Ik geloof, nee, ik weet wel zeker dat dit een uitzondering is, en dit niet een standaard is voor Irakezen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef ZureMelk het volgende:
Fijn die immigranten uit moslimlanden, in dit geval Irak.
Zieke kutmentaliteit hebben die lui en dit soort kut kinderen zijn daar het gevolg van.
Bullshit van de zuiverste soort.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef ZureMelk het volgende:
Zieke kutmentaliteit hebben die lui en dit soort kut kinderen zijn daar het gevolg van.
Ik snap niet waarom de Irakezen niet gewoon weer terug kunnen worden gestuurd nu het weer rustiger aan het worden is in Irak.
Hier willen we ze in ieder geval niet hebben.
Misschien die post nog een keer lezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bullshit van de zuiverste soort.
Dit komt overal voor.
Tuuuurlijk joh.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bullshit van de zuiverste soort.
Dit komt overal voor.
Tsja, PvdA/CDA kabinet, hè.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef ZureMelk het volgende:
Ik snap niet waarom de Irakezen niet gewoon weer terug kunnen worden gestuurd nu het weer rustiger aan het worden is in Irak.
Hier willen we ze in ieder geval niet hebben.
Don't feed the troll.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:54 schreef superXmacho het volgende:
wat helemaal erg is:
Van die Moslim jonges.
Op een leeftijf van een jaar of 14.
Want in hun cultuur is het zo een jonge staat altijd boven een meisje.
Zelf een jonge van 8 is de baas over een meisje van 15 .
Dus die jonges die hebben geen respect voor vrouwlijke leerkrachten.
Idd..ze heeft geen stok in d'r handen voor de dagelijkse tik voor het kindquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:27 schreef popolon het volgende:
Ik vind die vrouwe eigenlijk nog veel erger, moet dat een sociaal werkster of zoiets voorstellen?
DIe is niet erg capabel lijkt 't.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:36 schreef soylent het volgende:
[..]
Dit is alleen deel 2Heb je ook een link naar deel 1?
Op die $@#$uitzending gemist $#@)($ is 't natuurlijk niet te vinden.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:37 schreef soylent het volgende:
[..]
Gevonden dankzij noest googlewerk... http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0474/bb.20070416.asf
En wie nu zegt dat je kinderen niet een mep mag verkopen moet zich heel hard achter het hoofd krabben.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:18 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik weet niet precies waar het over gaat, zou het zeer op prijs stellen als iemand het me kan vertellen, maar dit is echt niet meer normaal;
Wtf moet het heen met de wereld met kinderen als dit?![]()
Klacht: Kut kind dat heeft lopen liegen met grote consequenties en dan ook nog een grote bek geeft.
Mensen die zo'n opmerking maken moeten ze postnataal aborteren. Heb jij de gehele documentaire wel bekeken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:13 schreef starla het volgende:
[..]
En wie nu zegt dat je kinderen niet een mep mag verkopen moet zich heel hard achter het hoofd krabben.
Kind mag blij zijn dat het melktanden heeft
Daar stond mijn moeder inderdaad achter toen ik haar op 6-jarige leeftijd kankerhoer en aap noemde, maar ikquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mensen die zo'n opmerking maken moeten ze postnataal aborteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |