iets te gek
Zullen we Nederland gewoon laten verschepen naar Amerika?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En de benzine is er goedkoper. En boodschappen. En auto's. En Poolse bruiden. Zal ik doorgaan of heb je zoiets van mwoah?!
Of GTA IV op de XBOXquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:03 schreef jordeeeh het volgende:
Toch wel een leuk ding om je pc op aan te sluiten.
Alles nuken behalve NLquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zullen we Nederland gewoon laten verschepen naar Amerika?
Voor bedragen tot 1000,- lijkt me dat reeel, maar om een euro af te trekken van 80000,-quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:54 schreef Rekkie het volgende:
Als mijn info juist is, dan zijn er in Groningen al zeker 3 van die krengen verkocht.
Over je subklacht: Ik weet dat het een zware steen is, maar probeer er wat vaker onder vandaan te komen
Hehe, zet je dat ding voor t raam, kan je vanaf je overburen gaan spelenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of GTA IV op de XBOX
Ik zou denk ik bukken bij een gunfight
Dan zouden bioscopen ze ook niet hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:28 schreef Biogarde het volgende:
Bioscoopsystemen zijn volgens mij echt onbetaalbaar.
Onbetaalbaar is natuurlijk een relatief begrip Juup©quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zouden bioscopen ze ook niet hebben
Als in: Kosten de waarde van een huis+wagenpark. Zie prijs bios.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zouden bioscopen ze ook niet hebben
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onbetaalbaar is natuurlijk een relatief begrip Juup©
ah kijk...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit een eerder topic.
Media Markt: "(Ik) Wij zijn toch niet gek"
Nouja geen bioscoop systemen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:28 schreef Biogarde het volgende:
Bioscoopsystemen zijn volgens mij echt onbetaalbaar.
dat betwijfel ik ten sterkste..quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:27 schreef McKillem het volgende:
Verhoudingsgewijs is dit ding ook gewoon duur.
Je bent beter (en goedkoper) af met een goede projector.
Sterker nog, volgens mij heb je een bioscoop projector voor die prijs inclusief geluid systeem.
Volgens mij ligt dat echt aan het geld dat je er in steekt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ten sterkste..
een beeldscherm is imho altijd beter dan een projector, die dingen worden altijd fletsig van kleur
Volgens mij ligt het bij zo'n scherm meer aan de bla bla bla waarde die je er aan hecht dan aan wat andersquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:37 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat echt aan het geld dat je er in steekt.
Ik hoop trouwens ook niet dat deze vraag serieus is.quote:Denken ze nou echt dat iemand 79999,- uit gaat geven voor een TV?
ik quote deze even want ik moest lachenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:59 schreef Triptamine het volgende:
80,000 voor een tv? Dat is hopelijk inclusief tijdmachine?
Wie zegt dat hij er niet een heeft?quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Waarom heeft Willem Holleeder die megadure LCD TV nog niet gekocht?
Die man heeft wel iets verdiend na een zeer slopend leven.
Als je dat ding aanzet gaan bij de buren de lampen zachter branden?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit een eerder topic.
Media Markt: "(Ik) Wij zijn toch niet gek"
en waar dan welquote:Op zondag 24 augustus 2008 09:58 schreef fratsman het volgende:
Als ik zoveel geld aan een tv kon besteden, dan kocht ik die echt niet bij MediaMarkt!![]()
![]()
ispy had hem al eerstequote:Op zondag 24 augustus 2008 10:01 schreef veldmuis het volgende:
Ansswa heeft die plazma ook gekocht jewaids.
"Neemt u hem zelf mee?"quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:26 schreef Ixnay het volgende:
Moet je aan zo'n verkoper vragen: "Ey, doe mij daar twee van"
"Heb je ook een zakje voor erom heen?"
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:07 schreef postmortum het volgende:
ik heb die in Heerlen bijna en keer per ongeluk omgelopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |