quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat dachten jullie van Amarillo? Schijnt leuk te zijn
Oh... het zegt me nog niets.. maar goed...quote:
Jawel ik zal t vertellen aan BREIN, want ik ken de directeur daar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben voor jullie ff een track van the Plump Dj's aan het uploaden lekker illegaal maar niks zeggen
Een beetje spul wat hier vast gewaardeerd wordt
wel een linkje hequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben voor jullie ff een track van the Plump Dj's aan het uploaden lekker illegaal maar niks zeggen
Een beetje spul wat hier vast gewaardeerd wordt
Als jij het zegt, jou vertrouw ik blind.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sms-en we dan wel...
Als we er zijn dan heh.
Komt goed.
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wat denken jullie van Middelburg?
smsje sturen:quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sms-en we dan wel...
Als we er zijn dan heh.
Komt goed.
Kraggenburg dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...
Hoi mevrouwquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...
Maar dan ziet iedereen dat je eigelijk kankerlelijk bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed, ik wil best aanwezig zijn op een meet,
Hebben ze daar openbaar vervoer?quote:
So be it.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat je eigelijk kankerlelijk bent!
daarvoor zijn fobo'squote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat je eigelijk kankerlelijk bent!
Op zondag, dat is tochwel geniaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |