quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:29 schreef BigKahuna het volgende:
Wat dachten jullie van Amarillo? Schijnt leuk te zijn
Oh... het zegt me nog niets.. maar goed...quote:
Jawel ik zal t vertellen aan BREIN, want ik ken de directeur daar.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben voor jullie ff een track van the Plump Dj's aan het uploaden lekker illegaal maar niks zeggen
Een beetje spul wat hier vast gewaardeerd wordt
wel een linkje hequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben voor jullie ff een track van the Plump Dj's aan het uploaden lekker illegaal maar niks zeggen
Een beetje spul wat hier vast gewaardeerd wordt
Als jij het zegt, jou vertrouw ik blind.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sms-en we dan wel...
Als we er zijn dan heh.
Komt goed.
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef GasTurbine het volgende:
Wat denken jullie van Middelburg?
smsje sturen:quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sms-en we dan wel...
Als we er zijn dan heh.
Komt goed.
Kraggenburg dan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...
Hoi mevrouwquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krabbendijke vind ik een wel te overwegen suggestie...
Maar dan ziet iedereen dat je eigelijk kankerlelijk bentquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
Maar goed, ik wil best aanwezig zijn op een meet,
Hebben ze daar openbaar vervoer?quote:
So be it.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar dan ziet iedereen dat je eigelijk kankerlelijk bent!
daarvoor zijn fobo'squote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Op zondag, dat is tochwel geniaalquote:
Hoi jongeman...quote:
Wel bussen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze daar openbaar vervoer?
OMG, wat een uitvinding...
Dat boeit me niet, het is meer de privacy.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:33 schreef Triptamine het volgende:
Een echte klb sc meet zou natuurlijk bij de klaagmuur in Jeruzalem moeten he
Of in de kerk gewoon muziek op je mobieltje gaan luisteren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:33 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op zondag, dat is tochwel geniaal
En dan allemaal als veredelde 50-cents verkleden en allemaal meisjes aan gaan spreken die met het gezin op wandeltocht naar de dominee zijn
'Stad? Ik zit in Oss hoor!'quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:32 schreef Triptamine het volgende:
[..]
smsje sturen:
"He ik ben bij die ene kroeg in die stad, zie je daar"
Zonder foto's...quote:
dat jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, het is meer de privacy.
Ik kom wel met een bivakmuts
Mja mijn foto was toch al rond geweest dankzij sherlock Bobby met z'n photoshopquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:34 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat boeit me niet, het is meer de privacy.
Ik kom wel met een bivakmuts
daar heb je echt voldoende aan hoorquote:
Jij vindt dat toch niet erg joh, kom opquote:
ZWOLLE?quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel bussen.
Vanaf Zwolle maar een uurtje
quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZWOLLE?
Dat ligt toch bijna in Duitsland...
(vanaf mij gezien dan heh).
bij mij staan wel foto's hoorquote:
Ik heb niet voor niks geen hyves, partyflock(quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
Daarnaast, schijt aan je privacyWat moet er mee gebeuren op een meet dan?
quote:Favo FOK!kers PK BK JOSJE ANANAS 1136 jordeeeh 4EBE
zou het niet tof vinden als iedereen weet waar ik woonquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
Daarnaast, schijt aan je privacyWat moet er mee gebeuren op een meet dan?
Mja oke, dat is dan als we naar jou zouden gaan, maar k bedoel, je spreekt af in een stad... Dan weet ook niet gelijk iedereen waar je woont...quote:Op zondag 24 augustus 2008 02:37 schreef gers het volgende:
[..]
zou het niet tof vinden als iedereen weet waar ik woon
Ja, dat moet wel, ik ga dr 5 september eten, dus.quote:
Zwollequote:Op zondag 24 augustus 2008 02:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZWOLLE?
Dat ligt toch bijna in Duitsland...
(vanaf mij gezien dan heh).
daarom is nijmegen ook ideaalquote:Op zondag 24 augustus 2008 02:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja oke, dat is dan als we naar jou zouden gaan, maar k bedoel, je spreekt af in een stad... Dan weet ook niet gelijk iedereen waar je woont...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |